Skoro tak to akurat tego towaru nie zabraknie na allegro - ts'owych wałów do szlifu. Bo jak napisałem sprawny to zarypiaszczy deficyt.
Skoro tak to akurat tego towaru nie zabraknie na allegro - ts'owych wałów do szlifu. Bo jak napisałem sprawny to zarypiaszczy deficyt.
to już sam nie wiem. szlif czy dobry używany, ps. ile kosztuje przeciętnie szlif wału ? jeżeli wał będzie po szlifie to panewki muszę kupić na "pierwszy szlif" czy nominalne, bo nie wiem.
Ostatnio edytowane przez dave ; 21-04-2010 o 23:03
Szlif robi się pod konkretne panewki, a cxzy to bedzie 1 czy drugi szlif to stwierdzi szlifierz po pomiarach. Zazwyczaj warsztat który szlifuje dobiera panewki - tak jest najlepiej. Koszt szlifu w zależnosci od miejsca 150-300zł
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
- podczas dokręcania tego koła wałka rozżądu musi być odpowiednie narzędzie do blokowania koła i klucz dynamometryczny, moment dokręcania to ponad 100 Nm.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Kolega ziomster ma rację - właśnie o tę śrubę mi chodziło - to jest najmocniej przykręcona śruba w całym samochodzie. Do jej dokręcenia powinno się używać klucza udarowego.
A powiedzcie mi jeszcze... Trzeba ściągać głowice silnika aby naprawić wał i panewki ? czy wystarczy że tylko dół rozbiorę ?