Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: prośba o sprawdzenie wykresów

  1. #1
    fenix_tbg
    Gość

    Domyślnie prośba o sprawdzenie wykresów

    Od pewnego czasu mam problem z obrotami i wysokim spalaniem, około 4 miesiące temu była wymieniona sonda i przepływka ale nie mam pojęcia czy Bosh i coś innego gość od którego kupiłem sam nie wiedział. podaje kilka wykresów z Alfadiag niewiem co dokładnie miałem mierzyć więc jest tego troche i może jeszcze czegoś brakować, a i resetowanie parametrów adoptacyjnych jakieś 400 km temu.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - no tak, poczatki są trudne.
    - jeszcze musisz nauczyc się nie być flegmatykiem, ponieważ ŻADEN wykres nie odpowiada temu co pokazujesz.
    - poniżej przykład aby nie być gołosłownym.
    - co i jak mierzyc , to chyba było już na forum.
    - generalnie , masz problemy z MAF-em oraz z sonda lambda.
    - co ja bym zrobił: odłaczył rure do przepływomierza i tę za przepływomierzem.
    - nastepnie odłaczył MAF-a i odkrecił wkładkę.
    - tam jest Torx 25 , security i czasami 5-kątny zamiast 6-kątnego, ot takie utrudnienie dla majsterkowiczów.
    - co potem, zobacz na numer wkładki MAF-a, jesli jest i nam podaj na forum, powodzenia.

    - konfiguracja afadiaga
    - Configure aplication | Sensor Plot color
    - ustaw:
    background -- White, biały kolor
    plot color -- Black, czarny
    grid color -- brown, brązowy, 2 kwadrat w prawo od czarnego kwadratu
    legend color-- red, czerwony , 3 w dól od czarnego kwadratu.
    --

    --

    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 11-08-2010 o 16:38
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    fenix_tbg
    Gość

    Domyślnie

    Witam ponownie, wymieniłem przepływkę na Bosh taką jak zaleca się na forum w papierach znalazłem że sonda to NGK pod ten dokładnie samochód czyli model 932, kod silnika - AR 32310; AR 32301, podwozia - 932A21; 932A2. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów komputer wywala błąd P0130. Po czyszeniu jest przez jakiś czas spoko i znów ten sam błąd. wrzucam wykresy z alfa diaga mam nadzieje że dobre.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - blad P0130, nie ma przygazowania aby zobaczyc czy sonda lambda rusza, bo stoi w miejscu.
    - no bo to NGK a nie bosch.
    - P0130 to brak sondy,z braku połączeń, zaś P0170 to zła sonda, jej parametry.
    --

    --


    - konfiguracja afadiaga
    - Configure aplication | Sensor Plot color
    - ustaw:
    background -- White, biały kolor
    plot color -- Black, czarny
    grid color -- brown, brązowy, 2 kwadrat w prawo od czarnego kwadratu
    legend color-- red, czerwony , 3 w dól od czarnego kwadratu.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 17-08-2010 o 18:46
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    faktycznie stoi w miejscu ;]
    ale na wykresie sondy nie ma temp...
    dobrze gadam?

  6. #6
    fenix_tbg
    Gość

    Domyślnie

    wstawiam wykres po przegazowaniu sonda ruszyła, co do ustawień alfadiaga gdy przestawiam kolory na takie jak powinny być wszystko robi się białe i nic nie widać.

    test z badania technicznego może się przyda -

    Fast Idle Test:

    Engine Speed: 2450-2950 rpm Manual Check
    CO: <= 0.300% 0.152%
    HC: <= 200 ppm 112 ppm
    lambda: 0.970-1.030 1.021

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jesli test z badania technicznego, to wszystkie parametry a nie takie wybiórcze.
    - z wykresu wynika że sonda stoi, nie rusza po przygazowaniu.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-05-2014, 21:43
  2. Sprawdzenie wykresów
    Utworzone przez macieqy w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-03-2014, 22:38
  3. Prośba o odczytanie wykresów
    Utworzone przez Abidibi1509 w dziale GT
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 28-11-2012, 21:31
  4. Prośba o ocenę wykresów z FES'a
    Utworzone przez mati19999 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 05-03-2012, 03:34
  5. Prośba o dwa rodzaje wykresów.
    Utworzone przez MarcinTM w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-08-2010, 07:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory