Prawdopodobnie długo na nim już nie pojeździsz. Ja miałem też do wymiany prawy bo zgrzyty doprowadzały mnie do szaleństwa. "Na sprayu" jeździłem nie cały miesiąc.
Najpierw pomagało na krótko spryskanie sprayem silikonowym, potem już nic nie pomagało....
Wymieniałem sam bo jak się okazało nie było to trudne.
W moim wypadku uszkodzony był sworzeń wahacza i to on takie dźwięki wydawał.
Pozdrawiam
Ja jakis rok temu wymienilem kpl. wahaczy i bylo cichutko az do teraz!Zrobilo sie chlodno i rano mam istny koncert przez jakies 20-30 minut gdy jade do pracy,wkurzajace jest to skrzypienie!Niestety nie wiem jakiej firmy mechanior zalozyl mi wahacze ale mysle ze to jakas lipa i mam zamiar wymienic jeszcze raz gorne wahacze ale tym razem postawie na TRW!Mam pytanko czy zawsze skrzypienie dochodzi z gornych wahaczy czy z dolnych tez?Jaki jest koszt teraz orientacyjny koszt wymiany wahaczy (poza ASO)?
Zazwyczaj skrzypią górne wahacze, gumy stabilizatora lub też może skrzypieć sworzeń dolnego wahacza (u mnie np taki ewenement się trafił). Najlepiej niech Ci ktoś buja autem na boki mocno i wtedy w kanale sobie odsłuchasz co trzeszczy. Wymiana w mojej okolicy to 50-70 zł za stronę. W temacie wahaczy górnych jest wiele na forum ale kup tak, jak piszesz TRW i niech Ci to ktoś z głową zamontuje.
A jaki moze byc koszt gornych wahaczy TRW,podejzewam ze beda troche drogie?
Górne TRW to koszt około 160-180 zł/sztukę.
Today we are living our future memories..
Niestety skrzypienie pojawiło się i u mnie dlatego odkopuję temat.
Byli tutaj przeciwnicy i zwolennicy smarowania gumowych części zawieszenia. Z perspektywy czasu (piszę do tych którzy smarowali) możecie powiedzieć że się opłacało robić prowizorkę czy lepiej już wymienić to co skrzypi?
Heyka, wiecie moze co lubi skrzypiec z tylu w 147? Zazwyczaj gdy mam zapakowane auto i osoby z tylu to lubi skrzypnac na nierownosciach.
tuleje wahaczy do sprawdzenia WSZYSTKIE !!! zwłaszcza poprzeczne