Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 91

Temat: Na zimnym silniku brak mocy.

  1. #61
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    witam,
    - małe pytanie jak jesteście na tych komputerach w aso to nie dają wam jakis wydruków z tych testów.
    - przecież te wasze sanmochodowe komputery mogą duzo parametrów mierzyć.
    - ja tam nie jeżdze do aso, sam podłączam interfejsy diagnostyczne.
    - ponizej prawidłowy stan przepływomierza oraz drugi z tzw. fałszywym powietrzem, była sparciała rura gumowa za przepływomierzem , uszkodzona od strony zamocowania dolnego rury.




  2. #62
    piotrek211
    Gość

    Domyślnie

    a skad taki program wziac?i czym najlepiej polaczyc bo na allegro wiekszosc do vw itd...

  3. #63
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    witam,

    - z tego co się orientuję to są dwa programy na rynku ( przy założeniu że cena programu + interfejs <= 500 zł, 4 wizyty na examinerze.)

    - Program alfa TS Diag -- obsługujący tylko Motronic 1.5.5
    halfa diag TSl

    - program alfadiag obsługujący następujące modele
    Kod:
    Vehicles Covered by AlfaDiag
    ECU Type	Model	Engine	Engine Code
    M1.5.5	145/146&#40;*&#41;	1.4 TS	AR33503
     	145/146&#40;*&#41;	1.6 TS	AR67601,AR32102
     	145/146&#40;*&#41;	1.8 TS	AR32201,AR67106
     	145/146&#40;*&#41;	2.0 TS	AR32301,AR67204
     	156**	1.6 TS**	AR32102,AR67601
     	156	1.8 TS	AR32201
     	156	2.0 TS	AR32301
     	166	2.0 TS	AR34103
     	GTV/Spider	1.8 TS	AR32201
     	GTV/Spider&#40;*&#41;	2.0 TS	AR16201,AR32301
    ME 2.1	156	2.5 V6	AR32401,AR32405
     	166	2.5 V6	AR34201,AR36201
     	166	3.0 V6	AR34301,AR34302,AR36101
     	GTV/Spider&#40;*&#41;	3.0 V6	AR16101,AR16105
    ME 2.1 Turbo	166	2.0 Turbo	AR34102
    ME 3.1	156 Selespeed	2.0 TS	AR32301
    ME 7.3.1	147	1.6 TS	AR32103,AR32104
    	147	2.0 TS	AR32310
    	147	3.2 V6	AR932A000
    	156	1.6 TS	AR32103,AR32104
    	156	1.8 TS	AR32205
    	156	2.0 TS	AR32310
    	156	3.2 V6	AR932A000
    	166	3.2 V6	AR936A000
    	GT	3.2 V6	AR936A000
    	GTV	2.0 TS	AR32310
    	GTV	3.2 V6	AR936A000
    	Spider	2.0 TS	AR32310
    	Spider	3.2 V6	AR936A000
    - stronka programu alfadiag jest tutaj
    alfadiag
    - alfadiag wspłpracuje z interfejsem na USB ( np. Interfejs VAG USB KKL VW/AUDI/SEAT/SKODA), alfa diag TS współpracuje tylko z interfejsem szeregowym.

    ;//

  4. #64
    celticrules
    Gość

    Domyślnie

    szanowni Alfaholicy z tym brakiem mocy... mam identyczny problem i ten sam silnik 1.8 TS 144km 1998r. Nie wiem czy to poważny problem i czy mam się czym przejmowac tzn czy muszę koniecznie zgłosic się do mechanika czy jeszcze chwilke pociągnę do przypływu gotówki... :wink: (pzdr Konik)

  5. #65
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    w piatek zatankowalem na innej stacji, troche pogrzalem bo mailem 100 km do przejechania i wkoncu drogi opustoszaly. dojechalem do domu wieczorem, postawilem alfe. wstalem o 7 rano i odpalilem, przejechalem 10 km i nie bylo zadnych oznak mulenia... po 5 godzinach znowu wsiadlem do alfy i przejechalem 10 km. i znowu nic

    nie wiem czy to kwestia gestosci powietrza, benzyny czy tego ze sobie pogrzalem, ale teraz na zimnym nic sie nie dzieje. i zauwazylem, ze wolniej plyn chlodzacy osiaga temperature 75 stopni - potrzebuje 10 km by je osiagnac. moze to wina temperatury?

  6. #66
    marcinel
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti
    w piatek zatankowalem na innej stacji, troche pogrzalem bo mailem 100 km do przejechania i wkoncu drogi opustoszaly. dojechalem do domu wieczorem, postawilem alfe. wstalem o 7 rano i odpalilem, przejechalem 10 km i nie bylo zadnych oznak mulenia... po 5 godzinach znowu wsiadlem do alfy i przejechalem 10 km. i znowu nic

    nie wiem czy to kwestia gestosci powietrza, benzyny czy tego ze sobie pogrzalem, ale teraz na zimnym nic sie nie dzieje. i zauwazylem, ze wolniej plyn chlodzacy osiaga temperature 75 stopni - potrzebuje 10 km by je osiagnac. moze to wina temperatury?
    W 95 % przy temp otoczenia od ok.10-15 stopni celsjusza i niżej nie bedziesz miał mulenia /przyduszania.Gestość ,temp, ciśnienie.
    Tak to już jest z Boschem (nie dotyczy nowych).

  7. #67
    marcinel
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcins737
    no i proszę... nie trzeba było wkładać drugiego przepływomierza aby się o tym przekonac...

    czyli jednak to co pisałem miało sens prawda Marcinie EL ?
    Jak zauważyłem to kol.Murzyn miał problem z dolotem.

    Co do przepływki to pojeździj bez niej chwilę dłużej niż odpalenie i przegazówka na kilku biegach w tą i z powrotem.

  8. #68
    csscss
    Gość

    Domyślnie Odgrzewam temat!!!

    Odgrzewam temat!!!

    Witam
    Ostatnio mam coś podobnego. Tyle że dopiero po przejechaniu ok. 1km bo na początku po wyjeżdzie z garażu wszystko jest ok . Za to czasami Na pierwszych światłach gdy mam czerwone pojawia się pytanie : ruszy, czy znowu będzie mulić, i szarpać. a auta z tyłu czekać.

    Problem dodam pojawia się nie zawsze czasem 4 dni spokoju i znowu seans mulenia na światłach.
    CZy KONIK już znalazłeś przyczynę tych zachowań i potwierdza się żę to sonda?
    - Problem czasem pojawił się także przy już rozgrzanym silniku.
    - CZłowiek nerwowy się robi bo co jak będzie kiedyś musiał szybko się włączyć albo zrobić lewoskręt a tu autko się będzie wlec

    Przepływomierz wymieniałem. i znam objawy padniętej przepływki, ( falowanie obrotów, także mulenie na niskich obrotach) - ale bez szarpań tak jakby nie dostawał benzyny czy gaśnięciu silnika po puszczeniu gazu, a takie teraz się pojawiają).

    Dodam że trafia się to nie zawsze, a jeśli już to zazwyczaj po przejechaniu pierwszego kilometra.

    Pozdrawiam.

  9. #69
    zor-ro1970
    Gość

    Domyślnie

    Konik moze mi pomozesz ja jestemz pod Włocławka ,mam ten sam problem ,muli ,nie wchodzi na obroty jak jest zimny

  10. #70
    Konik
    Gość

    Domyślnie

    U siebie po wymianie przepływomierza na 0 280 218 019 objawy dławienia ustąpiły. Pozostał problem falujących obrotów na ciepłym silniku, ale mało dokuczliwy więc nie ruszam póki co, ale w planach (na wiosnę) mam podłączenie komputera i sprawdzenia czy to sonda czy silnik biegu jałowego.
    W między czasie wymieniłem także wąż wspomagania bo pękł na trasie, zawór pompy wspomagania bo spowodował pęknięcie, wyczyściłem przepustnice, wymieniłem termostat jednak powyższe nie miało jakiegokolwiek wpływu na występujące objawy.
    UWAGA WAŻNE
    Dużo daje odłączenie aku na min 15 minut, ponowne podłączenie i odpalenie silnika przy wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu. Ja nawet światełko w kabinie wyłączam . I tak autko ma chodzić oczywiście bez włączania czegokolwiek i bez przegazówki aż do włączenia wentylatora.
    Sugeruje równocześnie obserwację wskaźnika temperatury. Jeśli dojdzie prawie do 90 stopni, potem spadnie wyraźnie i znów się zacznie podnosić, termostat jest ok. Jeśli będzie wzrastać bez wyraźnego tąpnięcia = czeka Was wymiana termostatu.

Podobne wątki

  1. Brak mocy na zimnym silniku w TS-ach
    Utworzone przez m4rcel w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 12-01-2018, 17:33
  2. [156] brak mocy na zimnym silniku 1.9 JTD
    Utworzone przez Dawid923 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-02-2015, 18:44
  3. Brak mocy na zimnym silniku
    Utworzone przez mkmara w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-07-2014, 13:04
  4. Brak mocy na zimnym silniku
    Utworzone przez luki158 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-01-2013, 07:37
  5. Brak mocy na zimnym silniku 2.0 TS
    Utworzone przez bella w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-07-2012, 20:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory