Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: sprawdzone tuleje gumowe whaczy

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Cytat Napisał Keeperek Zobacz post
    Ja wymieniłem wszystkie tuleje w zawieszeniu bez uzycia prasy. Wystarczyło imadło, jakieś dystanse, ewentualnie ścisk stolarski. Wprasować tuleje to nie problem, gorzej wydłubać stare!
    Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Jak pisałem praktycznie wszystko robię przy autach, ale nie chciałbym się zatrzymać w miejscu z rozłożonym na czynniki pierwsze wahaczem i czekać do poniedziałku, żeby to wszystko poskładać (a planuję robić w sobotę bo przód już do mnie jedzie).
    Alfa Romeo 156 2.0TS '99 MOMO Nero 601- była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 manual '01 Blue Odyssey - była
    Lancia Phedra 2.0 JTD '05 Automatic - była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 automatic '02 nero vulcano - jest
    plus dwa jakieś wozidełka do szurania na ropę

    Była jeszcze masa innych, mało znaczących samochodów.

  2. #22
    Keeperek
    Gość

    Domyślnie

    Dodam jeszcze, że tuleje górnego wahacza łatwo wybić, a w dolnym wahaczu nie da rady ich wybić, tamte tuleje są metalowo-gumowe, W środkowej tulei wahacza dolnego po rozwierceniu gumy zostaje metalowy pierścień zewnętrzny, jak sie go nie uda wybić to najlepiej naciąć 2 razy brzeszczotem wtedy wyjdzie. W pozostałych tulejach chyba też rozwiercałem gumę i potem nacinałem metalowe pozostałości szlifierką kątową. Pozostałości gumy można też wypalić ( miałem palnik gazowy). Nie żałuj smaru na nowe tuleje. I jeszcze jedna rada, jak już będziesz miał dolny wahacz wyciągnięty to warto wymienić gumy na stabilizatorze, jest ciężko ale da rade. No i do tego wszystkiego przydałyby się nowe łączniki stabilizatora, nawet jak stare są dobre to na 90 procent będzie problem z ich odkręceniem, a wtedy zostaje tylko przecięcie szlifierką i wstawienie nowych. Polecam łączniki JGR, solidne i tanie (22 zl sztuka na alledrogo)

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    zamowiłem cały zestaw PU na przód, więc tuleje stabilizatora tez wymieniam, mimo, że gumy są sprawne. Ale jak już rozbieram to wszystko.
    Właśnie zastanawiała mnie ta guma na dolnym (środkowa lub zewnętrzna jak kto woli).w PU jest ona tylko z tuleją w srodku a z tego co zrozumiałem to ori była z tuleją jeszcze na zewnątrz. Dzieki za pomoc
    Alfa Romeo 156 2.0TS '99 MOMO Nero 601- była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 manual '01 Blue Odyssey - była
    Lancia Phedra 2.0 JTD '05 Automatic - była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 automatic '02 nero vulcano - jest
    plus dwa jakieś wozidełka do szurania na ropę

    Była jeszcze masa innych, mało znaczących samochodów.

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    a z co zamowiles: Strongflexa?

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Cytat Napisał kinol156 Zobacz post
    a z co zamowiles: Strongflexa?
    tak czerwonego strongflexa na przód, tył narazie zostaje seria, bo w tym miesiacu juz i tak poszlo w belle troche siana niespodziewanie (sonda - oczywiscie ori bosch, chlodnica, płyny i jeszcze jakies szpargały, o których już nie pamietam). A najgorsze jest to, ze za 2-3 miesiące moze (oby nie) bedę zmuszony ją sprzedać i wtedy się pochlastam, bo szykuję ją dla siebie i nie szczędzę grosza a wiadomo, że tego nie odzyskam mimo, że stan jest BDB. Ale jestem dobrej myśli. pozdro
    Alfa Romeo 156 2.0TS '99 MOMO Nero 601- była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 manual '01 Blue Odyssey - była
    Lancia Phedra 2.0 JTD '05 Automatic - była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 automatic '02 nero vulcano - jest
    plus dwa jakieś wozidełka do szurania na ropę

    Była jeszcze masa innych, mało znaczących samochodów.

  6. #26
    Keeperek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kynium Zobacz post
    zamowiłem cały zestaw PU na przód, więc tuleje stabilizatora tez wymieniam, mimo, że gumy są sprawne. Ale jak już rozbieram to wszystko.
    Właśnie zastanawiała mnie ta guma na dolnym (środkowa lub zewnętrzna jak kto woli).w PU jest ona tylko z tuleją w srodku a z tego co zrozumiałem to ori była z tuleją jeszcze na zewnątrz. Dzieki za pomoc
    No środkowa w PU nie ma blachy, ale to w niczym nie przeszkadza. Ta środkowa tuleja składa się z dwóch części i trzpienia. PU po włożeniu ciasno siedzi.

Podobne wątki

  1. Sprawdzone sklepy on-line.
    Utworzone przez Tuti w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 185
    Ostatni post / autor: 26-04-2016, 17:00
  2. Sprawdzone zarowki led
    Utworzone przez polkop w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-11-2013, 12:25
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-09-2012, 23:06
  4. [GTV Spider] Jakie wymiary mają tuleje stalowo-gumowe do zawieszenia tylnego wahacza?
    Utworzone przez aniol_jojo w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-10-2010, 09:00
  5. [GTV] Gdzie kupić gumowe tuleje wsporników łączacych przednie sanki z nadwoziem?
    Utworzone przez drvitek w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-08-2010, 17:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory