Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: Filtr stożkowy

  1. #21
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    co nie zmienia faktu że przepływomierz jest jego częścią.
    Na przykładzie kuzyn miał stożek, przepływkę wymienił 2 razy w ciągu niespełna roku. Wrócił do puszki i od 2 lat spokój. Stożek firmowy, czyszczony itd. To gdzie problem?
    Albo miał pecha i trafił na 2 felerne przepływomierze (bosch oczywiście, ze sprawdzonego sklepu) albo stożek je wykańczał, zresztą nie tylko na naszym forum o problemach ze stożkiem piszą.

  2. #22
    Adampoz
    Gość

    Domyślnie

    kuźwa zaraz temat będzie tak jak "jaki termostat" długi i szeroki, a tak na marginesie to co wlepiłem za stronke to proszę przeczytać ją całą i jest tam słowo o przepływce. A do tych bo kuzyn miał i co no nic, to że się komuś coś zepsuje to ma mieć wpływ na coś? nie. I tu jest tak zwolennicy i przeciwnicy i tak jak napisałem ksiądz swoje i organista swoje

    a na marginesie podobają mi się te wypowiedzi:
    http://www.forum.alfaholicy.org/tuni...y_do_alfy.html
    Ostatnio edytowane przez Adampoz ; 18-09-2010 o 15:00

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Bez gorączki, kuzyna alfe ja serwisuje (gdy tylko czas) także mogłem sobie moje spostrzeżenia napisać. To nie tak że, wujka koleżanka słyszała od sąsiadki która ma....

    Fakty przepływomierz 2 razy wymieniany, zdechł przez stożek który nie kosztował 40 zł był renomowanej firm, serwisowany.
    Nie jestem ani za, ani przeciw, róbta co chceta, moje zdanie "księdzu" przekazałem ;-)

  4. #24
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adampoz Zobacz post
    To ja tak na szybcika , kolega widział wkład przepływomierza na oczy? bo tam żadnych elektrod nie ma. Ksiądz swoje organista swoje. Po drugie co by na to nie powiedzieć kto widział wkład na oczy to wie że kurz nie osadzi się na nim w takim stadium aby go zabić , no chyba że ktoś WD40 go czyści albo jakimś olejem.
    Heh, bo nie widać to nie ma?

    Powiedz mi kolego, więc w jaki sposób mierzy się przepływ?
    Elektrod nie widzisz dlatego, że są w komorze. Doprowadza się tam powietrze po przez taki "tunel" plastikowy.

    Zobacz zdjęcie:




    Tak, widziałem wkład, elektrody i elektronikę.
    Po prawej masz w blaszce elektrody. Elektrody są białe z czasem ciemnieją od "syfu" i wtedy MAF jest mniej czuły.(już prościej nie umiem tego napisać).

    A tutaj masz budowę:
    MAF

    P.S. Po co się czyści przepływki, przecież wg Ciebie one się nie brudzą tak i elektrody nie są zabite osadem...

  5. #25
    Adampoz
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarcinTM Zobacz post
    Heh, bo nie widać to nie ma?

    Powiedz mi kolego, więc w jaki sposób mierzy się przepływ?
    Elektrod nie widzisz dlatego, że są w komorze. Doprowadza się tam powietrze po przez taki "tunel" plastikowy.

    Zobacz zdjęcie:




    Tak, widziałem wkład, elektrody i elektronikę.
    Po prawej masz w blaszce elektrody. Elektrody są białe z czasem ciemnieją od "syfu" i wtedy MAF jest mniej czuły.(już prościej nie umiem tego napisać).

    A tutaj masz budowę:
    MAF

    P.S. Po co się czyści przepływki, przecież wg Ciebie one się nie brudzą tak i elektrody nie są zabite osadem...
    Odszukaj właściwy i poczytaj.
    http://www.imc.pcz.czest.pl/imtits/p...plywomierz.pdf

    Sorry za wypowiedz poprzednią jak dotknęła ciebie, tylko tam nie ma żadnych elektrod.
    Ostatnio edytowane przez Adampoz ; 18-09-2010 o 15:30

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar elninio
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Mińsk Mazowiecki
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8TS 1998
    Postów
    31

    Domyślnie

    dzięki wielkie, jednak zostane przy papierzaku pozdrawiam

  7. #27
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adampoz Zobacz post
    Sorry za wypowiedz poprzednią jak dotknęła ciebie, tylko tam nie ma żadnych elektrod.
    Nie dotknęła,ale jak chcesz możemy "gorący drut" nazywać fachowo gorącym drutem, a nie elektrodą platynową .

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Arrow

    Chyba rzeczywiście papierowy będzie lepszy i nie ma co kombinować, po tym co tu przeczytałem chyba sobie daruję. Dzięki panowie pozdrawiam.

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adampoz Zobacz post
    Dla mnie słowo dolot to troszeczke więcej niż tylko przepływomierz. http://www.tuning.net.pl/uklad_dolotowy.htm
    "... wplyw stozka na silnik zaczyna sie w dolocie czyli przy przeplywce "
    a gdzie ja napisalem ze dolot to tylko przeplywka? zle odczytales moja wypowiedz bo chodzi o to ze reakcja samego silnika jest odpowiedzia na odczyt MAFu a co zalozysz przed nim to juz Twoja sprawa... no chyba ze masz gaznik wiec mozesz sobie na sam gaznik ponczoche nawet zalozyc a tak na marginesie mam wrazenie ze walczysz tak o ten stozek bo takowy posiadasz we wlasnym aucie, mam racje?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  10. #30
    Adampoz
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    "... wplyw stozka na silnik zaczyna sie w dolocie czyli przy przeplywce "
    a gdzie ja napisalem ze dolot to tylko przeplywka? zle odczytales moja wypowiedz bo chodzi o to ze reakcja samego silnika jest odpowiedzia na odczyt MAFu a co zalozysz przed nim to juz Twoja sprawa... no chyba ze masz gaznik wiec mozesz sobie na sam gaznik ponczoche nawet zalozyc a tak na marginesie mam wrazenie ze walczysz tak o ten stozek bo takowy posiadasz we wlasnym aucie, mam racje?

    hehehe akurat stożka nie posiadam i jestem w tej sprawie postronny piszesz że dolot zaczyna się przy przepływce a ja mówię tobie że nie bo przy wlocie powietrza do rury a ona raczej nie jest koło przepływomierza a o modyfikacji dolotu to wkleiłem Tobie artykuły, i bodajże też artykuł z naszego forum a w nim wypowiedzi też na temat przepływomierza, podejrzewam że i tak i siak zwolennicy jak i przeciwnicy będą za tak a jedni za nie i reszta nie będzie wnosić nic do tego. A o wpływie mocy czy momentu przy stosowaniu w AR stożka to też w necie można poczytać więc kto będzie chciał go zamontować to go zamontuje a jak ktoś go nie chce to niech od razu nie pisze żeby nikt go nie montował, bo ta rozmowa przerodzi się w rozmowę np. tego typu montować spojler czy też nie.

Podobne wątki

  1. Filtr stożkowy do jtd
    Utworzone przez benek w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 20-01-2014, 16:13
  2. [147] Filtr stożkowy
    Utworzone przez koyak w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-09-2011, 14:26
  3. Filtr stożkowy
    Utworzone przez michal87tg w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-05-2009, 19:36
  4. Filtr stożkowy do AR 145 Boxer
    Utworzone przez Bartosz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 28-12-2006, 21:25
  5. Filtr stożkowy w 155
    Utworzone przez Garos w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 25-05-2006, 19:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory