Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 52

Temat: ZAKOCHAŁEM SIĘ W GT - dlaczego nie powinienem jej kupić?

  1. #31
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar 100P
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Kujawsko Pomorskie
    Auto
    AR GT 1.9 JTD DISTINCTIVE
    Postów
    489

    Domyślnie

    fakt, ręczny jest troszke w kiepskim miejscu- biorąc pod uwagę rozłożony podłokietnik (pozycja pozioma). wręcz ciężko się go łapie bo podłokietnik nie daje, ale to w moim przypadku a mam 186cm wzrostu.- o zabawie na ręcznym zapomnij, bokami nie polatasz dlatego jeżdżę z podłokietnikiem w pozycji pionowej. co do pedałów sprzęgła i hamulca to jest ok. nie ma żadnych problemów.

  2. #32
    Paweł24
    Gość

    Domyślnie

    Calh jak jesteś z okolic Katowic to zapraszam na przymiarkę

  3. #33
    Calh
    Gość

    Domyślnie

    Paweł24 - Dzięki za zaproszenie.. Jestem z miasta graniczącego z Katowicami, więc nie powinno być problemu. Poza tym ciesze się, że jest tu ktoś posiadający GT z moich okolic. Gdy tylko będę mógł (niestety ostatnio z czasem różnie to bywa), to chętnie "przymierzę" ... ale z tym się jeszcze jakoś dogadamy.

    Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki!

  4. #34
    Calh
    Gość

    Domyślnie

    Witam Wszystkich Serdecznie

    Mam pytanie dotyczące promienia skrętu (podobno 11.5 m). Czy prowadzenie auta w mieście (przez ten wszędzie opisywany mankament) sprawia aż tyle trudności? Czy jest to jedynie kwestia wprawy i pewnych nawyków? Pytam się, gdyż obok przedsiębiorstwa w którym pracuję posiadam ogromny aczkolwiek często zapchany parking i troszkę obawiam się jak będzie wyglądało manewrowanie pojazdem w trakcie poruszania się w ciasnych alejkach oraz przy parkowaniu

    Drugie pytanie mam natomiast związane z widocznością do tyłu. Czy faktycznie jest tak fatalna, że parkowanie tyłem i cofanie staje się katorgą?
    (Oczywiście głownie z tego względu zainteresowany jestem egz. posiadającym czujnik cofania - podobno się przydaje)

    Wielkie dzięki za odpowiedź i przepraszam jeżeli temat już gdzieś był (ale nie potrafiłem go znaleźć w dziale GT)
    Ostatnio edytowane przez Calh ; 10-09-2010 o 23:43

  5. #35
    Użytkownik Ogier Avatar Yerzo
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    -
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150KM Distinctive
    Postów
    173

    Domyślnie

    Cytat Napisał Calh Zobacz post
    Witam Wszystkich Serdecznie

    Mam pytanie dotyczące promienia skrętu (podobno 11.5 m). Czy prowadzenie auta w mieście (przez ten wszędzie opisywany mankament) sprawia aż tyle trudności? Czy jest to jedynie kwestia wprawy i pewnych nawyków? Pytam się, gdyż obok przedsiębiorstwa w którym pracuję posiadam ogromny aczkolwiek często zapchany parking i troszkę obawiam się jak będzie wyglądało manewrowanie pojazdem w trakcie poruszania się w ciasnych alejkach oraz przy parkowaniu

    Drugie pytanie mam natomiast związane z widocznością do tyłu. Czy faktycznie jest tak fatalna, że parkowanie tyłem i cofanie staje się katorgą?
    (Oczywiście głownie z tego względu zainteresowany jestem egz. posiadającym czujnik cofania - podobno się przydaje)

    Wielkie dzięki za odpowiedź i przepraszam jeżeli temat już gdzieś był (ale nie potrafiłem go znaleźć w dziale GT)
    Jazda po mieście to kwestia wprawy - na ciasnych skrzyżowaniach nie ma problemu. Jedynie gdzieś co jakiś czas na parkingu chociaż to tylko tak jak wspomnialem kwestia przyzwyczajenia.

    Widoczność do tyłu nie jest najmocniejszą stroną GT ale też da się z tym żyć. Skoro ludzie jeżdżą na codzień autami dostawczymi bez tylnych szyb to da się i GT w razie czego można otworzyć sobie drzwi i spojrzeć za siebie.
    Ja na swoim parkingu pod pracą znalazłem sobie punkt zaczepienia przy parkowaniu tyłem w rzędzie aut - jeśli spryskiwacze szyb auta stojącego za mną równają się w odbiciu w lusterku z dolną krawędzią mojej tylnej szyby to znaczy, że już starczy

  6. #36
    ViP Dwusuwowiec Avatar holdek
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Oleśnica/Wrocław
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    130

    Domyślnie

    tak troszke prześmiewczo, ale ... GT nie jest stworzone do jazdy do tyłu co do manewrowania to jest tak że trzeba się przyzwyczaić ale tragedii nie ma. W niektórych prakingach wielopoziomowych trzeba uważać ale jest całkiem ok. Nie ma co zadawać pytań tylko należy sie przejechać i to poczuć
    Uwaga, mam Alfę i nie zawaham się jej użyć !!!!

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matusca
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTD DIS
    Postów
    52

    Domyślnie

    przesiadłem się do GT z Polówki i codzienne parkowanie na parkingu podziemnym trwa niestety dłużej (poszukiwanie miejsca, manewrowanie) i wymaga zdecydowanie więcej ostrożności na wąskich zjazdach między poziomami. Ale z każdym dniem idzie mi to chyba sprawniej, trzeba wyczuć auto i jego odległość, pewnie przywalając lekko w coś z przodu i z tyłu podczas parkowania

    chciałem Was jeszcze zapytać o sprzęgło. Moje jest bardzo twarde i wymaga sporej siły, aby wcisnąć je do końca. I w zasadzie to nawet nie wiem czy kiedyś znalazłem to dno. To tylko u mnie tak jest czy ten typ tak ma?
    Po 2 tygodniach zaczynam powoli dostrzegać małe rzeczy, które nie są takie fajne. Skrzynia też jest ok, ale bez rewelacji. Ale w autach sportowych tak chyba jest. Podobno zmiana biegów w Porche to dopiero wysiłek!

  8. #38
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar 100P
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Kujawsko Pomorskie
    Auto
    AR GT 1.9 JTD DISTINCTIVE
    Postów
    489

    Domyślnie

    promień skrętu jest nieco większy niż w przeciętnym samochodzie ale nie ma tragedii, da sie manewrować, w końcu do czegoś służą lusterka i parktronic. gorzej dokucza to, że aby wyjść z auta (np. na parkingu) potrzeba troche więcej miejsca jak w przeciętnym samochodzie. drzwi są długie, a siedzenia niestety ale nie ułatwiają wysiadania. jak nie masz z boku z 60-70cm to nie wysiądziesz z GT to tak jak z glebą- wszędzie nie wjedziesz ale takie błachostki nie czynią z tego auta super wymagającym. dla mnie jest w porządku. po prostu trzeba uważać gdzie się staje.

  9. #39
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Cytat Napisał matusca Zobacz post

    chciałem Was jeszcze zapytać o sprzęgło. Moje jest bardzo twarde i wymaga sporej siły, aby wcisnąć je do końca. I w zasadzie to nawet nie wiem czy kiedyś znalazłem to dno. To tylko u mnie tak jest czy ten typ tak ma?
    bardzo mozliwe ze sprzegło sie konczy, jednym z objawów jest własnie duży opór podczas wciskania

    pzd.

  10. #40
    Kejup
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Paweł24 Zobacz post
    Calh jak jesteś z okolic Katowic to zapraszam na przymiarkę
    Witam! W chwili obecnej jestem posiadaczem Octavii ale ma to się zmienić mam nadzieję, że w przyszłym roku na wiosnę. Zakochałem się w GT i nic już mnie nie przekona żeby brać coś innego. Jestem z Sosnowca i jeżeli nie masz nic przeciwko Paweł24 to kiedyś chętnie bym się spotkał i porozmawiał o GT oraz zobaczył jak się tym jeździ. Będe szukał czarnej z czerwoną skórą z dieslem pod maską. Mam nadzieję, że uda mi się coś znaleźć tym bardziej iż mój budżet będzie dość mocno ograniczony 30-35tyś.

    Dziękuję i Pozdrawiam!

Podobne wątki

  1. Zakochałem się w ...
    Utworzone przez wojtek76 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-09-2012, 09:42
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-07-2012, 11:22
  3. Wiem ze nie powinienem:P
    Utworzone przez damian2709 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-04-2012, 12:22
  4. Czy powinienem wykasowac błedy
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-02-2012, 16:27
  5. [159] 2.4 JTDm - felgi o jakich wymiarach powinienem kupić?
    Utworzone przez sebsob w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-02-2011, 22:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory