Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: HID do 145

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    homologacje maja - jedynie kwestia jest taka ze nie mamy lamp przystosowanych do zarnikow, w zestawie jest normalnie wyciag ze swiadectwa homologacji, na ktorym widnieje dopuszczenie do ruchu drogowego,
    caly smaczek tkwi w przystosowaniu i oznaczeniu lamp

    co do tych zarowek - przerabialem to i jakos mimo wszystko nie zamienilbym ich spowrotem

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar paczek.gsm
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Suwalki
    Auto
    156 SW 1.9 JTD
    Postów
    329

    Domyślnie

    Mam hidy u siebie najpierw 6000k teraz 4300k i polecam 4300k światło jest idealne i jest go dużo i nikogo nie razi po oczach nie naturalny kolor ustawić trochę niżej niż zwykle i jeździć.
    I proszę nie porównywać żadnych night breaker itp bo xenon to całkiem inna bajka.

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Cytat Napisał paczek.gsm Zobacz post
    I proszę nie porównywać żadnych night breaker itp bo xenon to całkiem inna bajka.
    To to ja wiem. Ale jedni lubią ryzyko, a inni chcą w miarę fajnie i legalnie.
    Swoją drogą ogroooomny temat o HIDach jest w dziale tuning i tam chyba wszystko zostało już powiedziane w tym temacie.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar daroo
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR 145 boXer, Fiat Stilo 1.8 16V
    Postów
    215

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mario87 Zobacz post
    jednak co xenony to xenony... Nie ma co porównywać pod względem efektywnosci z żarówkami, ale niestety cenowo jest widoczna różnica. Ja w swojej 145 miałem 6000K i efekt był zdecydowanie lepszy niż przy wcześniejszych żarówkach, a i droga oczywiście lepiej oswietlona. Pamietaj tylko że na przeglądzie musisz wymieniac na żarówki spowrotem, bo jednak mimo tego że w 145 są soczewki, to nie są one dostosowane typowo pod xenony, to samo się tyczy spryskiwaczy lamp. Co do policji to nigdy mi sie do tego nie doczepiła, a jeździłem prawie rok na tych allegrowych światłach po ślaskich ulicach mijajac niejeden radiowóz. Także generalnie polecam.
    gratuluje koledze roku bezwypadkowej jazdy! diagnoste można oszukać i na czas przeglądu wstawic żarówki, ale policję podczas wypadku już nie! jeśli będziesz miał xenony (lampa nie homologowana pod xenon=nie sprawny samochód wg przepisów)podczas wypadku/stłuczki i nawet nie z twojej winy to winnym bedziesz ty, bo masz nie sprawne auto. jak gość będzie cwany powie, że go oślepiłeś tymi pseudoxenonami pokryjesz koszty naprawy za oba auta a i z ubezpieczycielem będziesz miał problem z wypłatą odszkodowania. temat xenonowy wałkowany był już setki razy i nadal są chetni na te pseudoksenony. panowie nie wystarczy mieć soczewki i spryskiwacze i już się nikt nie domyśli że to przeróbka! prawdziwy ksenon to homologowane lampy, żarniki, spryskiwacze, system samopoziomowania oraz czujniki przechyłu auta. potraficie coś takiego zamontować u siebie żeby mieć legalny xenon?
    ps. wiem co mówię bo miałem przez jakiś czas hidy. świecą super ale jednak oślepiaja i to nawet dobrze wyregulowane. chcecie dobrze widzieć kupcie firmowe żarówki +30 lub coś w tym stylu. chcecie mieć barwe światła podobną do xenonu? polecam bosma extreme white, właśnie je testuje, produkt roku, polecane w czasopismach motoryzacyjnych, jestem zadowolony. pozdrawiam wszystkich którzy nie oślepiają innych kierowców.

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar paczek.gsm
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Suwalki
    Auto
    156 SW 1.9 JTD
    Postów
    329

    Domyślnie

    Kolego mam w domu auta z fabrycznym ksenonem samo-poziomowanie działa tylko przy odpaleniu auta ono wyczuwa obciążenie auta i dopasowuje wysokość świecenia lamp.To samo robię ręcznie pokrętłem w moim aucie.A lampa legalizacji nie ma to wiem ale na pewno nasze lampy helli i ich soczewki są 1000 razy lepsze niż wszystkie tuningowe lampy do innych aut. Tyle mam do powiedzenia ryzyko znam i sie na nie decyduje, bo więcej światła to moje bezpieczeństwo na ciemnych krętych drogach.I proszę nie ciągnąc tematu dalej jeden lubi i robi to drugi tamto.

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar themim
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    AR 145 1,9jtd 2000r
    Postów
    260

    Domyślnie

    Cytat Napisał paczek.gsm Zobacz post
    To samo robię ręcznie pokrętłem w moim aucie.A lampa legalizacji nie ma to wiem ale na pewno nasze lampy helli i ich soczewki są 1000 razy lepsze niż wszystkie tuningowe lampy do innych aut
    nie tylko po przekreceniu kluczyka poziomuja sie ksenony ale takze na wzniesieniach...

    Cytat Napisał paczek.gsm Zobacz post
    yle mam do powiedzenia ryzyko znam i sie na nie decyduje, bo więcej światła to moje bezpieczeństwo na ciemnych krętych drogach.I proszę nie ciągnąc tematu dalej jeden lubi i robi to drugi tamto.
    jak widze xenony w lampach nie dostosowanych do nich to mam ochote jechac za delikwentem i zbic lampy w cholere... chcesz miec xenony kup sobie auto z fabrycznie montowanymi a nie wieś tuninguj...

    No Offence ale nie moglem sie powstrzymac po Twoim "I proszę nie ciągnąc tematu"
    Diagnostyka komputerowa, kasowanie błędów
    Sprzedam Alfe 145!

  7. #17
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Cytat Napisał paczek.gsm Zobacz post
    bezpieczeństwo na ciemnych krętych drogach.
    To akurat tutaj lepsze są reflektory skrętne
    Ostatnio edytowane przez Lesio ; 20-10-2010 o 20:03

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Powiem tak. Mam depo. Świecą jak na "made in Taiwan" super. Prawda jest taka, że hidy nawet na pourywanych źle ustawionych światłach lepiej doświetlają droge niż halogenowa żarówka na dobrze ustawionych. Dlatego jak sie wykopie z kasą to oddaje soczewki hella do regeneracji, zamykam przysłony (wtedy granica światłocienia jest identyczna jak w reflektorach xenonowych) i zakładam hidy.

    Ja bym zamknął ten temat bo w dziale tunning jest milion postów o hidach.

  9. #19
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar paczek.gsm
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Suwalki
    Auto
    156 SW 1.9 JTD
    Postów
    329

    Domyślnie

    Ciekawe kolego ze na wzniesieniach ? silniczek elektryczny którym regulowana jest lampa nie miał by czasu na korektę ustawienia lampy , albo jak by się zachowywało na wyboistej drodze ? Fabryczne xenony mamy w Renault Espace III 2002 rok i w Seacie Alhambrze 2003 i tam ustawiają się tylko po przekręceniu zapłonu i później nie zmieniają swojej pozycji.

  10. #20
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar themim
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    AR 145 1,9jtd 2000r
    Postów
    260

    Domyślnie

    Nissan Xtrail samopoziomowanie dziala na wzniesieniach
    Diagnostyka komputerowa, kasowanie błędów
    Sprzedam Alfe 145!

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory