OK Grześ, jutro zrobię zdjęcia i dam znać. Pozdrawiam.
Do jutra.
OK Grześ, jutro zrobię zdjęcia i dam znać. Pozdrawiam.
Do jutra.
Sorki ale byłem na wyjeździe i nie miałem czasu się tym zając.
Byłe u gazownika:
- za małe dysze:
- mnożnik (benzyna 3.25 +/- 0,5) (na gazie 8.00 +/- 0,5) strach się bać
Te dysze się jakoś rozwierca? Ile takie coś kosztuje? Może można same dysze we wtryskach wymienić?
Dzięki za odpowiedzi![]()
Wierć dysze, jak pokażesz mi fotkę wtryskiwaczy to Ci powiem na ile dysze rozwiercić i jak się do tego zabrać. Jaki ciśnienie robocze instalacji jest?
---------- Post dodany o godzinie 11:06 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:04 ----------
Nie mnożnik a czasy wtrysku ;] Mnożnik wychodzi około 2,4 z tego, a jak ma być ok to powinien być w okolicy 1,2-1,4...
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
A jakie są pradziwe skutki podpiecia Lambdy pod LPG?? U mnie jest (stag 300 plus i magicjety) i nie mam sondy podpietej z własnej woli. Po prostu czytałem gdzies kiedys, ze podpiecie sondy pod sterownik lpg moze uszkodzic uszkodzic sterownik i nie daje nic wiecej oproz odczytu parametrow sondy na kompie przez ACgas. I jak dla mnie to jest sens w tym bo i takk gaz bierze "parametry spalania" z map benzyny.
Co o tym myslicie??
Ale Rozrabia
156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
Blue cosmo
Pierwsza sprawa z tym uszkodzeniem po podpięciu to bajki, to są obwody napięciowe o dużej impedancji wejściowej, nic się nie uszkodzi.
Teraz pomyśl nad jednym, masz źle skonfigurowany "system LPG" za mało wydajny parownik, za małe dysze, źle wyregulowana instalacja, depczesz porządnie, sterownik PB zaczyna pracować w OPEN LOOP czyli nie koryguje składu mieszanki wg. wskazań sondy lambda więc i sterownik LPG źle reguluje skład mieszanki nadal i teraz:
- ja mam podpięta sondę i widzę że mieszanka w tych warunkach jest uboga, szybko reaguję koryguję co trzeba
- Ty nie widzisz tego bo jedyny element układu który może Cię poinformować o tym jest nie wykorzystany i palisz gniazda zaworowe i przylgnie zaworów.
Warto podpiąć sondę??
I pamiętaj o jednym żaden sterownik wtrysku PB jeśli w trypie OPEN LOOP idzie na złej mieszance nie wywali "check engine"!!!!!
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 29-06-2010 o 22:33
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Grześ a oto fotki instalacji, no nie całej tylko to co widać.
Załącznik 11745
Załącznik 11746
Załącznik 11747
Kurde ciśnienia na reduktorze nie pamiętam.![]()
Jeśli ciśnienie robocze instalacji masz w okolicach 1.0.-1.1bar dysze we wtryskach wierć na 2,2-2,3mm.
Ściągasz wężyk z każdego wtryskiwacza na wyjściu, wtedy z króćca który Ci się pokaże wykręcasz mosiężną dyszę kalibracyjną z wtryskiwacza i ją rozwiercasz na wymiar jaki podałem, wkręcasz na miejsce po tym, zakładasz wężyki i od nowa regulacja instalacji.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Nowa sonda założona. Skutek.........P0130....Otwieram maskę i tak jak w moim poście poprzednim ze zdjęciami:
1-wsze zdjęcie ------przecięty kabel niebieski (złączyłem je)
W niedzielę zrobię jeszcze raz reset parametrów.
Grześ sorry ale najpierw chcę dojść do ładu z PB![]()