Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 80

Temat: Alfa Romeo 145 JTD vs LPG ?

  1. #51
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    A o co wogóle ta cała któtnia? Niektórzy to sie chyba musza dowartosciowywac na forum pisaniem różnych bzdur, zarówno jedni jak i drudzy chwalący poszczególne sposoby zasilania. Mnie tam wali na czym ktos jezdzi - to sprawa każdego z nas, ale co niektórzy tutaj wypisują można ocenic tak:
    Zarówno JTD jak i LPG ma swoje wady i zalety i tego sie trzymajmy

    Może jeszcze inaczej, czy to LPG, PB, czy Diesel - trzeba dobrze kupic, aby później nie narzekac...

  2. #52
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Alfista... co ty w ogóle wypisujesz??
    Widać że spadłeś z księżyca skoro nie wiesz o co chodzi Jazda autem to nie tylko zapalczywe liczenie spalania i kombinowania jak jeszcze bardziej oszczędzić na paliwie, no tak ale auto ma być dla dziewczyny i używane tylko do pracy i po bułki do sklepu to może melexa ale to tak żartem

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #53
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Andrew przecież Alfista wysunął argumenty, które już dawno inni podważyli w tym poście - o to mi chodzi. A pisanie że diesel nie traci wartości a LPG idzie za bezcen (czy pójdzie) to przecież wyssane z palca... A swoją drogą zapalczywie nie przeliczam spalania. Liczą się też wrażenia z jazdy.
    Majster wspomniał o bardzo istotnej sprawie. Trzeba dobrze kupić to bez względu na zasilanie będzie się dobrze eksploatować.

  4. #54
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Tak jest, trzeba dobrze kupić to podstawa
    Myślę że dla dziewczyny lepiej pasuje JTD
    tu nie ma potrzeby kręcenia wysokich obrotów

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #55
    Rentgen
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Myślę że dla dziewczyny lepiej pasuje JTD
    tu nie ma potrzeby kręcenia wysokich obrotów
    ...to dopiero argument

    Pozdrawiam
    -Rentgen-

  6. #56
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rentgen Zobacz post
    Bobryt najlepiej zrobisz jak pominiesz w czytaniu post kolegi, który zacytowałem ...majaczenia normalnie - bez urazy

    1. Bez problemu założysz dobrą sekwencyjną instalację z butlą w kole za 2700zł do silnika jakiego poszukujesz
    2. Bocian zrobił dobrą robotę z kalkulatorem i instalka zwróci Ci się po ok. 15tyś. km

    Pozdrawiam
    -Rentgen-

    P.s

    To nie te czasy, żeby gaz strzelał w kolektor, spalanie było dwa razy wyższe niż na PB, czy czuć było w spalinach jakieś dziwne zapachy ....to raczej czasy Polonezów i Fiatów 125p z pierwszymi instalacjami i kolega na nich się zatrzymał
    Czytanie ze zrozumieniem to jednak potęga...

    Nawet Bocian dowiódł, że 15 tyś nie wystarczy na odrobienie takiej instalacji za 2700 a pominął na początku obliczeń koszt przeglądu (wyszło minimum 20tyś km). Ja pisałem o sekwencji współpracującej z ECU i skoro twierdzisz, że taką się da założyć za 2700 to podaj mi konkretnie gdzie. Widać albo zbyt skomplikowane są moje wyliczenia dla niektórych albo są zbyt zakochani w LPG, żeby dostrzec niezaprzeczalny fakt, że taka inwestycja jest poparta dość dużymi przebiegami. Co do strzelania w kolektor to proponuję przejrzeć dział LPG i przeanalizować ilość postów dotyczących tego problemu. Może ci, którym strzeliło niszcząc ten kolektor też się zatrzymali na etapie polonezów? Swoją droga nietrafione porównanie bo te auta nawet obudowy filtra miały z metalu nie mówiąc o kolektorach... Ja nie twierdzę, że LPG jest złem ale trzeba wszystko oceniać obiektywnie i dla konkretnego przypadku.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 25-08-2010 o 20:57

  7. #57
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rentgen Zobacz post
    .to dopiero argument
    A co uważasz że jest nietrafiony ??? Kobieta zapala auto żeby przejechać 5 km i kręci go po wysokich obrotach żeby co pokazać ?......... dalej pisać nie będę
    na wszytko rozwiązaniem ma być LPG?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #58
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    tu się z godzę z przed mówcą, zresztą nie doczytałem że to ma byą alfa dla Ani Bobryta. Po swojej mamie widzę jak jest zachwycona dieslem choć jak napisałem wyżej diesel to nie ja.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  9. #59
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    to ma byą alfa dla Ani Bobryta.
    No dla Pawła to V6 w gazie on pewnie by cisnął Alfę nawet jak by miał do kiosku 20 metrów

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #60
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Heh. Tak na marginesie to moja żona to do niczego słabszego niż 147KM w Bravo już wsiadać nie chce. Przystawia się do GTV

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory