Myślałem o tym, ale chyba nie każdy zakład mechaniki mi to wykona. U siebie mam ludzi od tego, ale muszę sprawdzić auto na obcym terenie.
Myślałem o tym, ale chyba nie każdy zakład mechaniki mi to wykona. U siebie mam ludzi od tego, ale muszę sprawdzić auto na obcym terenie.
Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...
bierzesz klucz do świec,ciśnieniomierz,torxy 40,45,śrubokręt,kawałek szmatki i to wszystko.możesz wtedy ciśnienie sprawdzić sobie sam.
jak pojechałem kiedyś kupować samochód dla siebie tak własnie zrobiłem,właściciel samochodu otworzył usta z wrażenia na to co robiłem,ale dzięki temu kupiłem auto z bardzo dobrym silnikiem.
moja druga ulubienica...
Dzięki za info! Auto mam zamiar sprawdzić w zakładzie, gdzie głównie Alfy naprawiają więc pewnie nie będzie z tym problemów. Swoją drogą, chyba bardziej odporne są V6-stki, ale spalanie na poziomie 17 litrów mnie trochę straszy... chociaż Siena 1.6 103KM którą się poruszam raz wypiła mi 14L/100 - waga ego auta + ten motor powoduje, że nie jednemu zagotowało się pod kopułą jak nie mógł mnie spod świateł dogodnić![]()
Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...
Poza wszystkimi komputerowymi i tym podobnym mądrościam jest jeden sposób na określenie kondycji T.S.Wystarczy zdjąć pokrywę zaworów.Widok ten powiem bardzo wiele.Stan wałków,osad z oleju powie dużo o tym jak był traktowany i co za tym idzie jaki jest stan silnika.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Nie powielaj plotek...... muszę stanąć w obronie tego zacnego silnika, moja jazda hmmmm "dość agresywna" 50-50 miasto-trasa - średnia z tankowań wychodzi 12,5 litra.
Średnio w roku robię 15 tyś km więc diesel odpadł w przedbiegach. Silnik zalany dobrym olejem jest prawie idiotoodporny i poza sporym kosztem rozrządu i masą nie posiada wad.
Zalet też nie wymieniam, każdy prawie je zna
Jesteś idealnym kandydatem na "porządnego alfisti" z "najporządniejszym" silnikiem do 156-tki.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
V6-stka korci mnie bardzo, ale jak napisałem - martwi mnie spalanie. Musiałbym na jeden dzień dostać taką Alfę, pojeździć jak to robię codzień i sprawdzić ile mi spali - każdemu bowiem inaczej to wychodzi. Dzięki za dobre słowo!![]()
Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...
No z tym mógłby być problem, jakby gość zobaczył jak zabieram się do rozbierania głowicy to chyba by osiwiałCiężki do przeprowadzenia test, ale zapewne dałby obraz faktycznego stanu jednostki.
Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...
- wtrące swoje 3 -grosze.
- nie zawsze jak silnik ma sprężanie to jest reszta też dobra.
- jeśli silnik nie ma sprężania, to reszta też do bani.
- znane sa mi przypadki jak silnik miał spreżanie a na pierścienach olejowych luz 1.2 mm
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm