Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Temat: 156 v6

  1. #21
    marcinel
    Gość

    Domyślnie Re: 156 v6

    Cytat Napisał lukas
    czesc, przymierzam sie do kupna 156 v6 okolo 2000r, i nie wiem czy poradze sobie z
    utrzymaniem i czy wytrzymam z awaryjnoscia:-) wiec prosze o jakies dane, tzn: ile
    przejechaliscie, co wymieniliscie, ile to pali co myslicie o niej i czy kupilbyscie
    jeszcze raz, a jesli nie to co w zamian 156, oczywiscie tylko wloszczyzna, pozdro
    Polecam artykuły z Couresprtivo.pl i porady (odczucia) kol.Kamila.
    Szukaj w dziale silniki i FAQ (kupno używanej 156 V6).
    http://www.cuoresportivo.pl/
    Jeżdżę opisywaną V-ką i wszystko potwierdzam.
    A czy sobie poradzisz ,to niestety nie wiem.Wszystko zależy od stanu Twojego portfela i
    Twojej kultury technicznej.


    BTW przy 100 km/h na 6 biegu masz ok.2600-2700 obr/min.

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jurcio_8v
    Wydaje mi się, że V6 w trasie powstrzyma tylko pęknięty pasek rozrządu
    ee, poddaje się też przy rozwalonym mechanizmie różnicowym i skrzyni

  3. #23
    lukas
    Gość

    Domyślnie

    a rozwaliles mechanizm roznicowy albo skrzynie??

  4. #24
    daners
    Gość

    Domyślnie

    Witam,

    2.5V6, ja przejechałem już 30tys. i spoko nic się nie dzieje poważnego oprócz częstego zapalania się lampki od poduszki powietrznej (złe łącza mają luzy na kostkach) i zawieszenie jednak jest to wina naszych 'kochanych" dróg. Dźwięk i przyjemność z jazdy wszystko wynagradza.

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas
    a rozwaliles mechanizm roznicowy albo skrzynie??
    dziura na rondzie pod Spodkiem w Katowicach, to był moment latające satelitki itd

  6. #26
    mick
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcins737
    Mick , czemu nie ma takich jak masz na avatarze... ech... świat byłby piękniejszy :roll:
    już nieaktualne :roll:

  7. #27
    daners
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcins737
    wytnij kostki od poduszek bocznych pod fotelami i zlutuj przewody na stałe - zapomnisz o tym co to jest mrugająca kontrolka air bag
    Na szczęście teść ma diagnostykę komputerową więc mam podpięcie za free i naprawy

  8. #28
    lukas
    Gość

    Domyślnie

    Witam ponownie, kolejne pytanie dotyczy hm jakby to powiedziec GAZU w v6
    kto ma i jak to dziala.
    pozdro

  9. #29
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas
    Witam ponownie, kolejne pytanie dotyczy hm jakby to powiedziec GAZU w v6
    kto ma i jak to dziala.
    pozdro
    <patykiem> bez komentarza :>>>

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #30
    Emenems
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas
    Witam ponownie, kolejne pytanie dotyczy hm jakby to powiedziec GAZU w v6
    kto ma i jak to dziala.
    pozdro
    Jeśli już naprawdę musisz, to tylko najlepsza Sekwencyjna. Landi Renzo to koszt około 4800 zł z instalacją.
    O jakichkolwiek tańszych nawet nie myśl bo to zabójstwo silnika i wieczny problem.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory