Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: błędy 1.9 JTD - jak rozwiązać problem

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Kacwin
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110KM
    Postów
    11

    Domyślnie błędy 1.9 JTD - jak rozwiązać problem

    Witam

    Mam problem z jednym błedem w mojej alfie a mianowicie:

    błąd 704:
    P0704 - Obwód wejściowy przełącznika sprzęgła - usterka*
    P0704 - Clutch Switch Input Circuit Malfunction*

    Czy moze mi ktos wyjasnic o co z tym chodzi??

    Z gory dziekuje....

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar palchon
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SJZ
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD SPORTWAGON
    Postów
    778

    Domyślnie

    dołanczam się do poprzednika
    Alfa Romeo 156 1,9JTD '02 SPORTWAGON
    Szerokopojęta elektronika i elektryka samochodowa

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    bład czujnika przy pedale sprzęgła.Spróbuj go przesmarować może się zacinać

  4. #4
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    dokładnie;
    czujnik sprzegła wejscie obwodu uszkodzone

    masz zamontowany tempomat?? jesli tak to mysle że czujnik położenia pedału sprzegła ma przerwany obwód.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar palchon
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SJZ
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD SPORTWAGON
    Postów
    778

    Domyślnie

    nie mam tempomatu
    Alfa Romeo 156 1,9JTD '02 SPORTWAGON
    Szerokopojęta elektronika i elektryka samochodowa

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Tekken666
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    156 1,9 JTD 2000r 77kW
    Postów
    379

    Domyślnie

    Dołączam się do pytania. Mógłby ktoś napisać gdzie ten czujnik jest, tz co dokładnie przesmarować ???

  7. #7
    Keeperek
    Gość

    Domyślnie

    Te czujniki są montowane obojetnie czy jest tempomat czy nie, ale chyba on tylko do tego jest potrzebny wieć jeśli ktoś nie ma tempomatu to wogóle bym sobie głowy nie zawracał, ale jak ktoś bardzo chce to można go wyciągnąć.

    To właściwie cieżko nazwać czujnikiem, to jest poprostu włącznik (krańcówka) Zasada działania jest taka sama jak wyłącznik światła w lodówce, zwiera lub rozwiera odpowiednie piny. Dzięki temu ECU wie, że zostało naciśnięte sprzęgło. Łatwo sprawdzić jego działanie multimetrem. Aby go zdemontować należy wsadzić łapki nad dzwignię pedału sprzęgła,wymac czujnik, odpiąć wtyczke, przekręcić go w którąś strone i wyciągnąć do góry.

    Nad pedałem hamulca też jest taki czujnik.
    Ostatnio edytowane przez Keeperek ; 12-04-2010 o 16:35

  8. #8
    zoom
    Gość

    Domyślnie

    Tez to mialem. Ten czujnik ma gwincik ktorym sie reguluje wysokosc wlacznika do pedalu sprzegla.. Ja kiedy mialem juz slabe sprzeglo i nie zawsze mi odbijalo do gory poprostu go podnosilem nogą I musialem tez podniesc ten przycisk za wysoko co w wyniku pozniej dawalo blad ciagle nacisnietego sprzegla. Wyciagnalem ten przycisk i ustawilem go aby przy puszczonym sprzegle byl przycisniety. Skasowalem blad i juz wszystko jest git.

    pozdr.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-10-2013, 18:52
  2. [JTD] Problem z brakiem mocy- błędy
    Utworzone przez piotr9008 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-02-2013, 20:10
  3. Błędy kompa P0100 i P0170 i problem z FES
    Utworzone przez Alfa156bb w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-11-2011, 07:57
  4. Błędy i problem z przepływka
    Utworzone przez mocio w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-08-2009, 08:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory