Jeśli ma to być 156 jeszcze tym bardziej poliftowa która trochę utyła to hmmm 2.4JTDm i trochę go dłubnąć w okolice 200KM/450Nm i jest to bardzo miłe wozidło które 2,5 V6 połyka bez zająknięcia a połykanie ciągu TIRów w trasie z wysokiego biegu to coś pięknego ;] Żeby złapać takiego JTDm'a do około 200km/h trzeba albo 3.0 albo 3.2 mieć pod maską ... wiem o czym mówię ;] 2,5 nie jest w stanie dotrzymać mu kroku ... potem dieslowi kończy się skrzynia i benzyniaki odjeżdżają ;]
Co do V6 i LPG, jak większość osób wie gmeram dość często V6tki i szczerze przez jakieś ostatnie 4 lata widziałem może 2 dobrze zrobione auta które do mnie przyjechały na podregulowanie/przegląd okresowy. LPG w V6 nie jest tanie, kto myśli że założy za ok. 3000zł instalację i będzie jeździł długo bezproblemowo myli się, takie moje zdanie.