Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Temat: 155 2.5 TD .. chcialbym kupic :)

  1. #1
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie 155 2.5 TD .. chcialbym kupic :)

    Jak w temacie .. przymierzam sie do kupna 155 (albo 164) z silnikiem 2.5 TD ..

    co sadzicie o tym silniku? chodzi mi o jego awaryjność, spalanie, zachowanie sie na drodze (osiągi) itp..


    znalazlem ogloszenie

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3070162

    wiem, tuning - ale napewno jak bym ja kupil to bym ja doprowadził do mniej dresowego wygladu.

    moze ktos mieszka niedaleko piły i moglbym prosic o podjechanie i sprawdzenie czy jest warta zainteresowania

    z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    tez sie jej przygladalem bo na tych felach i zawieszce wyglada calkiem calkiem... tylko ze to klekot i to jeszcze dosc stary wiec odpada

    pamietaj ze 2,5 TD jak twin sparkiem napewno nie poszalejesz

  3. #3
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista
    tez sie jej przygladalem bo na tych felach i zawieszce wyglada calkiem calkiem... tylko ze to klekot i to jeszcze dosc stary wiec odpada

    pamietaj ze 2,5 TD jak twin sparkiem napewno nie poszalejesz
    no.. 125KM przy 4200 obr/min 294 Nm przy 2000 obr/min

    osiagi dosc kuszace.. moment obrotowy jak w małym tirze


    chce diesla bo taniej wyjdzie przy dojazdach do pracy a nie chce gazu. dlatego prosze o opinie na temat tego silniczka
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    Cytat Napisał fr33
    no.. 125KM przy 4200 obr/min 294 Nm przy 2000 obr/min

    osiagi dosc kuszace.. moment obrotowy jak w małym tirze
    ale to juz wiekowe auta i ciekawie jak tam jeszcze turbina dmucha :mrgreen:
    gdyby to byl common rail to moze bym sie przestraszył ale wiem jak to lata w marei i pomiedzy 2,5TD a 2,4 jtd i roznicy tylko 11 kucy jest przepasc w osiagach :wink:


    chce diesla bo taniej wyjdzie przy dojazdach do pracy a nie chce gazu. dlatego prosze o opinie na temat tego silniczka
    tu zgoda, jesli duzo jezdzisz to benzyna do TS to bardzo duze koszta ale czy to 2,5 jest takie oszczedne?? to juz musi przyjsc ktos co takim jezdzi na codzien...

  5. #5
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista
    ...

    to juz musi przyjsc ktos co takim jezdzi na codzien...

    dokładnie na nich właśnie czekam
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  6. #6
    ViP Romeo Avatar Mdx
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Volvo V60 D4 2015r.
    Postów
    532

    Domyślnie

    Dziwne, ze nic sprzedawca nie napisał o braku felgi i wgnieceniu z lewej strony ;//

  7. #7
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mdx
    Dziwne, ze nic sprzedawca nie napisał o braku felgi i wgnieceniu z lewej strony ;//
    ano nic napisane nie ma. jest jeszcze zderzak z tylu "porysany".

    trzeba zobaczyc





    co najczesciej sie psuje w silnikach 2.5TD? serwis drogi?
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    no Panowie rewelacji za tą cene nie ma co sie spodziewac... napewno samochod jest dla majsterkowicza...

    zresztą chyba cała byla lakierowana bo w całosci są zderzaki polakierowane...

    fr33 troche informacji napewno wyczytasz jak wpiszesz 2,5 td VM w googlach bo ten silnik nie tylko w 155 byl montowany

  9. #9
    Łukasz
    Gość

    Domyślnie

    Do fr33... odpisuję na Twoją prywatną wiadomość tutaj.... może innym się przydadzą informację...

    Więc tak...

    Autko kupiłem trzy lata temu... troszkę "w ciemno". Tzn... jak się okazało po niedługim czasie poprzedni właściciel musiał przegrzać silnik, bo jedna głowica miała mikropęknięcie, więc zaczęło się od wymiany głowicy... i uszczelek i wszystkiego co przy tej okazji można zrobić... i to w sumie tyle.... był jeszcze piszczący pasek, którego przyczyną była pompa wody... Ubiegłej zimy zrobiłem u moich znajomych regenrecję pompy wtryskowej bo zawiesił się przestawiacz konta wtrysku. Zrobiłem autem do dzisiaj 60,000 km. Wymieniam olej co 10,000 km, tankuję na shellu (w zimie V-Power Diesel). Autko ma ponad 200,000 km i jeździ rewelacyjnie... Turbina pompuje od ok. 2000 obr/min. Nie ruszałem nic przy turbinie... Oleju zużywa ok. 0,8 litra na 10.000 km... więc chyba w normie. Spalanie po mieście to około 8 - 9 litrów, w zimie na krótkich dystansach około 10. Na trasie przy prędkościach do 130 - 140 km poniżej 7 litrów... rekord to 6,1 na trasie ponad 300 km, ale na Słowacji a tam się wolno jeździ ;-)

    Ogólnie jestem zadowolny z autka... Jest to samochód do jeżdzenia z bardzo dużym zapasem momentu obrotowego, piąty bieg od 60 do 210 km/h...

    Jestem ciekaw czy Alfista jeździłeś tym modelem :

    "gdyby to byl common rail to moze bym sie przestraszył ale wiem jak to lata w marei i pomiedzy 2,5TD a 2,4 jtd i roznicy tylko 11 kucy jest przepasc w osiagach"

    bo z tego co piszesz to wątpię... albo był to całkowity rupieć!!!

    Podejżewam, że jeżeli chodzi o elastyczność to jest lepsza niż 2.0 TS... Na pewno 2.0 TS wygra do 100 km/h, ale później może już być z nią cieniutko....

    fr33 gdybyś miał jeszcze jakieś pytania to śmiało... Jeżeli nie znajdziesz ładnej 2,5 TD do października to daj znac... bo mam zamiar swoją sprzedać w dobre ręce...

    Pozdrawiam.

    Aha... Nie słuchaj tych którzy diesla znają tylko z autobusów i ciągników rolniczych... Wbrew pozorom VM montowany w Alfach i nie tylko to całkiem nowoczesny silnik... Szukaj modelu z pompą EDC Boscha... Slnik ten z układem zasilania comonraila jeździ do dzisiaj w grupie GM (Jeep, Chrysler itd).

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    Cytat Napisał Łukasz

    Autko kupiłem trzy lata temu... troszkę "w ciemno". Tzn... jak się okazało po niedługim czasie poprzedni właściciel musiał przegrzać silnik, bo jedna głowica miała mikropęknięcie, więc zaczęło się od wymiany głowicy...
    jesli juz jestes taki szczery to powiniennes napisac fr33 ze to głowna wada tych silnikow :wink:

    wpisalem w google 2,5 td VM i zaraz wyskakuje taka opinia

    w modelu 95 przelozylem silnk z benzyny2,lna silnik 2,5 TD 94 i jezdzem juz 5 lat okolo 150000 km model 95 jest troche awaryjny ale silnik chodzi dobrze lecz nie jest bez wad.Najgorsze jest przegrzany silnik //zagotowany //pekaja glowice a jest ich 4 wiec wymiana jest dosc droga .Wada jest jazda w upaly lato ponad 180 km/g grzeje sie i chlodnica niezdarzy wychlodzic temperatura silnika nibezpiecznie rosnie do 100 c
    trzeba pilnowac wskaznik temp. wentylatory sa 2 stopniowe ale to zamalo i przegrzewa sie.Po przebiegu okolo 180tys musialem wymienic pompe olejowa bo mialem male cisnienie oleju na wolnych obrotach< 0,3 pozatym wszystko jest ok mam przebieg juz okolo 260 tys...Rada dobrz sprawdzic czy niebyly robione glowice lub czy utrzymuje sie stan wody w silniku ubytki lub duze cisnienie/wycieki z pod korka zbiornika wyrównawczego/dobrze jest kupowac z mechanikiem który ma troche pojecie o dislach
    to jest obiektywna odpowiedz i trzeba uwazac przy zakupie takiego VM bo ta czerwona tez moze miec silnik na 300km zrobiony



    Jestem ciekaw czy Alfista jeździłeś tym modelem :

    "gdyby to byl common rail to moze bym sie przestraszył ale wiem jak to lata w marei i pomiedzy 2,5TD a 2,4 jtd i roznicy tylko 11 kucy jest przepasc w osiagach"

    bo z tego co piszesz to wątpię... albo był to całkowity rupieć!!!

    Podejżewam, że jeżeli chodzi o elastyczność to jest lepsza niż 2.0 TS... Na pewno 2.0 TS wygra do 100 km/h, ale później może już być z nią cieniutko....
    oj radze sie przejechac kogos TS :roll:

Podobne wątki

  1. ALfa 156 2.4 JTD 2001 kupic nie kupic
    Utworzone przez neori w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-11-2013, 12:14
  2. Witam Chcialbym Sie Przywitac
    Utworzone przez Sportivo156 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-02-2013, 19:24
  3. Gdzie mozna kupic kupic kluczyk scyzoryk do 156
    Utworzone przez alanwroc w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-11-2007, 16:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory