Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Temat: [156] 2.0 TS co można zrobić by podnieść moc?

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Młody_Alfista
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Okolice Olkusza i... zagranica
    Auto
    Civic ej9
    Postów
    375

    Domyślnie

    TurboDiesla się fajniej tuninguje a najfajniej to chyba TurboBenzynkę
    Za 5000zł w TurboDieslu (dajmy na to JTD ) da się podnieść moc o dobre 40% (co udowodnił forumowicz KRAJCOK w swojej Alfie GT jtd ) nie podnosić przy tym znacząco spalania,
    ale i tak benzynka zawsze będzie dawać więcej przyjemności z jazdy
    POZDRO

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar michal87tg
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    AR 156 po FL SportWagon 1.9 JTDm
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    benzyny tanim kosztem najnormalniej na świecie nie da się "tuningować".
    wymiana wydechu bez ingerencji w podzespoły silnika daje mizerne rezultaty a czasem wręcz odwrotne do zamierzonych. bez wyłożenia tych około 3-4 tys. nic nie zyskasz.
    kub diesla lub 2.5 V6

    Po wymianie wydechu na przelot i przy sportowym wkładzie powietrza już odczułem różnicę lepiej się zbiera

    ---------- Post dodany o godzinie 16:06 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:05 ----------

    Cytat Napisał Młody_Alfista Zobacz post
    TurboDiesla się fajniej tuninguje a najfajniej to chyba TurboBenzynkę
    Za 5000zł w TurboDieslu (dajmy na to JTD ) da się podnieść moc o dobre 40% (co udowodnił forumowicz KRAJCOK w swojej Alfie GT jtd ) nie podnosić przy tym znacząco spalania,
    ale i tak benzynka zawsze będzie dawać więcej przyjemności z jazdy
    POZDRO

    Dlatego kolejna będzie Alfa 156 2.4 JTD sportwagon

  3. #33
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    a nie efekt placebo zadziałał ? oby nie.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar michal87tg
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    AR 156 po FL SportWagon 1.9 JTDm
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    a nie efekt placebo zadziałał ? oby nie.
    tzn?

  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal87tg Zobacz post
    Co masz na myśli to pisząc?
    Żadnego planowania głowicy! Większe gniazda i zawory, szybsze walki, polerka kanałów dolotowych i wylotowych (z tego co "słyszałem" TSy są bardzo czule na to) i wydech jakiejś przyzwoitej firmy a nie z allegro.

    Tuning mechaniczny to nie wydatek 500zł, to zabawa za tysiące złotych by wycisnąć dodatkowych np 50KM. Jeśli chcesz podnieść moc to kup silnik albo 2.0TB albo 3.0/3.2 jeśli dalej Ci będzie mało (w co wątpię) wtedy masz porządną bazę do tuningu.

    Jeśli nie wierzysz ludziom na forum napisz mail do jakiegoś warsztatu zajmującego się tym otrzymasz odp typu "to będą bardzo wysokie koszta lepiej zrobić swap mocniejszego silnika"

    Jak by nie patrzeć najtaniej i najszybciej co możesz zrobić to wywalić siedzenia, tapicerkę itp rzeczy a to na pewno przyniesie efekt aaa no i oczywiście felgi ze stopów lekkich okute w dobre obuwie
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar michal87tg
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    AR 156 po FL SportWagon 1.9 JTDm
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał aniol_jojo Zobacz post
    Żadnego planowania głowicy! Większe gniazda i zawory, szybsze walki, polerka kanałów dolotowych i wylotowych (z tego co "słyszałem" TSy są bardzo czule na to) i wydech jakiejś przyzwoitej firmy a nie z allegro.

    Tuning mechaniczny to nie wydatek 500zł, to zabawa za tysiące złotych by wycisnąć dodatkowych np 50KM. Jeśli chcesz podnieść moc to kup silnik albo 2.0TB albo 3.0/3.2 jeśli dalej Ci będzie mało (w co wątpię) wtedy masz porządną bazę do tuningu.

    Jeśli nie wierzysz ludziom na forum napisz mail do jakiegoś warsztatu zajmującego się tym otrzymasz odp typu "to będą bardzo wysokie koszta lepiej zrobić swap mocniejszego silnika"

    Jak by nie patrzeć najtaniej i najszybciej co możesz zrobić to wywalić siedzenia, tapicerkę itp rzeczy a to na pewno przyniesie efekt aaa no i oczywiście felgi ze stopów lekkich okute w dobre obuwie
    Wiem wierze ci ale zawsze się zaczyna od najtańszych spraw by dojść do tego że zmiana auta lub silnika jest najkorzystniejsze do zmiany auta już się nastawiłem tylko chce do przyszłego roku tym pojeździć a do tego czasu jeśli by się coś udało zrobić to wiadomo ny się zrobiło ale już chyba zrobiłem wszystko z najtańszych rzeczy

  7. #37
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Kiedyś w TVNTurbo jakaś babka prezentowała chyba granatowego VW Sharan'a,
    właśnie w benzynie po tuningu m.in. silnika. Prowadzący TeDe zadał jej wtedy
    bardzo mądre (o dziwo!) pytanie. Czy jest z tego wszystkiego zadowolona?
    A ona powiedziała, że gdyby mogła się cofnąc w czasie, to zamiast podkręcania
    silnika kupiłaby na początku auto z porządnym duzym silnikiem.

    Więc skoro kolego i tak chcesz zmienić na 2.4JTD, to może taniej, łatwiej, szybciej
    jest kupić 1562.5V6? Mocy chyba odpowednio dużo ma. Wyjdzie pewnie taniej
    niż porządny tuning. Z serwisem potem zero problemów itd....
    Tak mi tylko głupio do głowy przyszło... żeby sobie życia nie komplikować.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

Podobne wątki

  1. [146] AR boxer-ile km można zrobić?
    Utworzone przez pipek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-03-2012, 19:40
  2. co jeszcze można zrobić?
    Utworzone przez arek w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 20-01-2012, 19:46
  3. Kluczyk alfa - co z tym można zrobić?
    Utworzone przez ExO w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-12-2011, 12:20
  4. Sciąganie skrzyni.... Co można zrobić???? :)
    Utworzone przez 0405leszek w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-07-2011, 16:20
  5. [156] 1,9jtd - AR 32302 CF2 - co można z nim zrobić??
    Utworzone przez rycerz82 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-12-2009, 14:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory