Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Temat: Wahacz przód

  1. #11
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Lubin
    Postów
    152

    Domyślnie

    Dołączę się do tematu.. mam jedno pytanie... muszę wymienić prawy sworzeń wahacza, czy przy okazji muszę wymienić wahacz?

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    603

    Domyślnie

    Sworzeń jest niewymienny, trzeba założyć nowy wahacz.

  3. #13
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Lubin
    Postów
    152

    Domyślnie

    Cytat Napisał piter Zobacz post
    Sworzeń jest niewymienny, trzeba założyć nowy wahacz.
    Czyli muszę wymienić sam wahacz? tam już jest sworzeń? czy jak?

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    603

    Domyślnie

    Tak, sworzeń jest zitegrowany z wahaczem i jest niewymienny, dlatego trzeba wymienić cały wahacz.

  5. #15
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Lubin
    Postów
    152

    Domyślnie

    Cytat Napisał piter Zobacz post
    Tak, sworzeń jest zitegrowany z wahaczem i jest niewymienny, dlatego trzeba wymienić cały wahacz.
    Szukałem sworzeń wahacza na alledrogo i nie znalazłem, to dlatego a jeszcze jedno pytanie.. jakie są objawy jak jest uszkodzony sworzeń?

  6. #16
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Stolica(nie mylić z wsią Warszawa)
    Auto
    146 1996r 1,4 BOXER + LPG
    Postów
    161

    Domyślnie

    Przy zużytym sworzniu będzie luz pomiędzy wachaczem a zwrotnicą(jak włożysz tam breszkę).W skrajnych przypadkach przy skręcaniu kołami może trzaskać i blokować.

  7. #17
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Lubin
    Postów
    152

    Domyślnie

    Cytat Napisał stara.plesn Zobacz post
    Przy zużytym sworzniu będzie luz pomiędzy wachaczem a zwrotnicą(jak włożysz tam breszkę).W skrajnych przypadkach przy skręcaniu kołami może trzaskać i blokować.
    Wszystko jasne, także muszę kupić wahacz i wziąć się do roboty
    Ostatnio edytowane przez alfaholic145JTD ; 14-05-2010 o 23:16

  8. #18
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Lubin
    Postów
    152

    Domyślnie

    Witam, ponownie!

    Dzisiaj chcę kupić prawy wahacz do Alfa Romoe 145 1.9 JTD , rok: 1999.

    Mam do wyboru dwie firmy:

    1) RTS
    2) Teknorot
    3) KAGER

    Której firmie zaufać? co polecacie? jakie są Wasze uwagi? z góry bardzo dziękuję!
    Ostatnio edytowane przez alfaholic145JTD ; 23-06-2010 o 11:31

  9. #19
    piećka
    Gość

    Domyślnie

    Który byś nie kupił i tak długo nie pojeżdzisz.Ja przez 130 tyś przetestowałem MOOG,FEBI i VEMA .Po 20 tyś MOOG padaka VEMA po roku już dawała wyrażne sygnały że silentbloki to przeszłość.Febi były najwytrzymalsze ale już nie ma ich na allegro.Generalnie w 145jtd (ciężki przód) wahacze kończą żywot dosyć szybko ( w Warszawie szczególnie) a prawy najszybciej.Nie pamiętam jakie drogi macie w Lublinie bo dawno nie byłem, ale jak słabe to daj sobie spokój z wywalaniem kasy i kup BIRTh-a za 100 sztuka.Lepiej dołóż do końcówek drążków ( bo te w 145JTD lubią też szybko się kończyć ,max 70 tyś ) i łączników stabilizatora.Pozdr.Piter

    Ps.MAsz pytania co i jak z naszymi 145/146 JTD pisz, parę dobrych lat już jeżdze to chętnie podpowiem.

  10. #20
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Lubin
    Postów
    152

    Domyślnie

    Cytat Napisał piećka Zobacz post
    Który byś nie kupił i tak długo nie pojeżdzisz.Ja przez 130 tyś przetestowałem MOOG,FEBI i VEMA .Po 20 tyś MOOG padaka VEMA po roku już dawała wyrażne sygnały że silentbloki to przeszłość.Febi były najwytrzymalsze ale już nie ma ich na allegro.Generalnie w 145jtd (ciężki przód) wahacze kończą żywot dosyć szybko ( w Warszawie szczególnie) a prawy najszybciej.Nie pamiętam jakie drogi macie w Lublinie bo dawno nie byłem, ale jak słabe to daj sobie spokój z wywalaniem kasy i kup BIRTh-a za 100 sztuka.Lepiej dołóż do końcówek drążków ( bo te w 145JTD lubią też szybko się kończyć ,max 70 tyś ) i łączników stabilizatora.Pozdr.Piterc

    Ps.MAsz pytania co i jak z naszymi 145/146 JTD pisz, parę dobrych lat już jeżdze to chętnie podpowiem.
    Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź, fajnie, że są tacy ludzi jak Ty, którzy chcą pomóc i pomagają jutro jadę po wahacz i jutro też zamontuję raczej kupię firmy RTS, bo Birth'a nie ma w sprzedaży.. jutro się dowiem może akurat ale 120 zł za wahacz firmy RTS to myślę, ze cena nie jest wysoka dodam jeszcze, że mam swoją Bellę obniżoną i to dużo także nacisk jest jeszcze większy.. acha nie jestem z Lublina, tylko z Lubina (woj. dolnośląskie), pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez alfaholic145JTD ; 24-06-2010 o 22:53

Podobne wątki

  1. Wahacz dolny, lewy przód
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 15-04-2014, 18:12
  2. [164] Wahacz przód rozmiar sworznia
    Utworzone przez marcineczq w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 09-07-2013, 21:10
  3. Dolny wahacz przód - wymiana tulejek
    Utworzone przez alfamaniak_166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-08-2012, 21:24
  4. [166] wahacz górny przód wymiana
    Utworzone przez marcolukas w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-09-2008, 12:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory