Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 78

Temat: Status sondy Lambda po założeniu LPG

  1. #31
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    OK Grześ, jutro zrobię zdjęcia i dam znać. Pozdrawiam.
    Do jutra.

  2. #32
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Sorki ale byłem na wyjeździe i nie miałem czasu się tym zając.
    Byłe u gazownika:
    - za małe dysze:
    - mnożnik (benzyna 3.25 +/- 0,5) (na gazie 8.00 +/- 0,5) strach się bać
    Te dysze się jakoś rozwierca? Ile takie coś kosztuje? Może można same dysze we wtryskach wymienić?
    Dzięki za odpowiedzi

  3. #33
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Wierć dysze, jak pokażesz mi fotkę wtryskiwaczy to Ci powiem na ile dysze rozwiercić i jak się do tego zabrać. Jaki ciśnienie robocze instalacji jest?

    ---------- Post dodany o godzinie 11:06 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:04 ----------

    Cytat Napisał maybah Zobacz post
    - mnożnik (benzyna 3.25 +/- 0,5) (na gazie 8.00 +/- 0,5) strach się bać
    Nie mnożnik a czasy wtrysku ;] Mnożnik wychodzi około 2,4 z tego, a jak ma być ok to powinien być w okolicy 1,2-1,4...
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    A jakie są pradziwe skutki podpiecia Lambdy pod LPG?? U mnie jest (stag 300 plus i magicjety) i nie mam sondy podpietej z własnej woli. Po prostu czytałem gdzies kiedys, ze podpiecie sondy pod sterownik lpg moze uszkodzic uszkodzic sterownik i nie daje nic wiecej oproz odczytu parametrow sondy na kompie przez ACgas. I jak dla mnie to jest sens w tym bo i takk gaz bierze "parametry spalania" z map benzyny.

    Co o tym myslicie??
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  5. #35
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    A jakie są pradziwe skutki podpiecia Lambdy pod LPG?? U mnie jest (stag 300 plus i magicjety) i nie mam sondy podpietej z własnej woli. Po prostu czytałem gdzies kiedys, ze podpiecie sondy pod sterownik lpg moze uszkodzic uszkodzic sterownik i nie daje nic wiecej oproz odczytu parametrow sondy na kompie przez ACgas. I jak dla mnie to jest sens w tym bo i takk gaz bierze "parametry spalania" z map benzyny.

    Co o tym myslicie??
    Pierwsza sprawa z tym uszkodzeniem po podpięciu to bajki, to są obwody napięciowe o dużej impedancji wejściowej, nic się nie uszkodzi.

    Teraz pomyśl nad jednym, masz źle skonfigurowany "system LPG" za mało wydajny parownik, za małe dysze, źle wyregulowana instalacja, depczesz porządnie, sterownik PB zaczyna pracować w OPEN LOOP czyli nie koryguje składu mieszanki wg. wskazań sondy lambda więc i sterownik LPG źle reguluje skład mieszanki nadal i teraz:
    - ja mam podpięta sondę i widzę że mieszanka w tych warunkach jest uboga, szybko reaguję koryguję co trzeba
    - Ty nie widzisz tego bo jedyny element układu który może Cię poinformować o tym jest nie wykorzystany i palisz gniazda zaworowe i przylgnie zaworów.


    Warto podpiąć sondę??

    I pamiętaj o jednym żaden sterownik wtrysku PB jeśli w trypie OPEN LOOP idzie na złej mieszance nie wywali "check engine"!!!!!
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 29-06-2010 o 22:33
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #36
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Grześ a oto fotki instalacji, no nie całej tylko to co widać.

    Załącznik 11745

    Załącznik 11746

    Załącznik 11747

    Kurde ciśnienia na reduktorze nie pamiętam.

  7. #37
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Jeśli ciśnienie robocze instalacji masz w okolicach 1.0.-1.1bar dysze we wtryskach wierć na 2,2-2,3mm.

    Ściągasz wężyk z każdego wtryskiwacza na wyjściu, wtedy z króćca który Ci się pokaże wykręcasz mosiężną dyszę kalibracyjną z wtryskiwacza i ją rozwiercasz na wymiar jaki podałem, wkręcasz na miejsce po tym, zakładasz wężyki i od nowa regulacja instalacji.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #38
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Podaj kolory tzn. sparowanie kolorów na wtyczce.Od strony ecu i od strony sondy
    Ok. Od strony sondy: Od strony ECU:
    biały-------------------niby beżowy
    biały-------------------żółty
    szary------------------niby beżowy
    czarny-----------------niebieski

    Tak powinno być?

  9. #39
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie


  10. #40
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Nowa sonda założona. Skutek.........P0130....Otwieram maskę i tak jak w moim poście poprzednim ze zdjęciami:
    1-wsze zdjęcie ------przecięty kabel niebieski (złączyłem je)
    W niedzielę zrobię jeszcze raz reset parametrów.
    Grześ sorry ale najpierw chcę dojść do ładu z PB

Podobne wątki

  1. GT 3.2 Sondy lambda
    Utworzone przez wlodekV6 w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 21:59
  2. Sondy lambda
    Utworzone przez betiasty w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-12-2015, 21:31
  3. Paczka błędów oraz lambda sensor status ?
    Utworzone przez mateusz_o w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-02-2014, 10:14
  4. Emulator sondy lambda V6 - 4 sondy
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 20:15
  5. [156] Sondy Lambda
    Utworzone przez motofan w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-11-2010, 00:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory