Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 64

Temat: filterek na odmie

  1. #21
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    powinieneś załozyc na przewód do kolektora(który był połączony z odmą).Ale tak naprawdę to jak już kolega wyżej napisał:leczenie syfa pudrem.
    No widzę że zaczynasz przegladać i zapoznawac się z tematem filterka montaz w tym miejscu filterka ma sens tylko w jednym przypadku i jak byś doczytał to bys wiedział . Z tym syfem i pudrem to trochę jednak błądzisz tak jak wspomniany przez Ciebie kolega który to napisał .Chcesz pisać w takim tonie to możemy pisać tylko do czego to doprowadzi?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    słuchaj lesio, moze i leczenie syfu pudrem, tak jak napisał 75andrew155 , nie kazdy ma na to pieniadze, ja włozyłem w sam silnik ponad 4 tysie, i dalej bez skutków, dalej bierze duzo oleju i kopci, a było wszystko praktycznie robione, kompletna regeneracja głowicy, zaworów, pierscionki, rozrząd z pompą itd, jak widac dalej cos nie tak, chciałoby ci sie od nowa te pienadze pakowac, bo wg strasznie szkoda jest, i chce chociaz troszke zmniejszyc to tanszymi rozwiazaniami, a moze jak bede miał wieksza gotówke to wtedy to pozadnie zrobie, wiec prosze cie skończ swoje debaty typu kuta.... skoro nie jestes w temacie oki?, jak chcesz cos madrego powiedziec to prosze bardzo, wrecz nawet czekam na to...bo po to jest to forum a nje zeby drugiemu uzytkownikowi ar dopieprzac ze ma ,,redline", bo napewno pod wzgledem zawieszenia i hamulców moja bije twoja na kolana...

  3. #23
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Talking

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    No widzę że zaczynasz przegladać i zapoznawac się z tematem filterka montaz w tym miejscu filterka ma sens tylko w jednym przypadku i jak byś doczytał to bys wiedział . Z tym syfem i pudrem to trochę jednak błądzisz tak jak wspomniany przez Ciebie kolega który to napisał .Chcesz pisać w takim tonie to możemy pisać tylko do czego to doprowadzi?
    Nie Andrzeju,nie czytałem na ten temat.To tylko zdrowy rozsądek.Raczej nie błądze.Dla mnie to druciarstwo i tyle.Ale każdy robi jak uważa(nawet pakując 4 000 w bezskuteczny"remont")Pozdrawiam i życze głebokiego oddech zajechanym silnikom
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  4. #24
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    Nie Andrzeju,nie czytałem na ten temat.To tylko zdrowy rozsądek.Raczej nie błądze.Dla mnie to druciarstwo i tyle.Ale każdy robi jak uważa(nawet pakując 4 000 w bezskuteczny"remont")Pozdrawiam i życze głebokiego oddech zajechanym silnikom
    Dla mnie nie jest to druciarstwo tak samo jak dla niepoliczonych osób korzystajacych z takiego rozwiązania. Druciarstwo kojarzy mi się zupełnie z inną obsługą auta
    No ja tez Ci życzę bezawaryjnej obsługi auta z instrukcją obsługi w ręku .

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #25
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Thumbs down

    Panowie ale trochę ta dyskusja poszła nie w tym kierunku co trzeba.
    Kolega NERO2287 ma jasny cel: zmniejszenie spalania oleju po, wygląda na to, spieprzonym remoncie. Niestety tonący brzytwy się chwyta dlatego zamiast rozkminiać czy filterek jest bee czy ok napiszmy co ma zrobić i jak najtańszym kosztem.

    Ja bym zrobił tak:
    - odpiął odmę;
    - przy przewodzie ssącym zaślepił;
    - jeżeli ma już być filterek to może zapodać na odmę najtanszy filtr paliwa taki przezroczysty o odpowiedniej średnicy we/wy, nie wiem jak on przepuszcza powietrze ale do póki nie zasyfi się olejem to powinno być ok;
    - odpalić, popatrzeć, zrobić parę kilometrów jak będzie ok to kupić właściwy filtr i śmigać, jak nie to bedzie czarno na białym, że ten sposób nic nie daje.

    Tylko nie piszcie, że druciarstwo bo wiem, że tak ale na test wystarczy.

    Kolego NERO Twój problem z braniem oleju przewija się juz przez ładnych parę tematów może napisz co już do tej pory zrobiłeś żeby powstrzymać to zjawisko będzie łatwiej może coś jeszcze doradzić.

  6. #26
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    jak kolega wcześniej napisał - załóż filterek na odmę taki od paliwa przeźroczysty i zobacz w jakim tempie brudzi się olejem.. może wcale z odmy tak dużo nie leci?


    sprawdzałeś kompresje? jak nie to sprawdź - jak będzie źle na którymś z cylindrów to wpuść troszkę oleju to zobaczysz czy to są pierścienie czy zawory..


    jesteś pewny, że nie masz żadnego wycieku z silnika?
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    i takie podejscie mi sie podoba, tojest pomoc na jaka licza uzytkownicy forum, delikatnie mi sie posi przy uszczelce pokrywy klawiatury, kompresja była robiona i na 1i2 14,5 a na 3i4 15. z tym ze w zeszłe lato przeszła gruntowna naprawe i to mnie dziwi, jagorzej jest jak nabierze ok 90 stopni silnik

    ---------- Post dodany o godzinie 15:50 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 15:42 ----------

    Rafał 155 w silniku w zeszłe lato zostało zrobione tak: kompletna regeneracja głowincy, zaworów, w tym planwanie i frezowanie gniazd zaworowych, uszczelniacze zaworowe, wymieniony rozrzad z wariatorem i pompa wody, po 2 miesiacach doszło do tego pierscienie, znowu olej z uszczelkami i filtrem (dlatego tak z baraku finansów), płyn chłodniczy trzyma idealnie stan, temperatura po nagrzaniu nie przekracza nigdy 90 stopni, naprawde nniewiem co moze byc przyczyna, szczerze to to juz mnie przerasta, bo troche pieniedzy juz włozyłem, jak dla mnie to duzo, a dalej bez rezulatów

  8. #28
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    i takie podejscie mi sie podoba, tojest pomoc na jaka licza uzytkownicy forum, delikatnie mi sie posi przy uszczelce pokrywy klawiatury, kompresja była robiona i na 1i2 14,5 a na 3i4 15. z tym ze w zeszłe lato przeszła gruntowna naprawe i to mnie dziwi, jagorzej jest jak nabierze ok 90 stopni silnik

    ---------- Post dodany o godzinie 15:50 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 15:42 ----------

    Rafał 155 w silniku w zeszłe lato zostało zrobione tak: kompletna regeneracja głowincy, zaworów, w tym planwanie i frezowanie gniazd zaworowych, uszczelniacze zaworowe, wymieniony rozrzad z wariatorem i pompa wody, po 2 miesiacach doszło do tego pierscienie, znowu olej z uszczelkami i filtrem (dlatego tak z baraku finansów), płyn chłodniczy trzyma idealnie stan, temperatura po nagrzaniu nie przekracza nigdy 90 stopni, naprawde nniewiem co moze byc przyczyna, szczerze to to juz mnie przerasta, bo troche pieniedzy juz włozyłem, jak dla mnie to duzo, a dalej bez rezulatów
    Papierowy filtr paliwa zasyfi sie po paru kilometrach.Przedmuchy a tym samym pompowanie oleju odmą jest spowodowane nieszczelnością tłok-cylinder.Sam zakładałeś pierścienie?jaki luz był na zamkach pierścieni?Jaki między tłokiem a cylindrem?
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    lesio jakbym sam zakładał to by to tyle napewno nie wyniosło, było wszystko do warsztatu oddane

  10. #30
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    lesio jakbym sam zakładał to by to tyle napewno nie wyniosło, było wszystko do warsztatu oddane
    No to raczej pojechał bym do tego warsztatu i pokazał odmę.Jeśli ktoś bierze kasę musi też brać odpowiedzialność za swoją robotę.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

Podobne wątki

  1. [159] Filterek oleju przed turbiną w 1.75TBi
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-02-2016, 21:47
  2. olej w odmie
    Utworzone przez klimek w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-08-2015, 14:23
  3. [146] Ciśnienie na odmie
    Utworzone przez Tomakt w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-10-2013, 23:58
  4. olej w odmie
    Utworzone przez michao1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 10-08-2011, 13:01
  5. Filterek paliwa- chcę go wymienić...
    Utworzone przez kaes w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-06-2007, 18:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory