Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 49

Temat: Instalacja 156 2.0 TS pytanie

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    ozzy najlepsze jest to, że w czasie kiedy ta benzyna bedzie po 5 zł (u ciebie i u mnie pewnie drożej) to gaz wtedy kosztuje sporo poniżej 2 zł
    a tak poza tym:cieszę się, że kolejny zagorzały przeciwnik LPG jest... ZADOWOLONY z LPG. na gazie zawsze dało się jakoś jeździć, ale przy tym zaawansowaniu instalacji poza miejscem w bagazniku jest super. ale nawet ten dyskomfort z bagaznikiem znika jak wjezdzam na stacje (najdrożdzą w okolicy - bo niby maja najlepszy gaz) i z uśmiechem na twarzy mówię "do pełna". ide do kasy a tam jakieś 70 zł a pozostałą kasę mogę zainwestować w cudowną... ALFĘ.
    Za gaz płacę kartą, jazda na gazie - bezcenna.

  2. #32
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Kynium, no właśnie tak jest, dzisiaj zrobiłem kolejne 100km i nie widzę różnicy,
    to jest trochę dziwne, jeszcze często zerkam na diody LPG, z takim niedowierzaniem,
    no ale cholera nic się nie dzieje.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  3. #33
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał ozzy Zobacz post
    Kynium, no właśnie tak jest, dzisiaj zrobiłem kolejne 100km i nie widzę różnicy,
    to jest trochę dziwne, jeszcze często zerkam na diody LPG, z takim niedowierzaniem,
    no ale cholera nic się nie dzieje.

    I tak ma być, czasy pogorszenia osiągów auta na LPG się skończyły, dziś już nie ma miksera dławiącego silnik, masz wtrysk LPG równie zaawansowany jak pośrednie wtryski PB.

    Gdyby z czasem pojawiły Ci się problemy z poszarpywaniem przy mocnym wdepnięciu gazu, sprawdź oprawkę i główny bezpiecznik zasialania sterownika LPG, potrafi się ta oprawka podpalić na stykach, poza tym więcej problemów nie przewiduje ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #34
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Spalanie dla silnika 2.0TS (155KM) + BRC Sequent24
    potwierdzone na słusznym dystansie 1000km:
    10.02L LPG/100km
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  5. #35
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar proh
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    szukam V6/JTS/JTDm
    Postów
    116

    Domyślnie

    Panowie - powiem tak. Przekonaliście mnie do tego, że warto kupić TS'a i wrzucić do niego gaz. Do tej pory jeździłem i starałem się wybierać auta z silnikami diesla. Niby oszczędnie, ale w zakupie dużo droższy. Poza tym preferuję dźwięk silnika benzynowego. Chyba skuszę się na jakąś Alfę do której założę potem junkersa. Ekonomia przede wszystkim. A jak komuś przeszkadza, że tą samą trasę robię za pół ceny to niech spada na drzewo.

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    pokażcie mi diesla, który ma osiągi na poziomie 2.0 TS, a którym robie 100 km za 21 zł lub 22zł (zależne od stacji) na trasie (potwierdzone w zeszłym tyg na dystansie 1000km w jeden dzień, 10l na 100km przy prędkości rzędu 120-190km/h po niemieckich autostradach). Szkoda mi tylko jednej rzeczy: dołożyłbym jeszcze kilka złotych do tych dwudziestu paru, żeby mruczało V6,ale to już zupełnie inna historia.
    pozdrawiam

  7. #37
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał proh Zobacz post
    Panowie - powiem tak. Przekonaliście mnie do tego, że warto kupić TS'a i wrzucić do niego gaz.
    Wiesz co, szczerze to warto kupić V6 i wsadzić dobre LPG, TS jak dla mnie taki sobie jest pod względem awaryjności, co prawda ma mniejsze wymagania odnośnie instalacji LPG niż V6 ale ma pare innych wad ....
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Wiesz co, szczerze to warto kupić V6 i wsadzić dobre LPG, TS jak dla mnie taki sobie jest pod względem awaryjności, co prawda ma mniejsze wymagania odnośnie instalacji LPG niż V6 ale ma pare innych wad ....

    Mam TS i jestem zadowolony, ale wniebowzięty byłbym gdyby było V6. Podobno V6 jest bardziej wymagające pod względem nakładów na silnik, ale przyznam, że ciężko mi to sobie wyobrazić. Np. świece, bo ostatnio wymieniałem:
    TS - 8 świec (ceny dedykowanych od 70 do 110 zł za szt wg eurocars)
    V6 - 6 świec (ceny ok 50 zł za szt) i brak kabli wysokiego napięcia.

    Z rozrządem będzie podobnie.

    Oczywiście istnieje różnica kosztów w spalaniu między 2.0 a 2.5, ale tak samo można powiedzieć: po co 2.0? Istnieje przecież 1.4

    Reasumując: 156 2.0 TS to super samochód, ale ja dojrzałem do V6 (swoją drogą nie było nic zadbanego z V6 jak szukałem swojej alfy).

    Pozdrawiam

    ---------- Post dodany o godzinie 22:20 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:05 ----------

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    I tak ma być, czasy pogorszenia osiągów auta na LPG się skończyły, dziś już nie ma miksera dławiącego silnik, masz wtrysk LPG równie zaawansowany jak pośrednie wtryski PB.

    Gdyby z czasem pojawiły Ci się problemy z poszarpywaniem przy mocnym wdepnięciu gazu, sprawdź oprawkę i główny bezpiecznik zasialania sterownika LPG, potrafi się ta oprawka podpalić na stykach, poza tym więcej problemów nie przewiduje ;]

    GrzesiekK wiem, że masz 156 ze swapem 3 litrowym. Chyba gdzieś znalazłem, że sterownik masz oryginalny od 2.5. Wiem, że taka konfiguracja ma ok 240 KM ze względu na inne mapy wtrysku w 2.5. Czy Ty masz w swojej belli gaz? Nigdzie potwierdzenia tego nie znalazłem ale mogę się tylko domyślać. Jeśli tak to jaki i jak Ci się to sprawuje, bo wiem, że 3.0 na sterowniku 2.5 jest "trudną" konfiguracją. Będę wdzięczny za info bo taka konfiguracja dojrzewa w mojej głowie.

  9. #39
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Tak, mam 3.0 + sterownik 2,5 + wtryski 250ccm i do tego LPG ;] Ogólnie moja instalacja w niczym nie przypomina tego co normalnie warsztat Ci założy, są to moje pomysły/doświadczenia zebrane przez parę latek dłubania w LPG i V6tkach. W skrócie dwa reduktory poprawione po fabryce przeze mnie [głównie ingerencja w regulatory ciśnienia] i parę specyficznych moich przeróbek żeby wydajności nie brakowało, przerabiany wielozawór butli, modyfikowane filtry fazy ciekłej i lotnej LPG, sterownik wtrysku LPG nasz polski STAG300+ tylko jego się nie czepiłem, chociaż sposób pomiaru strugi gazu też zmieniłem budując czujnik temp. po swojemu ;].
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #40
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kynium Zobacz post
    Mam TS i jestem zadowolony, ale wniebowzięty byłbym gdyby było V6.
    No mam te same odczucia, 2.0TS w dobrym gazie ma świetne osiągi a jeździ się taniej niż Seicento mojej mamy i teraz żałuję że V6 nie mam jak przedmówca.

    Cytat Napisał Kynium Zobacz post
    Podobno V6 jest bardziej wymagające pod względem nakładów na silnik, ale przyznam, że ciężko mi to sobie wyobrazić. Np. świece, bo ostatnio wymieniałem:
    TS - 8 świec (ceny dedykowanych od 70 do 110 zł za szt wg eurocars)
    V6 - 6 świec (ceny ok 50 zł za szt) i brak kabli wysokiego napięcia.

    Z rozrządem będzie podobnie.
    No niestety nie. W V6 odpadają dodatkowe świece, wariator. Ale osprzęt silnika jak przepływomierz już ~800zł, wydech drogi jak diabli, brak zamienników, rozrząd z tego co pamiętam droższy, spalanie większe, ogólnie serwisowanie V'ki jednak droższe... troszkę. Ale i tak wolałbym V'ke Z LPG oczywiście
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

Podobne wątki

  1. Instalacja świateł drogowych - pytanie techniczne
    Utworzone przez b-ski w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-04-2014, 21:33
  2. Instalacja do 2.0T?
    Utworzone przez szerszeń w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-01-2014, 01:41
  3. Instalacja AG do 1.6 TS
    Utworzone przez agniecha w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-11-2013, 07:17
  4. Instalacja do 146
    Utworzone przez brute146 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-07-2009, 22:03
  5. AR 33 -instalacja LPG??
    Utworzone przez DaniioDTB w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-07-2007, 21:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory