Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: od czego by tu zacząć...

  1. #11
    AndonePB
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli przyczyną braku hamulców jest uszczelniacz na tłoczku to powinien wystarczyć zestaw naprawczy zacisku hamulcowego(koszt około 10-20zł ).... ewentualnie możesz mieć tak cienkie klocki hamulcowe że tłoczek za daleko wychodzi i cieknie płyn. Jeśli bedzie zbyt zniszczony tłoczek to zestaw naprawczy niestety nic nie pomoże - wymiana zacisku... po oglądaj też przewody może jakiś jest uszkodzony... Sprawdź ilość płynu w zbiorniczku... a sprzęgło hydrauliczne masz.? jeśli tak a masz mało płynu w zbiorniczku to tłumaczyło by to...
    Cytat Napisał poulkid84 Zobacz post
    [...] Brak mocy generalnie aż do takiego stopnia że pod górki trzeba redukować (silnik dość głośno pracuje i coś w nim cyka) [...]
    może sprzęgło ślizgać. chodź mogę się mylić....

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Kupiłeś skarbonkę - to zacznij od wywalenia 3 stów na kompletny porządny przegląd w jakimś dobrym serwisie. Bo gdybanie na forum nie rozwiąże problemu, i pamiętaj, że ktoś tanio sprzedał auto, to musisz w nim wymienić o wiele więcej, niż myślisz.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  3. #13
    poulkid84
    Gość

    Domyślnie

    Kilka wad usunięte tzn hamulce zrobione i ładowanie (jednak regulator). Pozostaje problem z silnikiem z okolic Katowic podajcie jakiś namiar na osobe która się na tym naprawdę zna.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał poulkid84 Zobacz post
    Kilka wad usunięte tzn hamulce zrobione i ładowanie (jednak regulator). Pozostaje problem z silnikiem z okolic Katowic podajcie jakiś namiar na osobe która się na tym naprawdę zna.
    To chłopaki Ci mechanika z okolicy polecą, a ja powiem żebyś Się za wariatorem zaczął rozglądać

  5. #15
    poulkid84
    Gość

    Domyślnie

    dzieki za podpowiedzi silnik wygląda na to ze mam zdrowy jeszcze co do silnika sa drobne kłopoty póki co wymieniłem cewki kable, świece olej regulator napięcia i troche przy hamulcach porobiłem jezdzi sie juz kulturalnie ale obroty za to zaczęły falować na wolnych.. co z tym dalej mam robić??

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał poulkid84 Zobacz post
    dzieki za podpowiedzi silnik wygląda na to ze mam zdrowy jeszcze co do silnika sa drobne kłopoty póki co wymieniłem cewki kable, świece olej regulator napięcia i troche przy hamulcach porobiłem jezdzi sie juz kulturalnie ale obroty za to zaczęły falować na wolnych.. co z tym dalej mam robić??
    Jak obroty na wolnych to krokowiec.
    Jak strzelanie na zimnym to przepyłyka.
    To takie 2 forumowe mądrości

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Cytat Napisał poulkid84 Zobacz post
    co z tym dalej mam robić??
    Prawda jest taka, że ten typ tak ma, zależy jak mocno falują.
    Co można zrobić w tym celu?
    - czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego, ew. wymiana silniczka,
    - sprawdzenie przepływki, sondy lambda, elektrozaworu wariatora i stanu akumulatora
    - reset parametrów adaptacyjnych - w rocznikach przed MY '99 można zrobić to samemu (na zimnym aucie: odpinasz aku, trzymasz hamulec 30 sek, zapalasz auto i bez dodawania gazu czekasz, aż się nagrzeje do 90C i włączy wentylator chłodnicy, przez tydzień jeździsz delikatniej), w nowszych trzeba podpiąć pod kompa, zresetować, reszta procedury taka sama
    - zalanie STP do paliwka, albowiem syf usuwa z układu zasilania
    Jak to nie pomoże, to nie wiem co.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Prawda jest taka, że ten typ tak ma, zależy jak mocno falują.
    W życiu !
    Mam ten sam silnik i nigdy nic mi nie faluje
    Chociaż w ciągu ostatnich kilkunastu tysięcy km zmieniłem akumulator, sondę, przepływkę, wariator, robiłem adaptację, czyściłem przepustnicę i lałem STP
    Ostatnio edytowane przez sn00p ; 06-07-2010 o 12:16

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Prawda jest taka, że ten typ tak ma
    Niestety mijasz się z prawdą. W moim aucie układ dolotowy jest od nowości nie ruszany i nie ma żadnych problemów z nierównomiernymi obrotami, więc nie pisz że "ten typ tak ma"

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    A ja się styknąłem z dużą ilością - akurat konkretnie - 1.4 i większość cierpi na przypadłości, które wymieniłem. A co do ten typ tak ma, nie bulwersujta się, to jest wręcz nasz klubowy żart o TSie Jeżeli zrobić wszystko z listy, co wymieniłem, nie praktycznie mowy, żeby zostało falowanie (pozostają świece i zapłon, ale to ma setkę innych objawów). Ja mam falowanie tak delikatne, że dla kogoś zboku prawie niezauważalne (spadek z 900 na 800 obr na postoju raz na 30 sek i na zimnym silniku loty między 1000 a 500), ale sądzę, że VAG KKL i dużo drobnostek, które chcę zrobić w wakacje, pomogą mi zażegnać ten kryzys
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

Podobne wątki

  1. [145] 1.6 Boxer, od czego zacząć naprawe.
    Utworzone przez Ipo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 10-12-2013, 19:27
  2. [159] 2,4 jtd DPF, nierówna praca, od czego zacząć :)
    Utworzone przez thelion w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-06-2013, 08:11
  3. [145] Od czego zacząć;)
    Utworzone przez bury w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-11-2012, 22:19
  4. Rozbita alfa 156 v6. Od czego zacząć?
    Utworzone przez ar2r w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-08-2008, 14:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory