Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Mimo wymiany termostatu silnik się przegrzewa.

  1. #11
    filonq
    Gość

    Domyślnie

    Jerry u siebie równie różowo to widziałem, termostat zmieniony pierwsze odpalenie a tuuuu temperatura rośnie 50..60..70.80..90..100..120 masakra poprostu. Zastanawia mnie nadal ten brak ciepłego nawiewu dlatego obstawiam na pompę wody od 98 roku przypuszczam, że wymieniana nie była (widać po stanie) a objaw uszczelki nie ma. Moc ma silnik pracuje równo odpala na dotyk, w spalinach oleju nie ma.

  2. #12
    Xanas
    Gość

    Domyślnie

    A w ogóle włącza ci się wiatrak po osiągnięciu 80-90C ??

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Cytat Napisał filonq Zobacz post
    termostat zmieniony pierwsze odpalenie a tuuuu temperatura rośnie 50..60..70.80..90..100..120 masakra poprostu.
    Ale co.Przy tych 100-120 stopniach wentylator się nie załączył?A podczas jazdy też taką temperaturę osiąga?
    Bo jeśli nie to masz wentylator lub sterowanie nim zepsute.
    Hm...tylko ten brak ogrzewania mnie zastanawia.
    Ostatnio edytowane przez Jerry1 ; 09-10-2010 o 19:58

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    żle odpowietrzyli .zimny silnik odpalasz ,korek odkręcasz i nagrzewasz samochód .jak złapiesz temperature nawiew full,przegazuj żeby się termostat otworzył i dolewasz wody
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  5. #15
    filonq
    Gość

    Domyślnie

    wybaczcie, nie dopisalem wiatrak sie wlacza oczywiscie, powyzej 90 stopni chodzi non stop

    ---------- Post dodany o godzinie 22:53 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:50 ----------

    powiem tak kupilem ja wszystko chodzilo, po 100km zaczela sie grzac, wymienilem termostat, pierwsze 3km trzymala temp. rowno i sie nie grzala po chwili zaczelo podchodzic znowu do 120 stopni. Mechanik obstawil pompe wody ze stara i nie podaje ile powinna. Faktycznie po rozkreceniu pompa wygladala jakby miala 12 lat ;/ Uszczelke wykluczam, bo nic nie wskazuje na nia. Cos blokuje przeplyw plynu i zostaje ta pompa. Pytanie co jesli nie Ona i nie uszczelka? Czyszczenie chlodnicy? na niej by sie zawieszalo? I sytuacja ze starego termostatu sie powtarza gorny waz goracy, dolny zimny.

  6. #16
    filonq
    Gość

    Domyślnie

    skonczylo sie na pompie wody. dziekuje Wszystkim za pomoc

Podobne wątki

  1. [145] Wspomaganie - wycie mimo wymiany pompy
    Utworzone przez marieczko w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 08-02-2015, 14:00
  2. silnik sie przegrzewa?
    Utworzone przez alfagawrys w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-05-2013, 15:28
  3. Spadająca temperatura silnika mimo zmiany termostatu.
    Utworzone przez arek423 w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 18-12-2012, 15:25
  4. [159] Kluczyk nie działa mimo wymiany baterii. Można naprawić go w serwisie?
    Utworzone przez warsztatpusz w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-01-2012, 20:35
  5. czy silnik sie przegrzewa??
    Utworzone przez Pol alfa w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-12-2008, 23:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory