10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
A co powiecie na taką instalację z wtryskami na wierzchu???
I ładne i mocne
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Hmmm - nie chodziło o żadną prowokację tylko o to,że jak coś nie jest szkaradne może zostać(czasami musi) na wierzchu.
Osobiście uważam,że wtryski Vialle LPi są estetyczne i wygladają spoko na "enginie".Poza tym jest mniej elementów i co za tym idzie ingerencji w układy silnika(np.chłodzenia czy elektryczny).
Ale estetyka jak najbardziej pod maską - przez kilka lat montowałem instalacje gazowe(zajmowałem się głównie tzw.mechaniką) starając się jak najrozsądniej poupychać wszystko pod maską tak,aby było jak najmniej widać "gazu".
Jednego tylko nie rozumiałem?!Wlewów pod klapką(a był to standard w firmie) w takich samochodach jak np. S600 czy BMW 850Ci.Rozumiem,że ktoś się lansował po bulwarach w Międzyzdrojach czy Zakopanem bez "gazowlotka"na wierzchu - ale przecież przypał łapał podjeżdzają na stację np.Wasbruk-a.
Reasumując estetyczny montaż i żetelny(bez zimnych lutów czy samych skrętek) powoduje mniej usterek w czasie eksploatacji i niweluje poczucie wstydu przed kimś po otworzeniu maski.
No....to tyle chciałem dorzucić.
jestem tutaj nowym i mam wielką prośbę . Zakupiłem AR 166 3.0 i chcialbym ją zgazować ale nie chce oddawać do jakiegoś partacza , mieszkam w Zielonej Górze , jakby ktoś znał dobrego gazownika i mógłby podać namiary gościa z lubuskiego , bede wdzięczny .
z góry dzieki i pozdrawiam
Witaj Grześ,
po zapoznaniu się z tematem łatwo dostrzec, że jesteś tu uznawany za GURU więc poprosiłbym o wskazówki dotyczące mojego auta
Mianowice zdecydowałem się ostatecznie, że chce założyć gaz do silnika
3.0V6 192 KM kolektor dolotowy pomiędzy głowicami a wtrysk Motronic ML4.1 -podobno jest tzw. 'FullGrupa'.
Ze względu, że głównie w tym wątku omawiane są konstrukcie nowocześniejsze niż moja to pytania kolejno:
1. Czy proponowany tu najczęściej komp. STAG 300 plus sprawdzi się z tym wtryskiem dobrze?
2. Który z dwóch pretendentów na parownik byłby lepszy 'Scorpion GT' czy niedawno przez Ciebie testowany 'Magic III'?
3. Planuje też przeróbkę układu wydechowego tak by rury z kolektorów wydechowych łączyły się dopiero po tłumiku środkowym. W tym wypadku sonda lambda będzie (jak w niektórych zestawach tuning'owych) tylko na jednej (z jednej tylko głowicy). (W aucie był katalizator). Czy tak ma szanse to funkcjonować poprawnie?
Hehe bez przesady, guru to ja nie jestem i nie chce być ;]
Wracając do LPG, sterownik STAG300-6plus jak najbardziej, reduktor wszytko jedno który z tych dwóch i na jednym i drugim będzie OK, teraz najważniejsza sprawa wtryski jak już wiesz masz sterowanie wtryskiem PB full lub semigrup i dużo krótsze czasy wtrysku niż przykładowo moje 3.0 24V, u Ciebie na jeden obrót wału korbowego przypadają dwa cykle pracy wtrysku stąd i czasy wtrysku dużo mniejsze szczerze proponuję albo wtryski Hana H2000 pojedynczo montowane [koszt wtrysków ok. 6 x 100zł/szt] lub Matrix HS 211 też pojedyncze [koszt ok. 6 x 135zł/szt] niestety jak widzisz same wtryski to już trochę grosza ale robisz raz a dobrze.
Tak w ogóle odezwij się na priv, dostaniesz namiar na mojego kolege, ma W-wie zakład, pojedziesz pogadasz, specyficzny gość ale wie co robi ;]
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 10-06-2010 o 22:34
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
"U siebie mam 3.0 w 156 na sterowniku me2.1 z mapą wtrysku od 2,5, do tego większe wtryski no i LPG i powiem tak, w tej chwili auto śmiga na dyszach wtrysków gazowych 2.9mm gdzie standardowo 3.0 leci na 2.6mm i ma bogato a u mnie tego rozmaru dysza wystarczała do 70% możliwości auta, do tego ciśnienie 1,25bar na reduktorach bo jest ich dwie sztuki, dwa zawory fazy ciekłej, dwa podwójne filtry fazy lotnej, zdublowane zasilanie fazą lotną wtrysków LPG i przerabiany wielozawór butli, zamiast rurki Cu 8mm przewód FARO którego nie da się załamać przy montażu co ważne aby nie dławił przepływu gazu z butli na reduktor i dopiero jest jak powinno,"
Grzesiu jaki jest koszt założenia takiej jak twoja instalacja do silnika alfy 166 3.0 v6 ewentualnie coś mniej wyczynowego.
Worek pieniędzy ;] A tak na poważnie do połowy albo i nawet końca sierpnia nie ma mowy abym znalazł czas, uciekłem na trochę do Krakowa ;]
Jak coś pisz na PRIV.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts