Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 47

Temat: Przewody zapłonowe

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    TAK i to duże, ponieważ nic nie poleci z wtrysków !!!!!!
    - a dlaczego, poniewaz alfadiag testuje wtryski pod wzgledem elektrycznym a nie wydajnościowym.
    - czyli na wtryski daje chyba 0.8 msek.
    - a otwarcie wtrysku to jak pamiętam czas >= 1.4 msek.
    - do testów wtryskiwaczy potrzebny generator Rossa i menzurki.
    - tak na prawde to otrzymasz wytrysk wszystkich wtryskiwaczy, podczas załączania kluczyka, taki test wtrysków przez ECU.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    ale w zakładce actuators (?) jest test pojedyńczych wtrysków
    wstępnie po takim teście zobaczę i porównam mgiełkę na wtryskiwaczach?
    ciśnienia nie zmierzę i to wiem na tyle to ja sprzętu nie mam ;-)
    z resztą mój sprzęt to miernik, kombinerki, walizka kluczy i izolacja ;-)

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - kurcze kolego, bo mnie poniesie do tej Czestochowy.

    - przeciez ci piszę " nic nie poleci ".
    - a nie poleci poniewaz testy pojedynczych wtrysków sa na poziomie 0.8 msek.
    - wyobraz sobie taki motyw, testujesz wtryski cały dzien a potem odpalasz auto i juz jesteś w NIEBIE.
    - tylko nie w 7 niebie ale na ....... RIP RIP..
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    spokojnie
    pytam tylko ;-]
    a kręcenie rozrusznikiem z wyjętą listwą?

    będę próbował na kluczyk
    Ostatnio edytowane przez zaviaseq ; 23-09-2010 o 20:51

  5. #35
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    okopcone świece, czego to może być objaw?
    lewe powietrze, zabite wtryski <--- dobrze myślę?
    Lewe powietrze jak najbardziej - sprawdziłeś już dokładnie cały dolot?
    Bywa, że najciemniej jest pod latarnią.

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    mam podejrzenia do przewodu co idzie do serwa z kolektora. możliwe żeby tam brało?
    a przy okazji wymienię wszystkie objemki na skręcane

  7. #37
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    a kręcenie rozrusznikiem z wyjętą listwą?
    Przy pierwszym obrocie masz strzał ze wszystkich wtrysków i to dłuuugi.
    Można by było tak sprawdzić, ale...
    Bubu proponuję generator dlatego, że wynik ilości wytryśniętej wachy zależy od czasu wtrysku, który byś musiał mierzyć. Generator ustawiasz na określony czas i po sprawie, później liczysz i cieszysz się konkretami, a nie "przybliżeniami".
    Wiesz ile poleciało - dużo/mało.

    Ale z braku generatora, na upartego możesz sprawdzić czy wszystkie wtryski leją równo przy pierwszej próbie odpalenia,ale tylko przy pierwszym obrocie, później już leci sekwencja na wtryskach.

  8. #38
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarcinTM Zobacz post
    Bubu proponuję generator
    to niech go weźmie ze sobą do czewy ;-)
    a tak na serio, chcę to sprawdzić w miarę moich garażowych możliwości
    Cytat Napisał MarcinTM Zobacz post
    możesz sprawdzić czy wszystkie wtryski leją równo przy pierwszej próbie odpalenia
    i tak zrobię
    martwi mnie to lewe powietrze...
    wykręcałem kolektor dol. i u mnie (1.6) jest klejony. na całym obwodzie jest prawie oki, tzn jest (niby) sklejony a na odcinku (skąd również słyszę takie pssss przy dodawaniu gazu- ale nie potwierdzone jest to miejsce) między przepustnicą a zaworkiem odmy jest minimalnie rozszczelniony. sprawdzałem szczelność tylko dmuchając weń ale zdaje sobie z tego sprawę że ten sposób badania nie przyniesie mi efektu...
    jakiś pomysł jak sprawdzić klejony kolektor??

  9. #39
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Masz ten problem co miał(a może jeszcze ma) kiedyś Bubu - jak sprawdzić szczelność kolektora. Nie wiem czy już rozwikłał to zagadnienie, ale może coś tam skubnie w tej tematyce.

    Ja mam kolektor rozpinany, rozkleiłem, poczyściłem, założyłem własnej roboty uszczelkę bo nie dostaniesz takiej i zalałem ją jeszcze silikonem-lewe powietrze spadło masakrycznie.
    Zaworek odmy - oczyść tą gumkę, i dopilnuj by zatrzasnęła się ta górna część jak ją wciskasz.

    Jeszcze jedno lewe powietrze może iść jak masz uszkodzoną uszczelkę od pokrywy zaworów. Tam krąży przecież powietrze i jest zassane za przepustnicą.
    Może to tutaj?
    Ostatnio edytowane przez MarcinTM ; 24-09-2010 o 09:55

  10. #40
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    mam podejrzenia do przewodu co idzie do serwa z kolektora. możliwe żeby tam brało?
    a przy okazji wymienię wszystkie objemki na skręcane
    Wszystko jest możliwe - trzeba sprawdzić cały dolot - wszystkie połączenia i szczelność kolektora.
    Kolega MarcinTM napisał więcej na ten temat.
    Najpierw zacząłbym od tego, a wtryski na razie zostawiłbym w spokoju.

Podobne wątki

  1. Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Winiar00 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 19-10-2014, 19:01
  2. przewody zapłonowe
    Utworzone przez harald w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 08:53
  3. [GTV] Przewody zapłonowe TB-ki
    Utworzone przez ArekD w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-04-2013, 16:24
  4. [155] Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Vinc w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 02-11-2010, 21:27
  5. 145 1,7 16v BX - Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Alfamaniak156 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-09-2010, 14:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory