Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Prośba o dwa rodzaje wykresów.

  1. #1
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie Prośba o dwa rodzaje wykresów.

    Czy mógłbym prosić o wykresy na których jest:

    -advance angle
    -injection time
    -rpm
    -air flow meter voltage

    Silnik "nagrzany", wolne obroty, nagły but w podłoge do 3tys. i puszczenie pedału - to wszystko.


    i tak dwa rodzaje wykresów:

    I. rodzaj - z podłączonym zaworem wariatora.
    II.rodzaj - z odłączonym zaworem wariatora.

    Dziękuję.

    P.S. Silnik 2.0 lub 1.8

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - czyżbyś się szykował do zlotu we Wrocławiu.
    - po co takie wykresy, z ciekawości pytam.
    - jak podłączałem oscyloskop, to zawsze miałem kłopoty z tymi obrotami 3.000.
    - jak dasz buta w podłoge to obroty skaczą prawie do 4.000.
    - skrypt mój obrabiał tylko max. 3.500.
    - chyba pisałeś ale ważne jest aby silnik był nagrzany.
    - jak jest silnik zimny to włączenie elektromagnesu wariatora spowoduje zgaśnięcie silnika, silnik się zadławi.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Jeszcze nie powiem. Coś zauważyłem,ale nie chcę być gołosłowny.
    Tak,silnik nagrzany - pisałem o tym.
    Potrzebuję wykres z alfadiag'a.
    Duża prośba!

  4. #4
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - czyżbyś się szykował do zlotu we Wrocławiu
    No właśnie bubu mieszkasz prawie na miejscu a na zlotowej liście Cię nie ma?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #5
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    bo by mu spokoju nie dali z podpinaniem i diagnozowaniem








  6. #6
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Już widzę idącego na zlot Bubu -

    Wszyscy na zlocie wpatrzeni w Belle, nagle w oddali rozlega się muzyka mianem Marilyn'a Manson'a. Wzrok ludzi przykuł idący w chmurze dymu zarys człowieka mającego wzrok pewny,a wyraz twarzy mówił złowieszcze "Ha Ha Ha".
    To Bubu - po nocnej eskapadzie z lutowaniem czujników na zlot nie był w stanie pozbyć się nadmiaru dymu z kalafonii i osadu na rzęsach.
    Można było dopatrzeć się przewodów porozwieszanych na szyi, w jednym ręku laptop, w drugim ręku pęczek kabli, miernik i kilka kartek, po kieszeniach poumieszczane jak nie pęsety to kombinerki...

    :-)

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - o nie, dlatego jestem tylko na hamowni, no może AFR na deser.
    - nawet nie wiem kiedy będzie można odebrać prezent za wygrany plebiscyt.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - duże brawa za odwagę dla kolegi z forum, podjechał aby coś zobaczyć a my tutaj jemu zaplikowaliśmy testy zlecone od MarcinTM.
    - silnik 156 TS 2.0.
    - testy z drobną modyfikacją.
    1 test praca normalna ( kolor zielony)
    2 test bez włączonego wariatora. ( kolor niebieski)
    3 test z włączonym wariatorem na stałe, czyli kable ciagnięte od akumulatora do elektromagnesu. ( kolor czerwony)
    - ciekawe co wypatrzył autor tematu.


    --

    --

    --

    --
    - logi z pomiarów
    http://rapidshare.com/files/410796716/logi_VVT.rar

    --

    --

    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-08-2010 o 16:14
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki Bubu.

    A teraz o co mi chodziło.

    Pamiętasz Bubu jak zauważyłeś w moich logach, że jak depnę gwałtownie but w podłogę to wykres Advance Angle opada mi strasznie i dopiero rośnie?

    Właśnie szukałem tej przyczyny - ale dwie alfy to za mało było by stwierdzić zależności.

    Gdy depcze w pedał gazu mam buczenie i jak by strasznie miał opóźniony zapłon - zero mocy na wolnych - później śmiga - obroty robią swoje.

    Teraz wiem już dlaczego opada mi wykres - zacięty wariat. Sprężyna nie odbija.

    Mam nadzieję, że trafna jest diagnoza i się nie mylę bo lada dzień odkręcam wałek - wymieniam rozrząd - uszczelki w maglownicy itd. więc przepadam wariata na stole.

    Jeszcze raz dzięki za wykresy.

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - cos w tym jest.
    - sam byłem świadkiem podczas testów oscyloskopem, jak na wykresie wyprzedzenia nie było sladu od wariatora. ( takie charakterystyczne Z, no może V ).
    - dopiero wyczyszczenie zaworka, tłoczka od elektomagnesu rozwiązało sprawę.
    - czasami jak ludzie nie jezdzą dynamicznie latami, to i nie ma przepływu oleju i samooczyszczenia.
    - poniżej wykres wyprzedzenia w funkcji obrotów z wariatorem.

    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 05-08-2010 o 07:20
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-05-2014, 21:43
  2. Prośba o odczytanie wykresów
    Utworzone przez Abidibi1509 w dziale GT
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 28-11-2012, 21:31
  3. Prośba o ocenę wykresów z FES'a
    Utworzone przez mati19999 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 05-03-2012, 03:34
  4. prośba o sprawdzenie wykresów
    Utworzone przez fenix_tbg w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-08-2010, 19:18
  5. Prośba o ocenę wykresów z Alfadiaga
    Utworzone przez maybah w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-07-2010, 08:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory