Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Temat: Jak jeździć 2.4 JTD?

  1. #21
    Irokez
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 1984 Zobacz post
    Właśnie dokładnie tak jest, że sekunda, dwie muł straszny, często gaśnie przy ruszaniu rano. EGR nie zaślepiony.

    Hej
    Miałem identycznie. Padła przepływka dając cały czas 1V na wyjściu (podgląd z kompa). EGR nic do tego nie miał. Po prostu muł, dziura przy przyspieszaniu tak od 3000 do 3500 obr i rano przy odpalaniu czasami jakby dwa z pięciu garów chodziły.
    Po wymianie jedzie ślicznie.
    EGR - też padł ale zaslepiłem. Efektem uszkodzenia była gesta zasłona dymna jaką robiłem uciekając od dresa
    Aha.. miałem nieszczelny łacznik elastyczny na wydechu. Trochę śmierdoliło mi z auta i trochę głosniej świstało. Pojechałem na warsztat, wymienili, nie smierdzi, ciszej i żałuje bo gorzej przyspiesza

    Pozdro.

  2. #22
    Użytkownik Ogier Avatar Bolec-scnm
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    156 2.4 jtd 136KM 1998r
    Postów
    189

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaz156 Zobacz post
    - przepływomierz (odpięcie wtyczki i próbna jazda, jak jest baz zmian prz. dobry)
    Ta metoda działa jeżeli przepływka przekłamuje wartość. Natomiast jeżeli jest całkiem uwalona to efekt jest taki jak by jej nie było.

  3. #23
    1984
    Gość

    Domyślnie

    Właśnie po odpięciu przepływki żadnej reakcji.. jak był zimny to tak samo muł po zapaleniu.. czyli wniosek nasuwa się sam 300 zł nie moje A dziś gadałem z mechanikiem który się zawsze zajmował tym autem i on UPARŁ się, że problem leży w transmisji paliwa, wymienił filtr paliwa (wszystkie filtry były wymieniane 2 tyg temu)

  4. #24
    1984
    Gość

    Domyślnie

    Dziś rano (-2) zanim zapalił zgasł (umarł) 4 razy.. popołudniu, stał 8 godzin to samo. Mam takie pytanie, odnośnie zdjęcia, to nie zdjęcie mojego silnika, ale jako przykład może być, otóż w kółku nr 1 znajduje się jakieś urządzenie, które po zgaszeniu silnika wydaje dźwięk, jakby delikatnie zasysało powietrze z zewnątrz, przestaje gdy zdejmę rurkę w kółku nr 2. Czy to może mieć coś wspólnego? jutro czyszczę egr i zaślepiam całkowicie dziada.

  5. #25
    Użytkownik Ogier Avatar Bolec-scnm
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    156 2.4 jtd 136KM 1998r
    Postów
    189

    Domyślnie

    nr 1 to elektrozawór sterujący pracą EGRa (nr2)

  6. #26
    1984
    Gość

    Domyślnie

    dziś znów, rozrusznik kręcił z 5 s zanim silnik zapalił no i potem parę sekund zero! reakcji na gaz! Dodatkowo po ujechaniu może kilometra auto zgasło, podczas jazdy zjechałem na pobocze gdzie kręciłem go z 15 s po czym odpalił. Zaślepiłem więc ten cholerny EGR (który po rozebraniu był w miarę czysty) i w sumie silnik jak zapalam kręci ze 2 s ale po tym przy najmniej od razu reaguje na gaz. Kurcze coś czuję, że to jeszcze nie koniec problemów co o tym myślicie? Zaślepienie tego EGRa nie wpływa jakoś niekorzystnie na silnik? i można długo tak z tym jeździć?

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Ja mam zaślepiony od 50tyś km i żadnych problemów z tym nie zauważyłem.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









Podobne wątki

  1. Jak jeździć 1.9 JTD?
    Utworzone przez jersey w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 08-09-2018, 13:31
  2. [164] Nie chce jeździć na benzynie
    Utworzone przez fr33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 24-02-2008, 08:08
  3. Czy tak się powinno jeździć??
    Utworzone przez mrutyś w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 21-12-2007, 21:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory