Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Przegląd zawieszenia i jego remont

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie Przegląd zawieszenia i jego remont

    Po zrobieniu pierwszego przeglądu w PL ujawniły się minusy w zawieszeniu które chcę zlikwidować.

    1.Mianowicie przy wyjeździe z rolek na której bada się hamulce słychać takie puk i przy mocnym hamowaniu też słychać puk, tak samo jak za mocno skręcę kołami i ruszam to słychać puk, ostra dziura puk, nie jest to przegub bo wiem jakie wydawają dźwięki. Po szybkiej analizie na przodzie wyszło że wahacze dolne są eleganckie, końcówki również, obstawiliśmy że za pewne rozchodzi się o górny wahacz tylko nie bardzo mieliśmy jak to sprawdzić i tutaj chciałem zapytać czy słusznie trafiliśmy.

    2. Coś też łupnie w tylnej części zawiasu jazda po bruku coś tam delikatnie tłucze... Nie sprawdzałem tego na stacji bo za późno to wychwyciłem, ale mam zamiar wymienić wahacze tylne poprzeczne, łączniki stabilizatora i gumy ? To chyba wszystko więc powinno być ok prawda ? Za jednym rozebraniem zrobić wszystko.

    Czy waszym zdaniem o czymś zapomniałem lub wymieniam nie potrzebnie ? Przy okazji obniżam autko o 30mm

  2. #2
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    była 147 i częściowo 159 1.9JTDm, jest Golf VI 2.0TDI, Octavia II 1.9TDI
    Postów
    10

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    Po zrobieniu pierwszego przeglądu w PL ujawniły się minusy w zawieszeniu które chcę zlikwidować.

    1.Mianowicie przy wyjeździe z rolek na której bada się hamulce słychać takie puk i przy mocnym hamowaniu też słychać puk, tak samo jak za mocno skręcę kołami i ruszam to słychać puk, ostra dziura puk, nie jest to przegub bo wiem jakie wydawają dźwięki. Po szybkiej analizie na przodzie wyszło że wahacze dolne są eleganckie, końcówki również, obstawiliśmy że za pewne rozchodzi się o górny wahacz tylko nie bardzo mieliśmy jak to sprawdzić i tutaj chciałem zapytać czy słusznie trafiliśmy.

    2. Coś też łupnie w tylnej części zawiasu jazda po bruku coś tam delikatnie tłucze... Nie sprawdzałem tego na stacji bo za późno to wychwyciłem, ale mam zamiar wymienić wahacze tylne poprzeczne, łączniki stabilizatora i gumy ? To chyba wszystko więc powinno być ok prawda ? Za jednym rozebraniem zrobić wszystko.

    Czy waszym zdaniem o czymś zapomniałem lub wymieniam nie potrzebnie ? Przy okazji obniżam autko o 30mm
    jeśli stuka z tył podczas jazdy po bruku to mogą być górne mocowania kolumn resorujących

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Górne mocowania kolumn resorujących... Jak to wygląda, lub jaka jest tego nazwa jakaś handlowa

Podobne wątki

  1. [155] remont zawieszenia
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 97
    Ostatni post / autor: 25-11-2015, 20:50
  2. Remont zawieszenia 147
    Utworzone przez kremien w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-05-2013, 20:02
  3. remont zawieszenia
    Utworzone przez zieluch111 w dziale 147
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 08:08
  4. [145] Remont zawieszenia - dyskusja...
    Utworzone przez kubatron w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-05-2012, 20:43
  5. [156] Remont przedniego zawieszenia
    Utworzone przez Sebastoss w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-04-2008, 07:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory