Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Temat: Puki stuki w zawieszeniu

  1. #1
    arek
    Gość

    Domyślnie Puki stuki w zawieszeniu

    Witam wszystkich problem polega w umiejscowieniu stuków które pojawiły się w mojej AR. przód zawieszenie zrobione kompletnie tył też. na diagnostyce kolega przetrzepał wszystko to co widać, żadnych luzów itp. wszystko w jak najlepszym porządku, a stuki nadal są. sprawdzenie na trzepakach nic nie wykazało. na słuch stukot wydobywa się gdzieś przy podłodze oczywiście z przodu przy krótkich dołkach, gumy stabilizatora też nowe. może przyczyna tkwi w uchwycie(gumy) skrzyni czy silnika ? jeżeli tak to jak to zdiagnozować? proszę o pomoc a może łożyska amortyzatorów, bo to nie było ruszane?
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 13-06-2010 o 12:29

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    może to stabilizator? lub któryś z amortyzatorów ? nie wiem co masz na mysli pisząc ze zawieszenie masz wymienione .

  3. #3
    arek
    Gość

    Domyślnie

    wszystko prócz amorków

  4. #4
    leegwan
    Gość

    Domyślnie

    Piszesz, że masz wymienione gumy na stabilizatorze. Nie wiem czy wymieniłeś też łączniki, które też mogą stukać. Poza tym drążki kierownicze, końcówki drążków, poduszki amortyzatorów, ewentualnie (w najgorszym przypadku) maglownica. Dobry diagnosta powinien znaleźć źródło stuków

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    ja stawiam na amortyzator .

  6. #6
    arek
    Gość

    Domyślnie

    myk polega na tym że na postoju nic nie stuka można szarpać na różne sposoby i cisza stuki pojawiają się w trakcie jazdy więc amory odpadają zresztą jak wyżej napisałem odgłosy dochodzą bardziej ze środka auta jak by walenie o podłogę ,tłumik też odpada
    Ostatnio edytowane przez arek ; 06-05-2010 o 20:40 Powód: dop

  7. #7
    emiloss19
    Gość

    Domyślnie

    drążki kierownicze sprawdz,u mnie prawy stukał

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Ludvigus
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Trzebownisko, Rzeszów, PL
    Auto
    Giulia 2.0TB, 147 1.6 TS
    Postów
    764

    Domyślnie

    Skoro robiłeś zawiechę i wymieniałeś gumy(tuleje) stabilizatora z przodu, to warto by było wymienić też łączniki - http://allegro.pl/listing/search.php...ilizatora+alfa

    Pozdrawiam,

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Tekken666
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    156 1,9 JTD 2000r 77kW
    Postów
    379

    Domyślnie

    Cytat Napisał leegwan Zobacz post
    Piszesz, że masz wymienione gumy na stabilizatorze. Nie wiem czy wymieniłeś też łączniki, które też mogą stukać. Poza tym drążki kierownicze, końcówki drążków, poduszki amortyzatorów, ewentualnie (w najgorszym przypadku) maglownica. Dobry diagnosta powinien znaleźć źródło stuków

    Podepnę się pod temat. Byłem wczoraj na kanale i przy ruszaniu kierownicą lewo-prawo szybkimi ruchami strasznie puka. Niestety z kanału widać że wali w maglownicy (aż maglownica się rusza). Teraz pytanie: Czy tak uszkodzoną maglownicę można zregenerować czy raczej myśleć o używanej ?? Od czego mogło się tak stać i czy mogę z tym jeździć do pensji (2 tyg) ?? dzięki

  10. #10
    Użytkownik Świeżak Avatar marc1nz
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    podkarpacie
    Auto
    AR 156 3.0 V6 Q2
    Postów
    152

    Domyślnie

    Witam ja wymienialem cale zawieszenie zarówno z przodu jak i z tylu ,wszystko za wyjatkiem poduszek drazka stabilizatora z przodu (wydawaly sie byc dobre a dostep jest strasznie utrudniony wiec sobie darowalem) i efekt jest taki ze cos wlasnie stuka sa to bardzo metaliczne dzwieki jakby wydobywajace sie wlasnie z przodu z podlogi ,na postoju nie do ustalenia co i jak dobiero podczas jazdy ,jadac po równym asfalcie z niwielka predkoscia ruszjac powoli kierownica w prawo i lewo juz mozna uslyszec te stukanie ,na nierównosciach juz nawet nie wspomne ,najpierw myslalem ze to moze lozysko ma taki luz i dlatego tak stuka ,podjechalem na szarpaki wlazlem do kanalu ,stuki byly ciezko bylo pokapowac z kad dochadza jednak jak przylozylem reke na drazek stabilizatora przedniego to dokadnie mozna bylo wyczuc uderzenie na dloni pokrywajace sie z dzwiekiem -wiec powodem stukania jest drazek o co stuka niewiem bo narazie niemam kompletnie czasu zeby sie zajac tematem co jest powodem tego ze przedtem nie stukal a teraz stuka podejrzewam ze podczas wymiany koncowek drazka ,jedna nie chciala sie odkrecic i bylo troszke z nia problemow (prawa strona) ,zostala potraktowana dosc brutalnie odpowiednim narzedziem przezco tak tylko podejrzeam drarzek przesunal sie na poduszkach powiedzmy o 1cm lub nawet mniej w lewa strone tzn do srodka i dlatego cos tam puka o konstrukcje samochodu czy podlogi co Wy na taka teorie ? -niebawem to sprawdze spróbuje z lewej strony nieco wbic drazek do srodka i wszysko bedzie wiadomo

Podobne wątki

  1. stuki puki - przód strona lewa - chyba coś z maglownicą
    Utworzone przez rustupl w dziale 156
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 12-01-2014, 03:41
  2. [166]stuki puki po wymianie wahaczy...
    Utworzone przez bogusch13 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-05-2009, 11:02
  3. [166] Stuki-puki przy odjęciu gazu...
    Utworzone przez M@rcin w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-12-2008, 07:19
  4. [156] stuki puki - lewy tyl
    Utworzone przez Szef w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-03-2008, 21:24
  5. Stuki, puki z tyłu - 156
    Utworzone przez nowakooowski w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 24-09-2007, 21:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory