Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: 10 przykazań dla diesla

  1. #21
    plancior
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał masaqqra Zobacz post
    jesli postawisz 2 auta, jedno odpalone a drugie nie to z tego odpalonego bedzie ubywac paliwa chociaz nie bedziesz dawal gazu! a to co komp pokazuje to jest dalekie od prawdy
    No jasne! Tylko, że pomijasz jedną sprawę
    Jazda z górki. Jeśli puścisz wózek pełen kartofli ze wzniesienia to pojedzie sam prawda?
    A paliwa ubywać nie będzie, bo niby jakiego.

  2. #22
    masaqqra
    Gość

    Domyślnie

    ja jezdrze alfa a nie wozkiem pelnym kartofli dlatego na tym forum sie zalogowalem
    czy bedzie pelen kartofli czy tez nie to i tak jesli nie zgasisz silnika to paliwo bedzie UBYWAC!!!

    P.S. dajmy sobie spokoj z ta rozmowa bo nie wiem co probujemy sobie udowodnic
    Ostatnio edytowane przez masaqqra ; 17-07-2010 o 18:53

  3. #23
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał masaqqra Zobacz post
    i tak jesli nie zgasisz silnika to paliwo bedzie UBYWAC!!!
    Chyba, że to Cummins w Amerykańcu np w RAMie i ma Jake'a. Trudno żeby przez zamknięte zawory i odłączony wtryskiwacz tłoczone było paliwo, mimo że silnik jest odpalony.

  4. #24
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Cytat Napisał fiergloo Zobacz post
    W dieslach do ciężarówek jest takie mądre urządzonko które nazywa się hamulcem długotrwałego działania. Taki system Jacobsa używany w Renault, Mackach, Detroitach, Cumminsach i Caterpillarach który otwiera tylko zawory wydechowe, zamykając dolotowe i unosząc dźwigienkę wtryskiwacza żeby paliwo nie było pompowane do cylindrów. Skutek? 10% spadek przy 34 tonach i stała prędkośc 25 km/h bez używania hamulców zasadniczych. Oczywiście poniżej 1100 obr hamulec jest wyłączany. Cóż 1000 Nm momentu hamującego brzmi bardzo obiecująco

    W osobówce nie ma to sensu- zastosowanie tego ustrojstwa jest drogie, masa własna osobówki jest niska, a i tak mało kto umiałby się tym posługiwac.

    znam Jake Brake w wersji sterowanej mechanicznie i elektronicznie, zaden z nich nie ma nic wspólnego z zaworami ssacym, włącza sie on automatycznie przy puszczeniu pedału przyspieszenia tak w silniku o sterowaniu mechanicznym jak i elektronicznym,jego siłe hamowania mozna regulowac, np. w silniku 6 cyl może działac na 2, 4 lub 6 cylindrów.


    pozdrawiam

  5. #25
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał george11 Zobacz post
    zaden z nich nie ma nic wspólnego z zaworami ssacym
    Faktycznie żaden silnikowy hamulec nie ma nic wspólnego z zaworami dolotowymi, tylko wydechowymi. Pardon, mea culpa, czemu doloty z wydechami mi się popieprzyły nie mam pojęcia. Przynajmniej VEB otwiera wydechowy przed końcem suwu sprężania, aby do cylindra wpadały gazy wylotowe które mają w kolektorze wydechowym podniesione ciśnienie przez zamknięcie zamontowanej tam przepustnicy. W ten sposób robi się siła hamująca- im wyższe obroty tym większa.

  6. #26
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał masaqqra Zobacz post
    i nigdy nie pokaze ZERO bo silnik jest odpalony a do tego jest potrzebne paliwo
    Zastanów się trochę, zweryfikuj swoją wiedzę, w momencie wrzuconego biegu i hamowania silnikiem ecu wtrysku zamyka wtryski i spalanie chwilowe masz 0l/h czy tam na km ...
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #27
    masaqqra
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Zastanów się trochę, zweryfikuj swoją wiedzę, w momencie wrzuconego biegu i hamowania silnikiem ecu wtrysku zamyka wtryski i spalanie chwilowe masz 0l/h czy tam na km ...
    mam wrazenie ze bardziej od dyskusji szukasz zaczepki...

  8. #28
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał masaqqra Zobacz post
    mam wrazenie ze bardziej od dyskusji szukasz zaczepki...
    To masz złe wrażenie, peace chłopie ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #29
    masaqqra
    Gość

    Domyślnie

    no to spoko, ale 'chlopie' rowniez jest nie na miejscu!
    po drugie jestem miesciuchem,

    ...wracajac do pracy silnika i spalania. ok, wtryski zostaja odciete i spalanie chwilowe jest ZEROWE. ja tez nie musze oddychac przez kilka sek a zyc bede i serce mi bic bedzie ale to bedzie chwilowe bo do zycie - zebym nie ZGASL jest poterzebne powietrze tak jak w przypadku tych samochodow o ktorych tutaj mowa potrzebne jest paliwo!
    Ostatnio edytowane przez masaqqra ; 20-07-2010 o 20:33

  10. #30
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał masaqqra Zobacz post
    no to spoko, ale 'chlopie' rowniez jest nie na miejscu!
    po drugie jestem miesciuchem,
    A przepraszam Waść Pana, nie wiedziałem żeś taki tkliwy ... dziwne masz usposobienie skoro słowo "chłop" tylko z jednym Ci się kojarzy ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [159] co do Diesla
    Utworzone przez jjokocha w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-12-2015, 15:41
  2. 10 przykazań dla Diesla
    Utworzone przez sebawroc w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 19-11-2011, 10:35
  3. [155] spalanie diesla
    Utworzone przez rekwir w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 18-10-2010, 22:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory