no chodzi o to że zostało napisane że został użyty IC od sabba co wprowadziło ludzi w błąd. Tak naprawdę był zamontowany zwykły chinol za 4-5 stówek. Ogólnie ujmując ściem, nieprawda![]()
no chodzi o to że zostało napisane że został użyty IC od sabba co wprowadziło ludzi w błąd. Tak naprawdę był zamontowany zwykły chinol za 4-5 stówek. Ogólnie ujmując ściem, nieprawda![]()
ja też mam u siebie chiniola i jest naprawde super,przyrost duży między serią IC a chiniolem zamontowanym centralnie z przodu
POzdrawiam KULI
Każdy tuner odradza chinole a tak naprawdę 3/4 wozów porusza się na ebaowych IC.
Rozumiem.Kurcze jak nie chinol to co innego zamontować?? Cały czas myślałem ,że takie rozwiązanie jest ok.Mam kolegów również kupjących IC po te 4-5 stów i póki co nie nażekają.
I faktycznie jak startujesz po kilka razy ostrzej auto nie puchnie?? Bo u mnie na serii wytarczą 3 starty ( mówie o temperaturach wrześniowych) i niestety czuć jak konie uciekają,licze że po zmianie IC to sie zmieni na duży +.
Powiem krótko... Ewidentnie widać poprawę na plus, przy duży prędkościach, start, elastyczność auto nie ma aż takiego laga pewnie to też zasługa orurowania. Jak założysz to sam odczujesz już po pierwszej jeździe. No i moje orurowanie jest w całości zbudowane z średnicy 2,25 cala czyli 55mm gdzie seria ma 57mm. Średnica jest jak najbardziej wporządku z zapasem ( dla przykładu TDI osiąga po 200-210 PS na 50mm )
Lepiej zastanów się nad dołożeniem chłodnicy oleju
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)