W 115KM jest, w 140 KM jest, silnika 150KM na oczy nie widziałem ale pewno też jest. Jak masz całą instalacje recyrkulacji spalin to jest to ta metalowa bańka. Ma sitka z dwuch stron z dziurkami o średnicy gdzieś 1mm. Dużo nie trzeba żeby uległa przytkaniu.
W podpisie masz 140KM to napewno go masz, zmylił mnie tytuł tematu
Ostatnio edytowane przez jendriu ; 28-09-2010 o 16:47
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
- na jałowym biegu tak pracuje (w systemie 0\I ) ,
- podczas jazdy pod obciążeniem egr zamyka się stopniowo ,
- po przekroczeniu 3000rpm , egr jest całkowicie zamykany , tak jest zaprogramowana centralka wtrysku
podmiana na inny egr nie jest całkowicie bezsensowna , gdyż ten twój obecny może się nie domykać , tzn cewka pracuje dobrze ale mechanicznie zawór może się nie domykać , ale z drugiej strony napisałeś że miałeś regenerowany egr ?
dlatego chcę zobaczyć parametry o których napisałem wcześniej , bo wtedy wyjdzie szydło z worka
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Przesyłam logi do wglądu
1) przed wykasowaniem błędu http://www.sendspace.pl/file/dcd0d98203b3b1c32620cb5
2)po wykasowaniu błędu P1238 http://www.sendspace.pl/file/bdc3020e8bb5a298c2c3821
wydaje mi się jednak że EGR się przycina ale niech się ktoś wypowie.Ponadto docelowa masa powietrza odbiega od mierzonej masy ale podobno może mieć wpływ na to zaślepka EGRa.Przepływomierz był podmieniany i były takie same wskazania. Sedici co o tym myślisz?
Ostatnio edytowane przez marek13 ; 29-09-2010 o 17:38
na moje także wychodzi że, egr może się otwierać momentami , powodując niedobór powietrza ,
w pierwszym wykresie , przy błędzie widać że , centralka interweniowała powodując permanentne zamknięcie zaworu , lecz pomimo tego przy wyższych obrotach w kilku miejscach było za mało powietrza w stosunku do wymaganego
w drugim wykresie zabrakło pomiaru wymaganej ilości powietrza , ale w kilku miejscach także dramatyczny spadek , jednak mógłbyś ten wykres po wykasowaniu błędu powtórzyć z udziałem parametru docelowa masa powietrza
w fesie włączasz system EDC16cf3 , czy inny ?
Ostatnio edytowane przez sedici ; 30-09-2010 o 08:23
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Tak włączam system EDC16cf3. Jak na razie dziś nie wyskoczył check engine ale będę obserwować dalej. Ja znów wyskoczy zrobię dodatkowe testy z udziałem parametru docelowa masa powietrza. Co do EGR to może jeszcze podmienię dla świętego spokoju, w razie jego wady wyślę na gwarancję,dzięki za pomoc
Ostatnio edytowane przez marek13 ; 02-10-2010 o 15:26
Podrzucam logi testowałem 2 razy po wykasowaniu błędu z docel.masą powietrza:
1)http://www.sendspace.pl/file/96e50e424e112da27e6eed4
2)http://www.sendspace.pl/file/5a1fff9bce0e323cf55b5db
Mam wrażenie że EGR pracuje prawidłowo i nie chce go wysyłać bez potrzeby do reklamacji . Jeśli chodzi o to że wcześniej gdy na wolnych obrotach EGR z 100% wskakiwało bez powodu na 1% i wyskakiwał błąd-teraz o dziwo nie pokazuje tego przy tej zmianie.Sedici rzuć okiem będę wdzięczny
witam , obejrzałem te logi i skłaniam się ku tezie zaworu egr , mianowicie wydaje mi się że za ciężko \za wolno pracuje , lub czasami wręcz się nie domyka
to tylko moje zdanie
http://www.wrzucaj.com/69274
http://www.wrzucaj.com/926436
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard