Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Dziwny chrobot

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie Dziwny chrobot

    Ostatnio, jadąc wkręciłem auto na drugim biegu, na wysokie obroty i nagle, mniej więcej po przekroczeniu 5 tysięcy coś dziwnie zaczęło chrobotać w okolicach pedału sprzęgła. Kiedy odpuściłem gaz, momentalnie przestało. Chrobot był nawet lekko wyczuwalny pod nogą. Pojechałem dziś do mechanika powciskał ostro gaz na luzie i z wciśniętym sprzęgłem i nic się nie działo. Czy ktoś ma pomysł, co to mógł być za dziwny chrobot? Biegi generalnie chodzą ok, choć niedawno miałem przypadek, że coś się zawiesiło w skrzyni i podczas jazdy nie chciał wskoczyć, żaden. Mimo wciskania kilkakrotnie sprzęgła, nie dało rady wrzucić żadnego. Dopiero zjechanie na pobocze, prawie zatrzymanie samochodu pomogło i nagle wszystko znów zadziałało bez problemu.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    sprawdz poziom oleju w skrzyni i bym tez zajrzał na twoim miejscu do wysprzeglika i ciegna obejrzał, *wodziki*

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Olej zmieniony troche ponad tydzień temu.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    NERO2287 dobrze mówi, wysprzęglik na pierwszy ogień. Pompa sprzęgłowa też przy okazji czy nie cieknie.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Pompka sprzęgła też zmieniona Sumując, pozostaje najpierw wysprzęglik sprawdzić. Tylko, czy to może chrobotać, przy wysokich obrotach, kiedy biegów nie dotykam?
    Ostatnio edytowane przez Vinc ; 05-10-2010 o 20:09
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    łożysko wyciskowe, słoneczko na docisku, sprężyny na tarczy do wyboru do koloru z reguły kończy się wymianą sprzęgła.

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Libiąż/ UK
    Auto
    Alfa Romeo Brera 2.4 jtdm
    Postów
    216

    Domyślnie

    mam pytanie trochę z innej beczki ale też o sprzęgle w 155. Mianowicie u mnei pedał chodzi z wyraźnym oporem, strasznie mocno trzeba go wciskać i jest jakby gumowy, sprzęgło działa OK. Czy każda 155 tak ma czy u mnie coś padać zaczyna? Pozdrawiam
    Byly: Mitsubishi Lancer EVO VI, Subaru Impreza WRX, RenaultSport Clio 182 & 197, Lancia Kappa 5.20 2.0, Lancia Kappa coupe 4.16 2.0T,Alfa Romeo 156 T.S. ,Alfa Romeo 155 T.S. 8v+LPG, Ford Escort cabrio x2

    Są: Alfa Romeo Brera SV 2.4jtdm, zaklatkowane Renault Clio sport 182 do zabawy na torze

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    odpowietrz sobie układ a później zmierz skok łapy sprzęgła. jak będzie ok to mogły się wytrzeć tuleje na której chodzi łapa jak ni będzie ok to pompa może już przepuszczać.

    Zakładam, że wycieków nie masz, poza tym w 155 sprawne sprzęgło jest sprężyste chodzi lekko ale czuć że je wciskasz.

    update:

    skok łapy



    tuleja - są dwie (druga niestety w środku obudowy)
    Ostatnio edytowane przez rafal_155 ; 07-10-2010 o 18:10

Podobne wątki

  1. [Brera] dziwny problem :(
    Utworzone przez menczydupa w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-04-2015, 15:18
  2. [155] 155 2.5 td dziwny dym
    Utworzone przez navc21 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 07-02-2012, 23:07
  3. Dziwny nawiew!!!
    Utworzone przez Roalek w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-12-2009, 18:59
  4. [146] Jakis chrobot
    Utworzone przez solaris2007 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-07-2009, 13:47
  5. [156] dziwny chrobot podczas jazdy:(
    Utworzone przez bmw535i89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 09-10-2008, 06:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory