Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: 156 Silnik 1.8 TS odcięcie paliwa

  1. #11
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    no ja o innym hamowaniu nie myślałem

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - kilka zrzutów z jazdy po zakupy i hamowanie silnikiem.
    - może Marcin ma rację, poniżej 2 msek benzyna chyba nie leci.
    - ja uzyskałem najniżej 1.8 msek czasu wtrysku.
    - jestem zły na siebie ponieważ jak czyściłem wtryskiwacze to miałem generator i mogłem to sobie potestować.
    - ale zawsze to jeszcze można zrobić.
    - i co widać, jak nie da się po gazie to ECU nie otworzy elektrozaworu i potem takie auto ssssyczy.
    - jak zbyt czesto sie gazuje to ECU potem dłuższy czas zbiera sobie opary.

    --

    --

    --

    --

    --

    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - wykres wtryskiwacza, znaleziony na sieci.
    --

    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #14
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Patrzyłem sobie na własnym komputerku jak wyglądają "ms" w trakcie hamowania silnikiem. Można zjechać niżej od 1.8ms - wystarczy bardzo wysoko bujnąć obrotami i nagle hamować silnikiem. Przez jakiś czas będzie prawie 1ms. Tak jest u mnie.
    Zauważyłem, że czas wtrysku przy hamowaniu zależy jak długo trwa hamowanie i jak wysoko ma się obroty w trakcie rozpoczęcia hamowania.
    U mnie powoli narasta, muszę to zlogować. Czasem myślę, że lepiej brać na "luz" niż hamować silnikiem.

    P.S. Zdaję mi się, że przy ~2ms leci paliwko, a termin CUT-OFF jest umowny bo wtedy działa program "większego" ograniczenia dostarczania paliwka .

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    jakie są normy dla czasów wtrysków?
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

Podobne wątki

  1. Dawki paliwa silnik 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Mirek w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 17:25
  2. [155] Silnik nie dostaje paliwa
    Utworzone przez LUCID LINES w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 03-10-2014, 14:38
  3. Odcięcie imobilaizera
    Utworzone przez FlaY w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 28-03-2010, 12:12
  4. [156] Odcięcie w 2.0 TS Euro3 (ECU ME7.3.1)
    Utworzone przez krzychoo w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-10-2008, 08:56
  5. [166] Odcięcie paliwa
    Utworzone przez zdziba w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-04-2008, 16:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory