Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Dziwny kolor oleju w selespeed

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar shrek2oo7
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Warszawa, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS 150HP Selespeed 2001
    Postów
    325

    Domyślnie Dziwny kolor oleju w selespeed

    Witam wszystkich,
    Jestem świeżo upieczonym właścicielem AR 147 2.0 TS Selespeed i mam parę pytań odnośnie skrzyni. Poziom oleju w aktywatorze jest poniżej normy, a jego kolor jest srebrny(zbiornik po prawej stronie na nadkolu). Nie wiem czy to naturalne. Czytałem, że olej powinien mieć żółty/złoty kolor. Skrzynia działa poprawnie i bez problemów. Czy w takim wypadku powinienem dolać oleju Tetula CS Speed tak jak zaleca producent czy jak najszybciej udać się na jego wymianę? Słyszałem, że trzeba go wymieniać co 30 tyś km. Gdzie najlepiej zrobić to na Mazowszu?
    Z góry dzięki za pomoc.

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Jak sprawdzasz poziom oleju?
    Srebrny? Trochę dziwny ten kolor
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar shrek2oo7
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Warszawa, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS 150HP Selespeed 2001
    Postów
    325

    Domyślnie

    Dziś sprawdziłem dokładnie poziom z użyciem kartki papieru i srebrny kolor nadaje dno zbiornika. Sam olej jest żółty, ale jest go bardzo mało.
    Zakupiłem już olej w autoryzowanym serwisie fiata.

  4. #4
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    . Poczekaj na elektryczną pompę wyłączyć (pompy uaktywnia się, gdy drzwi po stronie kierowcy otwiera się i wyłącza się automatycznie po upływie maksymalnie 30 sekund).
    2. Ustaw kluczyk zapłonu marca
    3. Zrobić kilka zmiany biegów z silnikiem off, tak aby włączyć pompy elektrycznej.
    4. Natychmiast po elektryczna pompa wyłączy się, należy sprawdzić poziom oleju hydraulicznego urządzenia z dip-stick na pokrywie zbiornika.
    5. Jeżeli poziom oleju znajduje się pod Max CE, doładować, jeśli jest więcej, sprowadzić ją do poziomu max.
    UWAGA: Jest to dobra praktyka, aby zanotować ilość oleju wykorzystywane do uzupełniania.

    ---------- Post dodany o godzinie 15:34 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 15:31 ----------

    Tak się sprawdza prawidłowo poziom oleju w selespeedzie
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar shrek2oo7
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Warszawa, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS 150HP Selespeed 2001
    Postów
    325

    Domyślnie

    Tak dokładnie sprawdzałem. Teraz dolałem już olej i jest wszystko w porządku. Dzięki za pomoc.

Podobne wątki

  1. Kolor Oleju Napędowego..
    Utworzone przez KaaC w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-11-2015, 17:35
  2. Alfa 147 JTDm 140km dziwny kolor płynu chłodniczego?
    Utworzone przez arek0070 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-05-2015, 17:32
  3. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-05-2013, 21:59
  4. Selespeed - dziwny problem
    Utworzone przez krzysgol w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-12-2010, 21:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory