ja jezdrze alfa a nie wozkiem pelnym kartofli dlatego na tym forum sie zalogowalem
czy bedzie pelen kartofli czy tez nie to i tak jesli nie zgasisz silnika to paliwo bedzie UBYWAC!!!
P.S. dajmy sobie spokoj z ta rozmowa bo nie wiem co probujemy sobie udowodnic
Ostatnio edytowane przez masaqqra ; 17-07-2010 o 18:53
znam Jake Brake w wersji sterowanej mechanicznie i elektronicznie, zaden z nich nie ma nic wspólnego z zaworami ssacym, włącza sie on automatycznie przy puszczeniu pedału przyspieszenia tak w silniku o sterowaniu mechanicznym jak i elektronicznym,jego siłe hamowania mozna regulowac, np. w silniku 6 cyl może działac na 2, 4 lub 6 cylindrów.
pozdrawiam
Faktycznie żaden silnikowy hamulec nie ma nic wspólnego z zaworami dolotowymi, tylko wydechowymi. Pardon, mea culpa, czemu doloty z wydechami mi się popieprzyły nie mam pojęcia. Przynajmniej VEB otwiera wydechowy przed końcem suwu sprężania, aby do cylindra wpadały gazy wylotowe które mają w kolektorze wydechowym podniesione ciśnienie przez zamknięcie zamontowanej tam przepustnicy. W ten sposób robi się siła hamująca- im wyższe obroty tym większa.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
no to spoko, ale 'chlopie' rowniez jest nie na miejscu!
po drugie jestem miesciuchem,
...wracajac do pracy silnika i spalania. ok, wtryski zostaja odciete i spalanie chwilowe jest ZEROWE. ja tez nie musze oddychac przez kilka sek a zyc bede i serce mi bic bedzie ale to bedzie chwilowe bo do zycie - zebym nie ZGASL jest poterzebne powietrze tak jak w przypadku tych samochodow o ktorych tutaj mowa potrzebne jest paliwo!
Ostatnio edytowane przez masaqqra ; 20-07-2010 o 20:33
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts