Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: 1.9MJTD 150PS DPF - remap + usunięcie EGR

  1. #11
    miesek
    Gość

    Domyślnie

    Witam!
    Mam szybkie pytanie, a nie chce zakladac nowego tematu, wiec postanowilem sie tutaj podpiac.

    Czy silniki 1.9 JTD 16V 140KM i 1.9 16V 150KM roznia sie mechanicznie?

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał miesek Zobacz post
    Witam!
    Mam szybkie pytanie, a nie chce zakladac nowego tematu, wiec postanowilem sie tutaj podpiac.

    Czy silniki 1.9 JTD 16V 140KM i 1.9 16V 150KM roznia sie mechanicznie?

    Występują drobne różnice w osprzęcie etc niemniej potencjał tych motorów jest praktycznie identyczny.

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  3. #13
    miesek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Występują drobne różnice w osprzęcie etc niemniej potencjał tych motorów jest praktycznie identyczny.

    Pozdro
    O to mi wlasnie chodzilo. Czyli prawdopodobnie wtryski i turbo to samo?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 19-09-2016, 17:25
  2. Ar156 1.9mJTD 115KM z Gdańska - Co o niej powiecie?
    Utworzone przez Lukas-182 w dziale Pomorskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-05-2015, 08:13
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-01-2014, 10:31
  4. 2.0 Multijet z DPF - remap
    Utworzone przez cinek_ w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-05-2010, 13:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory