Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 64

Temat: filterek na odmie

  1. #41
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar OO__V__OO
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Krapkowice/Opole
    Auto
    307 CC
    Postów
    296

    Domyślnie

    jakby silikon byl taki rewelacyjny to seryjnie tez bylby stosowany zamiast uszczelki.
    ja osobiscie kategorycznie odradzam poniewaz niech drobiny silikonu dostana sie do srodka silnika i co wtedy? sa takie kleje do metali to moze jeszcze ktos mi powie ze lepiej przykleic bedzie spokoj na lata hehehe...
    NERO2287 a nie boisz sie ze poukrecasz sruby? moga byc zapieczone

  2. #42
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Używałeś kiedyś takiego specyfiku bo nie będę go nazywał silikonem. Jak wyschnie to ładnie twardnieje (twardością odpowiada uszczelce) ale nie kruszy się i jest odporny na oleje itd. Takich rzeczy używa się również do składania skrzyń biegów.

  3. #43
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    pewnie ze obawiam sie przekrecenia śruby , dlatego zwracam sie do was o pomoc, czy warto takie cos samemu robic, i na co zwrócic uwage

  4. #44
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Co to za gadanie ?? jaki jest problem z kupieniem uszczelki pod dekiel ? i po co ta kombinacja z jakimiś miksturami uszczelniajacymi które nadaja sie tylko do skrzyni biegów i do niczego wiecej

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #45
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    tez uwazam ze sama uszczelka wystarczy, po co sobie utrudniac, moze byc ze uszczelka puszcza przez wiekszą kompresję? albo ze po ostatniej naprawie sie ułozyła dobrze i luka została minimalna? albo ze srubki popusciły troszke z braku odpowiedniego dociagnięcia?

  6. #46
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar OO__V__OO
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Krapkowice/Opole
    Auto
    307 CC
    Postów
    296

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    pewnie ze obawiam sie przekrecenia śruby , dlatego zwracam sie do was o pomoc, czy warto takie cos samemu robic, i na co zwrócic uwage
    nie wrto bo jak beda zapieczone sruby to je pourywasz i koszt bedzie wtedy duzy jedz do mechanika i za 50 zl wiecej ci wmienia i nie baw sie w jakies polsrodki tam ma byc uszczlka i niech tak zostanie

  7. #47
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar mac1us
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków Radziszów
    Auto
    Lancia Delta 2,0 16vt 4x4
    Postów
    219

    Domyślnie

    Ja u siebie wymieniałem tą uszczelkę tyle, że w Delcie. Problem polegał na tym, że olej się nie sączył tylko kapał lub lał się. Odkręcenie śrubek, a zdjęcie to dwie różne rzeczy, ale się udało, koszt 26 zł.
    Jesteś pewny w 100%, że uszczelka została wymieniona?

  8. #48
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    sam osobiscie zamawiałem wszystkie uszczelki potrzebne do wymiany pierscieni, a czy ja wymienili to nie mam pojecia, starych czesci nie widfziałem

  9. #49
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    sam osobiscie zamawiałem wszystkie uszczelki potrzebne do wymiany pierscieni, a czy ja wymienili to nie mam pojecia, starych czesci nie widfziałem
    Pamiętasz jakiej firmy były uszczelniacze zaworów? najlepsze były by Cortecco

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #50
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    niestety nie pamietam bo obróbka głowicy była gdzie indziej robiona niz pierscienie, tam sie zdałem na mechaników, a przy pierscionkach sam zamawiałem czesci, oni mieli je odebrac, a ja zapłaciłem za wszystko przy odbiorze auta

Podobne wątki

  1. [159] Filterek oleju przed turbiną w 1.75TBi
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-02-2016, 21:47
  2. olej w odmie
    Utworzone przez klimek w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-08-2015, 14:23
  3. [146] Ciśnienie na odmie
    Utworzone przez Tomakt w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-10-2013, 23:58
  4. olej w odmie
    Utworzone przez michao1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 10-08-2011, 13:01
  5. Filterek paliwa- chcę go wymienić...
    Utworzone przez kaes w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-06-2007, 18:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory