Strona 4 z 18 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 176

Temat: [156] Mikoda GT + Zimmermann

  1. #31
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał g.fu Zobacz post
    Działania i to przyzwoitego.
    a czy w przypadku Piotrka hamulce działały żle ?
    To jest ten sam stop metalu co zwykła tarcza dodatkowo osłabiona przez otwory i naciecia i mnie wcale nie dziwi że zaczynają pękać. Oczywiście otwory i nacięcia mają zalety np. szybszego schładzania się i samoczyszczenia z pyłu klocków hamulcowych ale mają i wady głośniejszego efektu hamowania i właśnie pękania. Oczywiście przy takiej reklamacji producent nie powinien wykręcać sie sianem tylko wymienić na nowe ale napewno nie są to tarcze sportowe choć na takie wyglądają

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #32
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    hamulce były o niebo lepsze od zwykłych tarcz.
    Ja potrzebowałem ich nie dla sportu ale do jazdy cywilnej.
    Czasem jest potrzeba duszy pojechać szybciej więc komfort posiadania lepszych hamulców miniej stresował.
    Teraz mam dwie alfy w domu i mam porównanie z hamulcami.Niestety seria jest cieniutka.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #33
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Niektorzy sprzedawcy na alledrogo pisza tarcze sportowe zeby w 100% mozna z nimi walczyc potrzebna bylaby ekspertyza z laboratorium ale niestety jest to nie oplacalne. Moje poki co hamuja i nie peka nic ale zrobilem na nich dopiero kolo 1.5k i nawet ucichly w porownaniu z szumieniem na poczatku
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  4. #34
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Ja też mam zakupione tarcze Mikody o których mowa i w niedługim czasie będę je zakładał tak dla ciekawości, myślę że się nie zabiję

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    spokojnie ja przejechalem na nich 20 tys i sa cale , mi one wystarczaja ja po torze nie smigam ,czasami czlowiek cos tam pocisnie tak wiec hamuja dobrze wygladaja dobrze sa tanie w stosunku do konkurencji
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #36
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    spokojnie ja przejechalem na nich 20 tys i sa cale , mi one wystarczaja ja po torze nie smigam ,czasami czlowiek cos tam pocisnie tak wiec hamuja dobrze wygladaja dobrze sa tanie w stosunku do konkurencji
    a jakie masz klocuszki?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #37
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    mam ferodo premier i fajnie to wszystko hamuje do tego plyn ferodo 5.1 i taki zestaw moge polecic
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  8. #38
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    mam ferodo premier i fajnie to wszystko hamuje do tego plyn ferodo 5.1 i taki zestaw moge polecic
    Myślę że tu leży problem dobrania odpowiednich klocków do jak by nie było zwykłych tarcz.
    Zapodanie klocków mocniejszych (twardszych) do zwykłej tarczy kończy się jej ponadprzeciętnym zużyciem a nawet popękaniem. Klocki sportowe czy wzmocnione efektywnie hamują przy dużo większych temperaturach niż zwykłe tarcze mikody.
    Tarcze nawiercane Zimmermana kosztuje co najmniej 400 zł za sztukę a mikody 150 zł za sztukę a wyglądają podobnie Może poza instrukcją montażu producent powinien napisać zalecane klocki do tego zestawu
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 29-08-2010 o 07:06

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #39
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    dokladnie tak bedzie jesli chodzi o ferodo premier to moim zdaniem to dobry klocek do tej tarczy bo ani nie za miekki ani nie twardy ,ladowanie topowych klockow do tych tarcz moze sie mijac z celem, aczkolwiek Grzesiek tak robi i tarcze cale
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  10. #40
    Fasola
    Gość

    Domyślnie

    u mnie Mikody działają z klockami TRW i też jest wszystko OK jak narazie

Podobne wątki

  1. tarcze i klocki ZIMMERMANN, halogeny w 156 zaparowane
    Utworzone przez Rita w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 10-07-2011, 13:51
  2. [156] Tarcze Mikoda
    Utworzone przez Arek 146 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-09-2010, 10:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory