Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 34

Temat: 2.4 JTD - 3 typy silników

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar koles_02
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    AR 166 2,4JTD 10v CF2 EDC15 99' 140KM Grigio Chiaro
    Postów
    612

    Domyślnie

    Cytat Napisał redek83 Zobacz post
    Hmm mnie też w eper wyskakuje 140cv. Czy to napewno chodzi o KM ?
    CV we Włoszech to oznaczenie koni mechanicznych http://cerca.automobile.it/veicoli/s...4&pageNumber=1

    " - elegancka pomiędzy sportowymi
    - sportowa pomiędzy eleganckimi
    - fascynująca piękność w segmencie E"

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Moja data produkcji z eper'a to X.99 więc i ja teoretycznie nie mogę mieć 140cv...

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Hmm, no faktycznie AR34202 w tabelkach pokazuje 136km...
    Ostatnio edytowane przez twardy ; 04-06-2010 o 07:36

  4. #14
    Użytkownik Świeżak Avatar marioroza
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 115 KM 2001, Chevrolet Captiva 2.0 VCDI 150 KM, 4x4
    Postów
    156

    Domyślnie

    witam.
    szkoda że ten temat tak szybko się urwał bo bardzo mnie interesują silniki 2,4.
    mam alfę 156 z silnikiem 1,9 i przymierzam się do zakupu alfetki z 2,4.
    o ile w silnikach 1,9 jestem osłuchany, bo przecież oprócz mojego, na ulicach jeździ setki samochodów 1,9 turbo diesel i mniej więcej wszystkie brzmią podobnie, o tyle silnik 2,4 to raczej osobliwość nie często spotykana (chyba właśnie tylko alfy,lancie).
    Miałem okazję tylko kilka razy posłuchać taki silnik i za każdym razem było to inne odczucie ( a nie bardzo chce mi się wierzyć że ten typ tak ma).
    Wiem że brzmienie silnika 2,4 ma być nieco inny niż poczciwy 1.9 ale to co ja słyszałem stojąc przy pracującym 2.4 chyba daleko odbiegało od brzmienia "zdrowego" 2.4.
    Na moje to wzorem brzmienia 2.4 jest... (nie śmiejcie się)-
    brzmienie odpalanego zimnego 2.4 na pewnym filmiku na you tube.
    http://www.youtube.com/watch?v=TJimbNGgdO8
    Wiem że filmy w necie to nie zawsze dobra jakość dźwięku ale ja jeszcze nie słyszałem nawet na żywo tak cudnie brzmiącego 2.4.
    Wszystko co słyszałem do tej pory to po prostu jakieś mocno hałaśliwe rzężolenie.
    Dlatego boję się zakupu 2.4.
    Po prostu nie wiem jak taki silnik ma hulać.
    Co Wy napiszecie o swoich 2.4?
    Ostatnio edytowane przez marioroza ; 10-06-2010 o 23:55

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar thunderbird
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Okolice Zamościa / Tarnobrzeg
    Auto
    AR 159 Sedan 2,0JTDM 170PS Nero Carbonio
    Postów
    215

    Domyślnie

    Moja pracuje podobnie, ale ciszej i trochę płynniej. Być może to kwestia jakości nagrania, ale nie slyszalem jeszcze 2,4JTD który pracuje ładniej niż moje . Nawet Panowie z superalfy mówili, że mój silnik jest wyjątkowo udany. Chociaż oni pewnie tak mówią do każdego klienta.
    Ostatnio edytowane przez thunderbird ; 11-06-2010 o 21:28
    "...Alfa 159, the fact that you're breathing doesn't mean you're alive..."
    BMW G01 LCI M40i 360PS/AR Stelvio 2,0 Multiair 200PS (2019-...)/Lexus IS200t 245PS (2016-2019) / AR 159 Sedan 2,0JTDM 170PS @206PS/420Nm Nero Carbonio (2011-2016) / AR 156 Sedan 2,4JTD CF3 140PS Nero fuoco (2008-2011)

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał marioroza Zobacz post
    Wiem że filmy w necie to nie zawsze dobra jakość dźwięku ale ja jeszcze nie słyszałem nawet na żywo tak cudnie brzmiącego 2.4.
    wszystkie 2.4 tak chodzą, chyba że się zagrzeją i łańcuch pompy oleju się odezwie. Ale to tylko w CF2.

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar marioroza
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 115 KM 2001, Chevrolet Captiva 2.0 VCDI 150 KM, 4x4
    Postów
    156

    Domyślnie

    Wszystkie 2.4 jakie słuchałem na żywo ,pisze o samochodach do kupienia, pracowały bardzo głośno i rzężoliły strasznie.
    Odstraszały samym odgłosem silnika.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Cytat Napisał marioroza Zobacz post
    Wszystkie 2.4 jakie słuchałem na żywo ,pisze o samochodach do kupienia, pracowały bardzo głośno i rzężoliły strasznie.
    Pojedź do salonu i niech Ci odpalą jakąś 159-tkę albo Brerę. Nie ma lepszego kompromisu jak ten silniczek. 400Nm pod butem i bak paliwa na ~800km...

  9. #19
    Użytkownik Świeżak Avatar marioroza
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 115 KM 2001, Chevrolet Captiva 2.0 VCDI 150 KM, 4x4
    Postów
    156

    Domyślnie

    159 to już trochę inna generacja silników. tam siedzi już 200 KM.
    Są fajne ale jeszcze mnie na takie coś nie stać.
    Trafić AR 156 ze zdrowym 2,4 to naprawdę sztuka.
    Rozumiem że:
    CF1 to 136 KM,
    CF2 to 140 KM,
    CF3 to 150 KM,
    CF4 to 175 KM czy tak?

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wawa
    Postów
    399

    Domyślnie

    Cytat Napisał marioroza Zobacz post
    159 to już trochę inna generacja silników. tam siedzi już 200 KM.
    Są fajne ale jeszcze mnie na takie coś nie stać.
    Trafić AR 156 ze zdrowym 2,4 to naprawdę sztuka.
    Rozumiem że:
    CF1 to 136 KM,
    CF2 to 140 KM,
    CF3 to 150 KM,
    CF4 to 175 KM czy tak?
    CF3 to 140 KM,

    ---------- Post dodany o godzinie 06:46 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 06:43 ----------

    Cytat Napisał redek83 Zobacz post
    Hmm mnie też w eper wyskakuje 140cv. Czy to napewno chodzi o KM ?
    eperowi dawno przestalem ufac
    159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita

Podobne wątki

  1. Typy przepływomierzy/wkładek
    Utworzone przez ap2 w dziale 147/156/166/GT
    Odpowiedzi: 581
    Ostatni post / autor: 28-07-2024, 23:11
  2. Potrzebne różne typy logo/napisu AR
    Utworzone przez kasztelan w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 27-08-2015, 20:30
  3. [164] Typy silników
    Utworzone przez andrzej1980 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-03-2013, 11:58
  4. rodzaje/typy wtyczek do oryginalnych głośników AR147
    Utworzone przez jan dukat w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-03-2013, 17:13
  5. Typy przepływomierzy/wkładek
    Utworzone przez ap2 w dziale 166
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 25-10-2012, 22:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory