Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 57

Temat: Chłodnica

  1. #31
    thing
    Gość

    Domyślnie

    jak powiedziałem gościowi że coś jest nie tak i że chłodnica nie pasuje, to nagle się znalazła pasująca do mojej alfy, niestety też nie tanio - 430zł

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Cytat Napisał thing Zobacz post
    jak powiedziałem gościowi że coś jest nie tak i że chłodnica nie pasuje, to nagle się znalazła pasująca do mojej alfy, niestety też nie tanio - 430zł
    Jak widać do 16V z klimatyzacją tak kosztuje... Jedynym plusem jest, że kolejnej już pewnie nie będziesz kupował - a jeśli tak to za kilkanaście lat. Ile wtedy taka chłodnica będzie kosztować
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  3. #33
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 530i
    Postów
    245

    Domyślnie

    Witam.

    Koledzy z tego co się zorientowałem to do silników TS występują 2 rodzaje chłodnic albo ta krótsza ok 500 mm albo dłuższa 558 mm. Najprościej po prostu zmierzyć tą którą macie pod maską (sam radiator bez bocznych zbiorników).
    Gdyby był ktos zainteresowany takimi chłodniczkami to te dłuższe mam po 210 PLN natomiast krótszą (ostatnia sztuka) 160 PLN ew. VALEO 290 PLN.

    slom22@gmail.com
    607-501-542

    Pzdr

  4. #34
    epion
    Gość

    Domyślnie

    slom a do V6 cos masz lub wiesz cos na temat wymiarow?

  5. #35
    thing
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Slom Zobacz post
    Witam.

    Koledzy z tego co się zorientowałem to do silników TS występują 2 rodzaje chłodnic albo ta krótsza ok 500 mm albo dłuższa 558 mm. Najprościej po prostu zmierzyć tą którą macie pod maską (sam radiator bez bocznych zbiorników).
    Gdyby był ktos zainteresowany takimi chłodniczkami to te dłuższe mam po 210 PLN natomiast krótszą (ostatnia sztuka) 160 PLN ew. VALEO 290 PLN.

    slom22@gmail.com
    607-501-542

    Pzdr
    kolego jak pasuje do mojej z klimatyzacją to biore od razu tą dłuższą

  6. #36
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 530i
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał thing Zobacz post
    kolego jak pasuje do mojej z klimatyzacją to biore od razu tą dłuższą

    No w/g katalogu powinna pasować, tym bardziej jeśli ta którą masz teraz posiada szerokość ok 560 mm (sam radiator) a wyglada dokładnie tak jak na poniższym zdjęciu. Chłodniczka oczywiście jest nowa.
    Gdybys był zainteresowany to dzwoń.

    EPION
    Co do V6 to niestety mój katalog nie obejmuje tego modelu, ale czy przypadkiem nie jest taka jak na tej aukcji ?? Czyli ta węższa posiadająca otwór na czujnik temp. ??
    http://allegro.pl/chlodnica-wody-alf...230694912.html

    Najlepiej gdybyś obejżał swoja i porównał ew. zrobił jakieś foto i podesłał do mnie na pewno coś bym znalazł

    Pozdrawiam

  7. #37
    thing
    Gość

    Domyślnie

    tak wygląda moja chłodnica


  8. #38
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 530i
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał thing Zobacz post
    tak wygląda moja chłodnica

    Więc wygląda mi na tą węższą. Jaką ma szerokość radiatora ??

  9. #39
    thing
    Gość

    Domyślnie

    w granicach 560mm, tylko że ta Twoja jest bez czujnika o którym rozmawialiśmy przez telefon

  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Jak już mamy temat chłodnic w 155 to go będę kontynuował...

    Założyłem wczoraj nową chłodnicę, próbowałem też wymienić nagrzewnicę z zaworem ale w końcu wymieniłem sam zawór - ile się przy tym nagimnastykowałem to tylko ja wiem. Stara nagrzewnica nie chciała wyjść a nie chciało mi się całej środkowej konsoli rozbierać, skoro do wymiany był tylko zaworek. Dobrze, że jestem dość szczupły i się zmieściłem (leżąc na plecach) pomiędzy fotelem i pedałami

    Ale nie o tym miało być. W sobotę rano miałem kupić koncentrat Prestone - niestety - sklep, w którym go zalicytowałem na Allegro okazał się być zamknięty.
    Potrzebowałem płynu na już, więc kupiłem w innym sklepie Petrygo (niebieski). W układ weszło 6 litrów. Samego układu chłodzenia niczym nie przepłukiwałem, byłem przekonany, że skoro zdejmuję chłodnicę i odpinam wężyki od nagrzewnicy to wszystko zejdzie.
    I teraz pytania: czy nie za mało? I jeśli zostały jakieś resztki poprzedniego płynu (niebieski Paraflu) to czy może się stać coś złego?
    Ostatnio edytowane przez bikermarek ; 31-10-2010 o 23:26
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

Podobne wątki

  1. [GTV] Chłodnica
    Utworzone przez MG-Fan w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 24-01-2016, 00:30
  2. Chłodnica AR 156
    Utworzone przez ArturR_1975 w dziale 156
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 12-10-2014, 15:49
  3. Chłodnica
    Utworzone przez alfastyczny w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-02-2014, 05:52
  4. Chłodnica 1.8 a 2.0?
    Utworzone przez Gwynbleidd w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-06-2010, 12:44
  5. chłodnica w 2,4 JTD
    Utworzone przez Roben w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-05-2008, 17:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory