Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: [166] V6 dusi się, nie wchodzi na obroty

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    tlumik tu duzo nie zmieni nawet z dziura bo sam takowa posiadam i to przed sonda... nie mam kiedy zalatac a co do pompy to hmmm nie sadzicie ze pompa predzej podczas jazy by szwankowala niz podczas postoju? pozatym zapewne nie idzie 1 gar wiec dlaczego akurat ten 1? co ma slabe cisnienie do tego?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  2. #12
    ViP Maniak resoraków Avatar majk
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    ALFY
    Postów
    678

    Domyślnie

    ciśnienie na listwie jest ważne, miałem przypadek że uszkodzony był regulator ciśnienia i ile pompa dała tyle było na listwie. Silnik kulał na wolnych obrotach ( był zalewany ), potem stracił moc i szarpał przy przyspieszaniu - rozerwało wąż w zbiorniku , brak cisnienia i tyle
    Manometr prawde powie .



    P.S częściowo sprawdzisz pompe i regulator, odpinając powrót do zbiornika sprawdz czy i ile wraca paliwa .
    Ostatnio edytowane przez majk ; 07-08-2010 o 22:12

  3. #13
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,538

    Domyślnie

    W v6 nie ma powrotu /przynajmniej ja nie widzę/
    Ale cisnienie nie zaszkodzi sprawdzić.

    ---------- Post dodany o godzinie 00:31 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 00:31 ----------

    Cytat Napisał cieplin Zobacz post
    bo na analizatorze wysokie są węglowodory (CH
    Ups.chyba czas do okulisty
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #14
    ViP Romeo Avatar Alfamaniak156
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    Seat Leon FR 186KM/413Nm - Lancia Y 1,2 8V 1998r/ 60KM
    Postów
    1,315

    Domyślnie

    Ja miałem podobne objawy, padł mi czujnik położenia gazu tak przynajmniej wtedy twierdził majster, wymienili, skasowali błędy i auto odzyskało życie.

    Do tego nie wiem co mnie podkusiło, podpiąłem wtedy kompa i zrobiłem reset parametrów po czyszczeniu przepustnicy i już było po ptokach. Auto nie chciało jechać, ledwo się dokulałem do warsztatu. Trauma normalnie
    "Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
    Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
    Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Wybitnie wygląda na wypadający zapłon, 2000ppm HC to masa nie spalonego paliwa ;] klną cię ludzie stojący za Tobą w korku to pewne, druga sprawa nie jeździj tak bo zabijesz katalizator.
    Poszukaj kumatego elektryka/diagnosty, niech Ci poda czas wtrysku na biegu jałowym, jeśli będzie miał możliwość podglądu pracy sondy lambda w formie graficznej to zerknijcie, i zrób jakąś fotkę, pokaż mi ją powiem Ci co i jak, wypadający zapłon to i bardzo charakterystyczna praca sondy, przypominająca bardzo poszarpany nieregularny przebieg piło kształtny.
    Zmierz ciśnienie paliwa, ale to nie będzie pompa, nawet przy słabym ciśnieniu auto na wolnych obrotach pracowało by poprawnie, sterownik wtrysku jedynie zwiększyłby czas wtrysku PB, problemy dopiero przy większych obciążeniach by się pojawiły w postaci braków mocy, muleniu, szarpaniu.
    Gniazda świec w głowicy czyste bez oleju?? Cewki jak wyjmiesz jeśli zobaczysz że któraś ma biały suchy nalot na "fajce" to bije na niej, podmienić na sprawną z innego auta i obserwować zmiany.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #16
    cieplin
    Gość

    Domyślnie

    Sam klnę choćby przy cofaniu

    Jutro będę robił pełną diagnostykę. Spróbuję porobić troszkę zrzutów ekranu. Oglądałem wczoraj cewki w głowicy od strony zderzaka.
    I owszem jedna z nich jest taka jakby jaśniesza, rudawa - czy o to chodzi ? W gniazdach świec oleju nie było. Na drugą głowicę brakło mi wczoraj czasu, tak więc na tę chwilę nie wiem.
    Może dzisiaj znajdę chwilę czasu by tam się dostać. Muszę mieć te specjalne szczypce do zacisków, czy da radę zwykłymi ?

  7. #17
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Kolego cieplin,
    tylko diagnostyka parametrów sterownika silnika wykonana przez "kumatego" mechanika pozwoli określić przyczyny niedomagania silnika z tego co wyczytałem masz 2.5V6 z 1999 r.
    Ten silnik posiada tylko jedną sondę lambda i sterownik silnika Bosch Motronik ME 2.1.
    Jest stosunkowo "prosty" w diagnostyce.
    Sam mam 2.5V6 z 2000 r. z tym samym sterownikiem i dysponuję AlfaDiag'iem w najnowszej wersji 3.4 oraz dosyć dużym doświadczeniem w tym silniku.
    Gdybyś miał dalej dalej problemy polecam moją osobę z Gliwic do Rybnika blisko.
    Podaję tel. 606347184.

  8. #18
    cieplin
    Gość

    Domyślnie

    Kolego stanlizak,
    z nieba mi spadłeś !

    Niestety nie mam żadnego doświadczenia w diagnostyce, a na mechaników w mojej okolicy nie mam co liczyć.
    Wiedziałem, że coś się złego dzieje, jechałem na komputer, podpinali, mówili że ok, a na moje sugestie tylko wzruszali ramionami. No i posypało się całkiem.

    Z wdzięcznością skorzystam z Twojej pomocy

    Pozdrawiam.

  9. #19
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,538

    Domyślnie

    no to czekamy na wyniki
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  10. #20
    cieplin
    Gość

    Domyślnie

    Chyba popadam w uzależnienie od grzebania przy mojej 166...

    Zamiast sobie tradycyjnie, po niedzielnemu odpocząć, to przypomniałem sobie o nie działającym siłowniku zamka w tylnych, lewych drzwiach...
    Na pilota nie reagował, klamka od środka tylko wypychała tego "dyngsa", ale drzwi nie otwierał. Z zewnątrz ok.
    Troszkę szarpania, klnięcia i zamek mam w rękach. Silniczek spalony, i coś się w środku urwało. Trzeba zamówić nowy.

    Zaczynam się bać, co będę robił jak już ją doprowadzę do ideału...

Podobne wątki

  1. 156 1.6 nie wchodzi na obroty
    Utworzone przez rafalvergil w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-11-2010, 14:33
  2. Nie wchodzi na obroty
    Utworzone przez Adwokat74 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-09-2010, 18:28
  3. [164] 2.0TS nie wchodzi na obroty POMOCY!!!
    Utworzone przez albinek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 30-05-2010, 08:51
  4. [146] Nie wchodzi na obroty
    Utworzone przez grzesiekalf w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-02-2010, 14:01
  5. [164] Nie wchodzi w obroty - 2.5 TD VM
    Utworzone przez berciko1 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-11-2009, 14:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory