Brisk to sensowny wybór. Trzeba je częściej wymieniać niż platynę, ale opłaca się bo są kilka razy tańsze (nawet licząc z kosztem wymiany).
Brisk to sensowny wybór. Trzeba je częściej wymieniać niż platynę, ale opłaca się bo są kilka razy tańsze (nawet licząc z kosztem wymiany).
"Mikołaj jak są ograniczenia, to zawsze sobie jedynkę z przodu dopisuje... ale i tak się ledwo wyrabia"
Moje ex:
Fiat Tempra 1.6 LPG '95, AR 156 1.8 TS + LPG '98, Opel Vectra C 2.2 DTI '03
Moje aktualne:
AR 156 1.9 JTD '01 - będzie na sprzedaz
AR 156 SW 2.4 '02 - juz kupiona, się szykuje do jazdy.
Polecam żaluzje od sąsiada: rolety warszawa
Witam. A ja zapytam się tak o, mam świece Brisk od około 8kkm. Strzela mi lekko w tłumika, związku z wymianą kabli WN, sondy lambdy problem nie ustał. Wykręciłem świece duże świece są białe czyli wnioskuje, że dobrze wypalają mieszankę a małe mają czarny nalot. Czy to znaczy, że trafiłem na jakieś buble czy może wina leży gdzie indziej??
tak właśnie wyglądają małe świece są pokryte lekko sadzą zastanawia mnie tylko dlaczego duże świece mają bardzo fajny kolorek a małe nie? Jak by była zła, mieszanka to chyba wszystkie powinny byc osmolone a tak nie jest, filtr powietrza jest czysty, może na tych małych jest inna przerwa? Jak ustawic odpowiednią przerwę na świecach domowymi przyrządami? Ewentualnie może bym spróbował je podmienic od jakiegoś klubowicza i zobaczyc czy będzie poprawa??
Wg. mnie to normalne.Małe świece są do dopalania,więc gdy nie pracują, nie są używane to nie ma czynnika, który by je oczyszczał. Osadza się nagar tak jak na głowicy/zaworach. A jak byś kolego przedmuchał swoją belle kilka razy to pewnie osad by znikł. Jeśli natomiast świeca "pracująca często" była by jak na fotce u bubu to bym się martwił.
Ostatnio edytowane przez MarcinTM ; 12-04-2010 o 14:12
A strzela Ci gdy gwałtownie depniesz i puścisz gaz, czy normalnie jeżdząć?
- założenie auto bez gazu !!
- duże świece przerwa 0.9 mm.
- małe świece 0.8 mm.
- dane z AutoData wersja 3.24
- domowym sposobem to wiertła 0.8 i 0.9 mm, tylko nie żadne szczelinomierze płytkowe, listkowe.
- jak już szczelinowmierz to tylko pretowy, drucikowy.
- Panowie, rozpisać sobie cewki, świece w modelu 156 TS w koncu ten model DIS to juz ma 14 lat i warto w końcu wiedziec jak to działa !!!.
- bo mi wychodzi że mała i duża dostaje tak z 70 procent W.N , a potem mała i duża tak z 30 % W.N.
- nie ma czegoś takiego że mała sobie pod gruszą odpoczywa.
- kolega dududs juz był na dobrym tropie, tylko siły go opadły.
- MASZ rację, to nie mieszanka, skład paliwa, jazda pod górkę tylko wartość cieplna tej małej świecy !!!
- wyrzuć to dziadostwo, niech bmw na tym jeżdzi.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Tak wyglądają moje świece [brisk] po ok 10kkm. Mierzyłem przerwy szczelinomierzem i małe świece miały ok 0,65mm a duże 0,75/80mm ustawiłem na 0,9/0,8mm i zauważyłem poprawę tak jak by auto szybciej reagowało na gaz. Nie wiem czemu ale dwie świece po prawej stronie silnika były lekko w oleju tj tak na środku. Czy wie ktoś co mogło to spowodowac?
Ostatnio edytowane przez dududs ; 24-04-2010 o 09:59