Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Problem z hamulcami od GTA. Zaciski same się zaciskają i puszczają. Jaka przyczyny?

  1. #11
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kecaj77 Zobacz post
    Dzięki za odpowiedzi. Od poniedziałku biorę się za robotę.

    Pozdrawiam
    Kecaj sorki za mileczeni co do felg, ale zaganiany jakoś jestem ostatnio, ale zgadamy się niebawem. Słuchaj tak czytam o Twoim problemie, i tak naprawdę nikt nie dał Ci konkretnej wskazówki, a kojarzysz Tomka Seligę...? Myślę, że on udzieli Ci rady na ten temat, w razie co numer do niego wyślę na PW

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Możesz mieć problem z pompą hamulcową, zapewne przy okazji przekładki hamulców zmieniałeś płyn, mogło rozpuścić stary syf i poszło w pompę i zacina się zawór zwrotny, skutek co dotknięcie hamulca pedał coraz wyższy i coraz mocniej zaciskające się hamulce, mam właśnie taki dokładnie problem w jednym a aut znajomych, przycina się pompa, wystarczy w momencie jak trzymają hamulce popuścić na przewodach wychodzących z pompy i od razu puszczają hamulce.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #13
    kecaj77
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek_murawski Zobacz post
    Kecaj sorki za mileczeni co do felg, ale zaganiany jakoś jestem ostatnio, ale zgadamy się niebawem. Słuchaj tak czytam o Twoim problemie, i tak naprawdę nikt nie dał Ci konkretnej wskazówki, a kojarzysz Tomka Seligę...? Myślę, że on udzieli Ci rady na ten temat, w razie co numer do niego wyślę na PW
    Właśnie ja ostatnio też ostro zabiegany więc od poniedziałku się biorę za problem, właśnie szukałem na forum kogoś i myślałem o Tomku Selidze, ale wyczytałem, że u niego ciężko z czasem, a mi zależałoby na robocie od ręki. Co do felg, to nadal aktualne więc jak coś to pisz na PW.


    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Możesz mieć problem z pompą hamulcową, zapewne przy okazji przekładki hamulców zmieniałeś płyn, mogło rozpuścić stary syf i poszło w pompę i zacina się zawór zwrotny, skutek co dotknięcie hamulca pedał coraz wyższy i coraz mocniej zaciskające się hamulce, mam właśnie taki dokładnie problem w jednym a aut znajomych, przycina się pompa, wystarczy w momencie jak trzymają hamulce popuścić na przewodach wychodzących z pompy i od razu puszczają hamulce.
    Dzięki za radę, a jeśli jest to pompa to rozumiem, że takie popuszczenie to chwilowy efekt, co wtedy trzeba zrobić? Przeczyścić ją jakoś? Wymienić płyn? Czy nawet całą pompę wymienić?

  4. #14
    mar1o
    Gość

    Domyślnie

    Jakby blokował Ci się zawór w pompie to byś za bardzo nie pojeździł, heble trzymają coraz mocniej, aż potrafią unieruchomic auto. I raczej same sie nie odblokują, dopóki nie zmniejszysz ciśnienia luzując przewód lub odpowietrznik.
    Sprawdź organoleptycznie czy oba koła robią się gorące, możesz poluzowac przewód lub odpowietrznik i sprawdzić czy jest ciśnienie w układzie.
    I jeszcze jedno, nie ma takiej mozliwości, żeby tarcze i klocki były spasowane na ścisk, zawsze po złożeniu jest luz.

  5. #15
    kecaj77
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mar1o Zobacz post
    Jakby blokował Ci się zawór w pompie to byś za bardzo nie pojeździł, heble trzymają coraz mocniej, aż potrafią unieruchomic auto. I raczej same sie nie odblokują, dopóki nie zmniejszysz ciśnienia luzując przewód lub odpowietrznik.
    Sprawdź organoleptycznie czy oba koła robią się gorące, możesz poluzowac przewód lub odpowietrznik i sprawdzić czy jest ciśnienie w układzie.
    I jeszcze jedno, nie ma takiej mozliwości, żeby tarcze i klocki były spasowane na ścisk, zawsze po złożeniu jest luz.
    A czy możliwe jest, że to iż były na ścisk wynikało ze złego doboru części? Mechanik poinformował mnie iż, to że jest na ścisk to dlatego, że tak dobrałem sobie tarcze i klocki. Dodam iż tarcze to Brembo 305mm(pełne) i klocki to Ferodo Premier.
    Ostatnio edytowane przez kecaj77 ; 25-10-2010 o 11:38

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    Cytat Napisał kecaj77 Zobacz post
    A czy możliwe jest, że to iż były na ścisk wynikało ze złego doboru części? Mechanik poinformował mnie iż, to że jest na ścisk to dlatego, że tak dobrałem sobie tarcze i klocki. Dodam iż tarcze to Brembo 305mm(pełne) i klocki to Ferodo Premier.
    klocki by się wytarły po takim czasie

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Sprawdź jeszcze, czy przypadkiem nie trzymają jeszcze tylne hamulce, ponieważ w takim przypadku mogło by to byś serwo. Tak mi jeszcze przyszło na myśl.
    Na 100% nie jest to zły dobór tarcz i klocków.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  8. #18
    kecaj77
    Gość

    Domyślnie

    Właśnie wczoraj tak sprawdziłem i mam wrażenie, że tylne też trzymają. To w takim razie możliwe, że to serwo. Ale przed montażem wszystko było OK, czy można uszkodzić serwo podczas montażu hamulców? No i teraz, czy to można jakoś naprawić, czy trzeba wymieniać serwo?

    Mam jeszcze pytanie, żeby nie zaczynać nowego wątku, bo po montażu amortyzatorów Bilstein B8, jeden amortyzator się uszkodził. Dlatego mechanik założył znowu seryjne i mam teraz z tyłu B8, a z przodu serie. Mechanik twierdzi, że to wina amortyzatora, ja reklamowałem go i w odpowiedzi dostałem, że wina montującego, który uszkodził gwint.
    Ja mam jeszcze małe doświadczenie w sprawach mechanicznych więc nie chce tu wysuwać wniosków.

    Tu są fotki uszkodzenia i moje pytanie jest jak Wy uważacie?






    Pozdro

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Zerwał gwint używając bez głowy klucza pneumatycznego.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    widać po gwincie że ewidentnie krzywo wkręcona nakrętka na gwint amortyzatora pewnie przy użyciu pneumata tak jak kolega wyżej napisał więc wina leży po stronie mechanika.niech teraz kupi nowy

Podobne wątki

  1. [159] Problem z hamulcami
    Utworzone przez Stallo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 19-05-2014, 07:34
  2. Problem z hamulcami..
    Utworzone przez pawelk325 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 25-04-2012, 22:04
  3. [146] Problem z hamulcami
    Utworzone przez saroo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 29-03-2011, 21:06
  4. [145] Problem ze znalezieniem przyczyny problemu - pomóżcie!
    Utworzone przez qb41side w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 02-04-2009, 03:51
  5. [155] Problem z hamulcami
    Utworzone przez Marcin14410 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-01-2008, 11:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory