Izabela ma auto z 98 roku, czyli ma tylko 1 wiatrak z biegiem I i II.
- podczas pracy silnika nie mozna sprawdzic statusu żadnego czujnika, czyli nie poogladasz stanu wentylatora, szkoda.
- bardzo ładnie to uchwyciłeś, ponieważ widać dlaczego pomiar sondy lambda robimy tylko w czasie tzw. tick-u.
- czyli jak się załączy wentylator I lub II stopnia, wtedy widać czy ECU daje sobie radę z tym obciażeniem.
- jak widać ECU nie daje sobie rady i sonda zjezdza do 0.06 V i mamy status SC to GNG, ( Short Connet to GND).
- dlatego też podczas jazdy po mieście TRA parametr wychodzi poza zakres + / - 5.000 usec.
- statusy sondy lambda to: S.C. to Vbat, Rich, Cold or Open, Lean, S.C. to GND.
- może byc jeszcze taki przypadek zę Izabella posiada ECU nie z tego modelu, czyli z modelu gdzie były dwa czujniki temperatury.
--
--
--