Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: sprzęgło (siłownik)

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    dzięki wszystkim za porady zabieram się do rozbiórki

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    dwa dni roboty bo jak zwykle to bywa z wszystkim problemy były.
    skrzynia wyciągnięta, wysprzęglik zniszczony, sprzęgło do wymiany,
    gałka kierownicza przy wyciąganiu ściągaczem się zgięła.

    Sprzęgło Valeo 320 zł
    wysprzęglik luk 190zł
    olej skrzynia 50zł
    gałka 50zł
    płyn hamulcowy 15zł
    nakrętka piasty ??

    no i jakieś 50 dych na nasadka 36 itp...

    pytanie
    jak spuścić sanki odkręciłem trzy śruby fot

    http://img827.imageshack.us/i/img00321201007261834.jpg/

    popuściłem też śruby z obud stron które trzymią sanki do podłuznicy,
    a sanki dalej wiszą, luz mają ale sprężynują, jakieś rady
    muszę je spuścić bo nie wsadzę skrzyni

  3. #13
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    ja nie opuszczałem sanek ale silnik. był podwiązany na taśmach i podparty był lewarkiem od dołu. przy wkładaniu w pierwszym etapie miałem skrzynię obróconą mechanizmem różnicowym do góry (tam gdzie pół osie wchodzą) i pod lekkim kątem. dodatkowo przy włożeniu jeśli nie masz całej półosi prawego koła zdemontowanej to będziesz miał niezłą zabawę by ją włożyć do skrzyni.

    jeśli skrzynię wyciągnąłeś bez opuszczania sanek to powinna też tak wejść

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    ja nie opuszczałem sanek ale silnik. był podwiązany na taśmach i podparty był lewarkiem od dołu. przy wkładaniu w pierwszym etapie miałem skrzynię obróconą mechanizmem różnicowym do góry (tam gdzie pół osie wchodzą) i pod lekkim kątem. dodatkowo przy włożeniu jeśli nie masz całej półosi prawego koła zdemontowanej to będziesz miał niezłą zabawę by ją włożyć do skrzyni.

    jeśli skrzynię wyciągnąłeś bez opuszczania sanek to powinna też tak wejść
    hmm będziem walczyć. Wyciągałem ją przy pomocy brech także wątpie czy da rade tak samo sprawdzić, sanki muszą iść w dół.

    Jakieś dwa miechy temu wymieniałem wachacze górne i już skrzypią przy ruszaniu ręką, jakich smarów używacie, u mnie silikon w sprayu bolla się nie sprawdził

  5. #15
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    smar grafitowy lub smar miedziany

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-02-2013, 10:59
  2. Siłownik sprzęgła
    Utworzone przez REIJO-AR166 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 10-01-2012, 12:16
  3. [166] siłownik
    Utworzone przez michal w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-04-2008, 17:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory