Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 50

Temat: - Check Engine - 2005r 1.9 JTD 150 KM

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Cytat Napisał jendriu Zobacz post
    Nie masz przypadkiem przytkanego wymiennika ciepła??
    Zebym ja wiedzial o co chodzi... i co to jest i gdzie

  2. #32
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    W 115KM jest, w 140 KM jest, silnika 150KM na oczy nie widziałem ale pewno też jest. Jak masz całą instalacje recyrkulacji spalin to jest to ta metalowa bańka. Ma sitka z dwuch stron z dziurkami o średnicy gdzieś 1mm. Dużo nie trzeba żeby uległa przytkaniu.


    W podpisie masz 140KM to napewno go masz, zmylił mnie tytuł tematu
    Ostatnio edytowane przez jendriu ; 28-09-2010 o 16:47

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek13 Zobacz post

    No włąśnie i to mnie martwi. W poprzednim EGR była identyczna sytuacja czyli na jałowym bez depnięcia z 100% wskakiwało bez powodu na 1%-takie zachowanie automatycznie wyrzucało błąd P1238!!. Zloguje auto i zobaczę co pokaże
    zrozum , tak ma być , u mnie tak samo działa i nie ma błędu , problemem jest coś innego


    już napisałem jakie parametry masz zlogować
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  4. #34
    marek13
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    zrozum , tak ma być , u mnie tak samo działa i nie ma błędu , problemem jest coś innego


    już napisałem jakie parametry masz zlogować
    Skoro tak ma być to OK, chociaż miałem wyobrażenie że powinien się zamykać wraz ze wzrostem obrotów i pod wpływem obciążenia itp. Miałem zamiar podmienić na inny sprawny EGR ale zapewne będzie to samo więc bez sensu. Zrobie logi,wrzucę to zobaczymy

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek13 Zobacz post
    Skoro tak ma być to OK, chociaż miałem wyobrażenie że powinien się zamykać wraz ze wzrostem obrotów i pod wpływem obciążenia itp. Miałem zamiar podmienić na inny sprawny EGR ale zapewne będzie to samo więc bez sensu. Zrobie logi,wrzucę to zobaczymy

    - na jałowym biegu tak pracuje (w systemie 0\I ) ,
    - podczas jazdy pod obciążeniem egr zamyka się stopniowo ,
    - po przekroczeniu 3000rpm , egr jest całkowicie zamykany , tak jest zaprogramowana centralka wtrysku


    podmiana na inny egr nie jest całkowicie bezsensowna , gdyż ten twój obecny może się nie domykać , tzn cewka pracuje dobrze ale mechanicznie zawór może się nie domykać , ale z drugiej strony napisałeś że miałeś regenerowany egr ?

    dlatego chcę zobaczyć parametry o których napisałem wcześniej , bo wtedy wyjdzie szydło z worka
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  6. #36
    marek13
    Gość

    Domyślnie

    Przesyłam logi do wglądu
    1) przed wykasowaniem błędu http://www.sendspace.pl/file/dcd0d98203b3b1c32620cb5
    2)po wykasowaniu błędu P1238 http://www.sendspace.pl/file/bdc3020e8bb5a298c2c3821
    wydaje mi się jednak że EGR się przycina ale niech się ktoś wypowie.Ponadto docelowa masa powietrza odbiega od mierzonej masy ale podobno może mieć wpływ na to zaślepka EGRa.Przepływomierz był podmieniany i były takie same wskazania. Sedici co o tym myślisz?
    Ostatnio edytowane przez marek13 ; 29-09-2010 o 17:38

  7. #37
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek13 Zobacz post
    Przesyłam logi do wglądu
    1) przed wykasowaniem błędu http://www.sendspace.pl/file/dcd0d98203b3b1c32620cb5
    2)po wykasowaniu błędu P1238 http://www.sendspace.pl/file/bdc3020e8bb5a298c2c3821
    wydaje mi się jednak że EGR się przycina ale niech się ktoś wypowie.Ponadto docelowa masa powietrza odbiega od mierzonej masy ale podobno może mieć wpływ na to zaślepka EGRa.Przepływomierz był podmieniany i były takie same wskazania. Sedici co o tym myślisz?

    na moje także wychodzi że, egr może się otwierać momentami , powodując niedobór powietrza ,

    w pierwszym wykresie , przy błędzie widać że , centralka interweniowała powodując permanentne zamknięcie zaworu , lecz pomimo tego przy wyższych obrotach w kilku miejscach było za mało powietrza w stosunku do wymaganego

    w drugim wykresie zabrakło pomiaru wymaganej ilości powietrza , ale w kilku miejscach także dramatyczny spadek , jednak mógłbyś ten wykres po wykasowaniu błędu powtórzyć z udziałem parametru docelowa masa powietrza

    w fesie włączasz system EDC16cf3 , czy inny ?
    Ostatnio edytowane przez sedici ; 30-09-2010 o 08:23
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  8. #38
    marek13
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    na moje także wychodzi że, egr może się otwierać momentami , powodując niedobór powietrza ,

    w pierwszym wykresie , przy błędzie widać że , centralka interweniowała powodując permanentne zamknięcie zaworu , lecz pomimo tego przy wyższych obrotach w kilku miejscach było za mało powietrza w stosunku do wymaganego

    w drugim wykresie zabrakło pomiaru wymaganej ilości powietrza , ale w kilku miejscach także dramatyczny spadek , jednak mógłbyś ten wykres po wykasowaniu błędu powtórzyć z udziałem parametru docelowa masa powietrza

    w fesie włączasz system EDC16cf3 , czy inny ?
    Tak włączam system EDC16cf3. Jak na razie dziś nie wyskoczył check engine ale będę obserwować dalej. Ja znów wyskoczy zrobię dodatkowe testy z udziałem parametru docelowa masa powietrza. Co do EGR to może jeszcze podmienię dla świętego spokoju, w razie jego wady wyślę na gwarancję,dzięki za pomoc
    Ostatnio edytowane przez marek13 ; 02-10-2010 o 15:26

  9. #39
    marek13
    Gość

    Domyślnie

    Podrzucam logi testowałem 2 razy po wykasowaniu błędu z docel.masą powietrza:
    1)http://www.sendspace.pl/file/96e50e424e112da27e6eed4
    2)http://www.sendspace.pl/file/5a1fff9bce0e323cf55b5db
    Mam wrażenie że EGR pracuje prawidłowo i nie chce go wysyłać bez potrzeby do reklamacji . Jeśli chodzi o to że wcześniej gdy na wolnych obrotach EGR z 100% wskakiwało bez powodu na 1% i wyskakiwał błąd-teraz o dziwo nie pokazuje tego przy tej zmianie.Sedici rzuć okiem będę wdzięczny

  10. #40
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    witam , obejrzałem te logi i skłaniam się ku tezie zaworu egr , mianowicie wydaje mi się że za ciężko \za wolno pracuje , lub czasami wręcz się nie domyka

    to tylko moje zdanie


    http://www.wrzucaj.com/69274
    http://www.wrzucaj.com/926436
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Check Engine
    Utworzone przez hddcut w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 01-10-2023, 20:04
  2. [159] Check engine moc ok?
    Utworzone przez jackblackxxx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-07-2015, 15:54
  3. Check Engine
    Utworzone przez leito1 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-03-2015, 08:58
  4. [159] Check Engine - EGR
    Utworzone przez naiver w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-11-2014, 12:02
  5. [159] have check engine
    Utworzone przez dragan w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-05-2013, 20:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory