Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Temat: Lancia Lybra - Zmiana IC

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    no chodzi o to że zostało napisane że został użyty IC od sabba co wprowadziło ludzi w błąd. Tak naprawdę był zamontowany zwykły chinol za 4-5 stówek. Ogólnie ujmując ściem, nieprawda

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar KULI
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    ZABRZE
    Auto
    2.4 JTD 215Km/458Nm by CINEK
    Postów
    135

    Domyślnie

    ja też mam u siebie chiniola i jest naprawde super,przyrost duży między serią IC a chiniolem zamontowanym centralnie z przodu

    POzdrawiam KULI

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Każdy tuner odradza chinole a tak naprawdę 3/4 wozów porusza się na ebaowych IC.

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Rozumiem.Kurcze jak nie chinol to co innego zamontować?? Cały czas myślałem ,że takie rozwiązanie jest ok .Mam kolegów również kupjących IC po te 4-5 stów i póki co nie nażekają.

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Kurcze jak nie chinol to co innego zamontować??
    No chinola, większości tunerów po to tak gada aby u nich wy spawać super zajebisty IC za 1500zł. Dobry chińczyk nie jest zły. Ja mam i nie narzekam.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    I faktycznie jak startujesz po kilka razy ostrzej auto nie puchnie?? Bo u mnie na serii wytarczą 3 starty ( mówie o temperaturach wrześniowych) i niestety czuć jak konie uciekają,licze że po zmianie IC to sie zmieni na duży +.

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Powiem krótko... Ewidentnie widać poprawę na plus, przy duży prędkościach, start, elastyczność auto nie ma aż takiego laga pewnie to też zasługa orurowania. Jak założysz to sam odczujesz już po pierwszej jeździe. No i moje orurowanie jest w całości zbudowane z średnicy 2,25 cala czyli 55mm gdzie seria ma 57mm. Średnica jest jak najbardziej wporządku z zapasem ( dla przykładu TDI osiąga po 200-210 PS na 50mm )

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Lepiej zastanów się nad dołożeniem chłodnicy oleju
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Lepiej zastanów się nad dołożeniem chłodnicy oleju
    To będzie w planie razem z Bigturbo.

    Masz rację Kolin z tym orurowaniem.Jednak dolot z kwasówki to nie puchnące gumowe rurki.Na wiosnę zrobię takiego moda to również podzielę się wrażeniami.Dzięki za opinię.

    ps. wydech tez masz 2,25 cala?

  10. #20
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Lepiej zastanów się nad dołożeniem chłodnicy oleju
    Seryjnie 16v ma, jedynie można zmienić na wydajniejszą ale nie widzę obecnie takiej potrzeby, mocniejsze JTD śmigają od mojego na seryjnej i jest git.

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    ps. wydech tez masz 2,25 cala?
    2,5 calowy po całości od turba

Podobne wątki

  1. Lancia lybra 2.4jtd
    Utworzone przez Reniek44 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-08-2015, 08:12
  2. Lancia Lybra - Zamość
    Utworzone przez thunderbird w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-06-2012, 22:36
  3. Czy zmieniarka od Lancia Lybra pasuje do 166?
    Utworzone przez pawellike w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-03-2012, 20:46
  4. alfa 166 2.0 V6 turbo czy Lancia Lybra?
    Utworzone przez konradward w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 22:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory