Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: Znika olej - szybko

  1. #11
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    dla szybkiej diagnostyki silnika wystarczy zmierzyc cisnienie w skrzyni korbowej. prosty zabieg, wystarczy u-rurka wzglednie długi przewód o srednicy 8mm, ukształtowany w u-rurke wetkniety a miejsce miarki oleju.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 12-07-2010 o 08:11

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - możesz dokładniej opisać, bo cos nie moge sobie to uzmysłowić, gdzie, co , jak.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #13
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    u-rurka to najprostszy i bardzo dokładny manometer,wypełniony w zależnosci od tego jakie wartosci chcesz mierzyc woda lub rtecia,
    jest to rura w krztałcie litery U,w którym mierzy sie róznice poziomu cieczy i oblicza cisnienie lub podcisnienie(do podcisnienia nie uzywamy wody)
    tu masz opis
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Manometr

    ja mam z tworzywa wraz z skalą w calach i milimetrach, podłaczam np. do miarki oleju
    (po wyciagnieciu bagnetu) i mozna mierzyc.
    pomiar jest bardzo dokładny choc ten manometr jest bardzo prymitywny, oblicza sie róznice poziomu cieczy i wszystko.

    duze sprawne silniki o pojemnosciach rzedu 6-12L maja maksymalne cisnienie w skrzyni korbowej pod obciazeniem rzedu 1,5-3"H2O.
    trzeba zaznaczyc jednak, iz duzy wpływ na to cisnienie ma stan turbosprezarki. bardzo czesto cisnienie spalin przedostaje sie do skrzyni korbowej przez zuzyte pierscienie uszczelniajace wałek turbo od strony turbiny, rzadziej od str. pompy.

    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 12-07-2010 o 08:12

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 27-02-2016, 00:03
  2. Jest ABS i nie ma. Pojawia się i znika...
    Utworzone przez Alfiontko w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 30-01-2016, 12:51
  3. Check - pojawia sie i znika.
    Utworzone przez Sidu w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-10-2015, 17:13
  4. 156 selespeed problem, znika olej w selespeed
    Utworzone przez xmikix w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 13:36
  5. Odpowiedzi: 67
    Ostatni post / autor: 14-11-2010, 22:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory