Temat: Alfa Romeo Giulietta - temat zbiorczy

  1. #1631
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rocky147 Zobacz post
    Czy dużo...ciężko powiedzieć, tym bardziej mi, osobie która nigdy nawet w tym aucie nie siedziała.
    Płacisz 95 kpln i kupujesz auto gwarantujące jakość, bardzo dobrą i pewną technologie, niezły wygląd, profesjonalną sieć serwisową, niski spadek wartości....
    Napewno masz dużo racji ,niemniej mając porównanie w osobie mojej znajomej ,która niedawno odebrała z salonu 159 ze 150 konnym JTDM-em wersji Distinctive za 85 kpln ,nówka tylko rocznik wstecz , no i segment D , to tak naprawdę nie ma czego porównywać bo przy tych samych pieniądzach Alfa wymiata
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  2. #1632
    lukasz-m
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    jednak ktoś upadł na głowe: jak można robić jeden z najważniejszych elementów auta, traktowanych przez rózne nogi z buta, czasem bardzo mocno, z plastiku?
    Oj, Sergio! Oj, Sergio!
    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    Wiem, Meciu, ale ja myślałem, ze jak Sergio chce podbić nowym modelem pół świata to postara się, aby mu konkurencja nie wyciągała takich wpadek I zaproponuje auto z pedałami z metalu. Proste prawda?
    Ile jeszcze takich detali wylezie? Jak się chce skoczyć ze sprzedażą ze 120 tys na 500 tys egzemlparzy marki, to TRZEBA tę markę tak diabelnie dobrze dopracować, że hej.

    Jak widać, nawyki z Lidla jednak są silniejsze od chęci
    I o co Tobie znowu konkretnie chodzi?

    Gdybyś miał do czynienia z trochę nowszym obliczem motoryzacji, wiedziałbyś, że co najmniej od dekady różni producenci stosują właśnie pedały (głównie gazu i sprzęgła) wykonane z tworzywa.

    Dodam, że możesz to spotkać we Fiatach, np Stilo, Panda, Grande Punto, czyli zanim pojawił się obecny szef, więc po co ta demagogia i populistyczne gadanie...

    Tak jest łatwiej i taniej, bo ktoś kiedyś wymyślił jedną formę owego pedału, a teraz poddostawca części dostarcza do wszystkich modeli taki sam pedał, czyli globalizacja i redukcja zbędnych kosztów

  3. #1633
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafter Zobacz post
    Miałem ostatnio możliwość tygodniowego testowania A3 Sportback i powiem Wam jestem pod ogromnym wrażeniem jak pracuje zawieszenie tego samochodu . Często specjalnie wybierałem dziurawe lub nieudolnie połatane drogi w mojej okolicy i im wieksze dziury tym kopara mi niżej opadała . Sprężyste i komfortowe jednocześnie a przy tym rewelacyjnie wytłumione ,żadne niepokojące stuki nie przedostają się do kabiny .
    Środek auta natomiast bardzo smutny niestety ,no i jak spojrzałem w cennik ( to była wersja 1.6 102 KM+ pięciobiegowa manualna skrzynia) - 95 kpln za kompakt z tak słabym silniczkiem !!!

    P.S.
    Chętnie przejechałbym się Giuliettą ale na razie jeszcze democarów nima
    Co z tego, skoro to tylko Audi .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #1634
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Milano_155
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    DW
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6
    Postów
    278

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Co z tego, skoro to tylko Audi .
    Czyli zwykla maszyna Jak glosi hasło promujace Giuliette : "Senza cuore saremmo solo macchina" czyli, bez serca była by to tylko maszyna

    A co do tego pedała gazu, to zapewne nie tylko koszty, ale tez masa, zawsze to kilka gramow mniej, ale wiadomo, tu mniej, tam mniej i robi sie calkiem sporo
    Il cuore ha sempre ragione.

    Senza cuore saremmo solo macchina...

  5. #1635
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Młody_Alfista
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Okolice Olkusza i... zagranica
    Auto
    Civic ej9
    Postów
    375

    Domyślnie

    Dziwne ze tak się ten plastik wygina, sprawdziłbym chętnie w innych autach czy tez pedały da się tak łatwo wyginać. Zobaczcie u siebie w autach czy się da

  6. #1636
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukasz-m Zobacz post
    I o co Tobie znowu konkretnie chodzi?
    Gdybyś miał do czynienia z trochę nowszym obliczem motoryzacji, wiedziałbyś, że co najmniej od dekady różni producenci stosują właśnie pedały (głównie gazu i sprzęgła) wykonane z tworzywa.
    Druhu mój sympatyczny.... Widzisz, wiem, że takie są pedały) Ale dla mnie pedał gazu i pedał hamulca to dość ważne elementy każdego auta i akurat Sergio mógł dołożyć te pół kilo więcej na utwardzenie konstrukcji tego elementu do przyciskania.

    Wiem co mówię, druhu. Kilka lat temu pedał hamulca wszedł mi w podłogę przy prędkości 110 km/h i auto pojechało dalej. 110 km/h. Warto montować dobre, solidne pedały. Uwierz mi.

  7. #1637
    lukasz-m
    Gość

    Domyślnie

    Polecam!

    Na portalu autogaleria.pl ukazała się właśnie relacja z pierwszych jazd Migasa + obszerna galeria

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 170 KM -> http://www.autogaleria.pl/migas/alfa...170-km,69.html

  8. #1638
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukasz-m Zobacz post
    Na portalu autogaleria.pl ukazała się właśnie relacja z pierwszych jazd Migasa
    Czyli jednak mają dema. Pewnie tylko dla prasy

    Dla zwolenników diesli
    , których w gronie prawdziwych "Alfisti" zapewne mniej niż kilometrów polskich autostrad
    Kłociłbym się

    Fajny artykuł Dobrze, żę pedał gazu na torze się nie zblokował PP

  9. #1639
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    "Na szczęście wraz modelami 145 i 155 zniknął problem dziwacznie ustawionej kolumny kierownicy, co wymuszało nienaturalną pozycję w fotelu"... a co to za bzdury? czy ja siedzę nienaturalnie w fotelu???
    Jak tam czytam to, co pisze Migas dochodzę do wniosku, że Sergio naprawdę jeste geniuszem.
    Tylko ten pedał.

  10. #1640
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Może ma krótkie ręce Ale fakt, że coś z nią było, bo ja miałem albo maksymalnie na górze, albo maksymalnie na dole (nie pamiętam), a jestem średniego wzrostu (180 cm). Jak przestawiłem trochę inaczej to zasłaniała mi zegary.

Podobne wątki

  1. Geometria zawieszenia - Alfa 156 - temat zbiorczy
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-08-2018, 22:04
  2. [Temat organizacyjny] Viva Giulietta - Ogolno Polski zlot Alfa Romeo Giulietta
    Utworzone przez Jabolek w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 12:32
  3. [Giulietta] Alfa Romeo Giulietta 235KM XENON BOSE DNA
    Utworzone przez lizard w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 10:37
  4. Alfa Romeo Giulietta Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm
    Utworzone przez tomasz777 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 01:49
  5. [159] Alfa Romeo 159 - temat zbiorczy
    Utworzone przez rbt2005 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 07:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory