dzięki wszystkim za porady zabieram się do rozbiórki
dzięki wszystkim za porady zabieram się do rozbiórki
dwa dni roboty bo jak zwykle to bywa z wszystkim problemy były.
skrzynia wyciągnięta, wysprzęglik zniszczony, sprzęgło do wymiany,
gałka kierownicza przy wyciąganiu ściągaczem się zgięła.
Sprzęgło Valeo 320 zł
wysprzęglik luk 190zł
olej skrzynia 50zł
gałka 50zł
płyn hamulcowy 15zł
nakrętka piasty ??
no i jakieś 50 dych na nasadka 36 itp...
pytanie
jak spuścić sanki odkręciłem trzy śruby fot
http://img827.imageshack.us/i/img00321201007261834.jpg/
popuściłem też śruby z obud stron które trzymią sanki do podłuznicy,
a sanki dalej wiszą, luz mają ale sprężynują, jakieś rady
muszę je spuścić bo nie wsadzę skrzyni
ja nie opuszczałem sanek ale silnik. był podwiązany na taśmach i podparty był lewarkiem od dołu. przy wkładaniu w pierwszym etapie miałem skrzynię obróconą mechanizmem różnicowym do góry (tam gdzie pół osie wchodzą) i pod lekkim kątem. dodatkowo przy włożeniu jeśli nie masz całej półosi prawego koła zdemontowanej to będziesz miał niezłą zabawę by ją włożyć do skrzyni.
jeśli skrzynię wyciągnąłeś bez opuszczania sanek to powinna też tak wejść
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
smar grafitowy lub smar miedziany
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny